FLEETNEWS #279

23.01.25 #279 9 Ο FRANK MAROTTE ΑΝΤΙΠΡOΕΔΡΟΣ ΣΤΗΝ DACIA Την 1η Φεβρουαρίου 2025, ο Frank Marotte αναλαμβάνει αντιπρόεδρος της Dacia, στους τομείς Marketing, Sales & Operations. Εντάσσεται στην Επιτροπή Διαχείρισης της εταιρείας και θα αναφέρεται στον διευθύνοντα σύμβουλο Denis Le Vot. Απόφοιτος της Ecole Centrale Paris, ο Frank Marotte έχει πάνω από 30 χρόνια πείρας στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ξεκίνησε την καριέρα του στην Peugeot το 1993. Το 2008, διορίστηκε επικεφαλής Προγραμματισμού Προϊόντων στην PSA Peugeot Citroën. Το 2013, ο Frank Marotte εντάχθηκε στην Toyota Motor ως διευθυντής σχεδιασμού προϊόντων για την Ευρώπη, τη Ρωσία και τη Μέση Ανατολή. Στο πλαίσιο αυτό, επέβλεψε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Toyota και ήταν μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Toyota Motor Europe. Τον Ιούλιο του 2019, ο Frank Marotte διορίστηκε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota Γαλλίας. Ο τομέας Automotive της Continental διόρισε την Karin Dohm μελλοντική CFO, η οποία θα εκπονήσει το σχεδιασμό της ανεξαρτητοποίησής του. Η Dohm, οικονομική διευθύντρια σήμερα του Hornbach Group, θα ενισχύσει τον τομέα από την 1η Απριλίου, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για τη λειτουργία του Εκτελεστικού Συμβουλίου σε όλο το οικονομικό πλέγμα της νέας εταιρείας, μαζί με τον διευθύνοντα σύμβουλο Philipp von Hirschheydt. Το ΕΣ για το Automotive έχει προγραμματιστεί να αναλάβει οριστικά, αφού η Ετήσια Συνέλευση των Μετόχων της Continental AG δώσει την απαραίτητη έγκριση για την επικείμενη απόσχιση, στις 25 Απριλίου 2025. Ο τομέας Automotive της Continental απασχολεί περίπου 96.000 άτομα (στοιχεία της 30ής Σεπτεμβρίου 2024) και σημείωσε πωλήσεις περίπου 20,3 δισ. ευρώ το οικονομικό έτος 2023. Διαθέτει μεγάλη εξειδίκευση σε θέματα τεχνολογίας και συστημάτων, με καθετοποίηση της παραγωγής. Έχει δημιουργήσει ισχυρή θέση στην αγορά με καινοτόμα προϊόντα γύρω από τους αισθητήρες, τις οθόνες, τα συστήματα φρένων κ.λπ., ενώ διακρίνεται για την τεχνογνωσία σε λογισμικό, πλατφόρμες αυτοκινήτων και συστήματα υποβοήθησης στην προοπτική των αυτόνομων οχημάτων. CONTINENTAL CFO Automotive αναλαμβάνει η Karin Dohm Σύμφωνα με τη διεθνή στρατηγική επέκτασής της, η μάρκα Alpine απολαμβάνει σταθερή ανάπτυξη παγκοσμίως, από το 2020, με αύξηση πωλήσεων 5,9% (4.585 οχήματα) το 2024 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος (4.328 οχήματα). Η μάρκα πούλησε 4.408 A110 (+1,8% σε σχέση με το 2023), με περισσότερο από 85% στις κορυφαίες εκδόσεις. Τα A110 R και A110 R Turini αντιπροσωπεύουν το 35% των πωλήσεων A110 το 2024. Σχεδόν το 80% των πωλήσεων A110 αφορούν τις τρεις βασικές αγορές του: τη Γαλλία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η Ιαπωνία κατατάσσεται στην τέταρτη θέση, με 230 Alpine A110 τα οποία πουλήθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους. Η Alpine ενίσχυσε τη θέση της στην high-end κατηγορία και αναπτύχθηκε στην Ευρώπη (+7,1%) με 4.304 ταξινομήσεις. Η Ιταλία (+37,5%), το Ηνωμένο Βασίλειο (+24,9%), η Ισπανία (+19,3%) και η Γερμανία (+10,6%) ήταν οι αγορές που ενίσχυσαν περισσότερο την ανάπτυξη της μάρκας το 2024. Η εταιρεία επιβεβαιώνει και πάλι την ισχυρή θέση της στην αγορά των σπορ κουπέ διθέσιων μοντέλων, κατακτώντας την κορυφή του βάθρου στην Ευρώπη, με μερίδιο αγοράς 44,7%. ALPINE Σε πορεία ανόδου το 2024 Karin Dohm Frank Marotte

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=