23.01.25 #279 6 O Κορεάτης προμηθευτής μπαταριών SK On ενημέρωσε πρόσφατα σχετικά με την έρευνά του όσον αφορά τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης για ηλεκτρικά οχήματα. Όπως δηλώθηκε αρμοδίως, διάφορες «καινοτομίες» θα μπορούσαν να φέρουν αυτές τις μπαταρίες πιο κοντά στην παραγωγή. Η εταιρεία αναπτύσσει δύο τύπους μπαταριών στερεάς κατάστασης: μία με ηλεκτρολύτη με βάση το σουλφίδιο και μία με ηλεκτρολύτη με βάση το οξείδιο, με «εμπορικά πρωτότυπα» να αναμένονται έως το 2027 και το 2029, αντίστοιχα. Αυτό το χρονοδιάγραμμα θα καταστεί εφικτό εν μέρει από τις προαναφερθείσες καινοτομίες, οι οποίες θα επιτρέψουν μεγαλύτερο κύκλο ζωής για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης στο εγγύς μέλλον. Να επανεξετάσουν τους στόχους της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας κάλεσε τους ηγέτες της Ε.Ε. ο νεοδιορισθείς πρόεδρος της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), Ola Källenius. Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, σε επιστολή του, δίνει έμφαση στην αμεσότητα των ενεργειών τους, προκειμένου να αποτραπεί ανεπανόρθωτη ζημιά στην ανταγωνιστικότητα, καθώς η ανάπτυξη των EV επιβραδύνεται και οι εμπορικές εντάσεις αυξάνονται. Ειδικότερα, ο Källenius περιγράφει τρεις κρίσιμες προτεραιότητες: Μία ρεαλιστική οδό για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές της αυτοκινητοβιομηχανίας, που καθοδηγείται από την αγορά και όχι μέσω κυρώσεων - με εξεύρεση λύσης στο δυσανάλογο κόστος της συμμόρφωσης σε σχέση με το στόχο CO2 του 2025 για αυτοκίνητα και φορτηγά. Εφαρμογή των συστάσεων της έκθεσης Draghi: δημιουργία κανονιστικού πλαισίου που ενισχύει την ανταγωνιστικότητα των ευρωπαϊκών βιομηχανιών. Προώθηση νέων προσεγγίσεων για τη δημιουργία παγκόσμιων, αμοιβαία επωφελών εμπορικών σχέσεων, προκειμένου η Ε.Ε. να συνεχίσει να επωφελείται από το ελεύθερο και δίκαιο εμπόριο. Αυτές οι προτεραιότητες του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας θα διασφαλίσουν τη μελλοντική ανταγωνιστικότητα και θα προωθήσουν την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. Ο πρόεδρος της ACEA τονίζει χαρακτηριστικά ότι: «Η Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία πρέπει να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και να επαναδιατυπωθεί για να γίνει λιγότερο άκαμπτη, πιο ευέλικτη, ώστε η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές της αυτοκινητοβιομηχανίας να μετατραπεί σε ένα πράσινο και κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο. Επιτρέψτε μου να είμαι σαφής: η αυτοκινητοβιομηχανία της Ε.Ε. παραμένει προσηλωμένη στο στόχο της Ε.Ε. για την κλιματική ουδετερότητα το 2050, καθώς και στη στροφή προς τις μεταφορές και την κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές». H πιο επείγουσα δράση που χρειάζεται τώρα ο κλάδος, είναι να βρει η Ε.Ε. μια λύση όσον αφορά τον περιορισμό της αυστηρότητας των κανόνων συμμόρφωσης για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά, στην προοπτική της μείωσης του CO2 για το τρέχον έτος. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ACEA «Καμπανάκι» προς τους ηγέτες της Ε.Ε. SK ON: ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ Η Peugeot πουλά τα περισσότερα αυτοκίνητά της (80%) στην Ευρώπη, όμως αυτό πρέπει να αλλάξει φέτος. Η Νότια Αμερική είναι μία από τις περιοχές-στόχους, είπε η επικεφαλής της μάρκας, Linda Jackson, κατά τη διάρκεια μιας αποκλειστικής συνέντευξης στο FleetEurope, στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών. Στον όμιλο Stellantis αλλά και στον κλάδο η Peugeot πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση με την ευρύτερη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, τόσο σε BEV όσο και σε υβριδικά, προσφέροντας αυτονομία έως και 700 χλμ. Στη Νοτιοανατολική Ασία, η Peugeot στοχεύει αγορές όπως η Μαλαισία, το Βιετνάμ και η Ταϊλάνδη, ενώ στη Μέση Ανατολή-Αφρική, η εστίαση είναι στην Τουρκία, το Μαρόκο και την Τυνησία. Διαβάστε περισσότερα εδώ LINDA JACKSON Παγκόσμια ανάπτυξη το 2025 με ηλεκτρικά Peugeot Linda Jackson
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=