23.01.25 #279 4 Αλλαγή σελίδας για το Groupe Renault στη χώρα μας, αφού η αντιπροσωπία τόσο της Renault όσο και της Dacia περνά πλέον σε νέα χέρια - και συγκεκριμένα στην εταιρεία Grand Automotive, ιδιοκτησίας Taavura Holding (εταιρεία συμφερόντων Ισραήλ). Το γεγονός από μόνο του έρχεται να ενταχθεί σε μια διαδικασία αποχώρησης μητρικών εταιρειών των μεγάλων κατασκευαστών από την Ελλάδα και την ανάληψη των αντίστοιχων καθηκόντων της αντιπροσώπευσης από εταιρείες που ανήκουν σε mega-dealers. Όσον αφορά τη Renault, έγινε γνωστό ότι η Grand Automotive θα έχει νέα, δική της έδρα, κάτι που σημαίνει ότι αναμένεται μετακόμιση σε νέα κτίρια - ωστόσο οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις θα εξακολουθήσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους πελάτες, καθώς η TEOREN θα παραμείνει μέλος του επίσημου δικτύου. Λέγεται μάλιστα ότι η νέα ιδιοκτησία θα αξιοποιήσει το υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό. Θυμίζουμε ότι η TEOREN ιδρύθηκε το 2014 και παρέλαβε τη σκυτάλη από εταιρεία που ανήκε σε Ευρωπαίο mega-dealer, την PGA, η οποία είχε διαδεχθεί την «ιστορική» αντιπροσωπία της Renault, τη MAVA του Αλέξανδρου Μανιατόπουλου. ΑΛΛΑΖΕΙ ΧΕΡΙΑ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΤΗΣ RENAULT ΑΓΟΡΑ: ΤΙ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ 2025 «Δεν υπάρχει περίπτωση να πέσουν οι τιμές των συμβατικών αυτοκινήτων το 2025», δήλωσε ο Ανδρέας Χριστοφορίδης, γενικός διευθυντής Εισαγωγικών Εταιρειών του Ομίλου Βασιλάκη, μιλώντας στην πρόσφατη παρουσίαση του νέου KIA EV3. Σημείωσε επίσης ότι φέτος το ποσοστό των πωλήσεων πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην EE θα πρέπει να ανέβει στο 25%, από το 14% του 2024, καθώς το όριο για το CO2 δεν πρόκειται να αλλάξει. Ενώ το πρόστιμο για την υπέρβαση του ορίου ανέρχεται σε 95 ευρώ ανά γραμμάριο CO2 υπέρβασης για κάθε όχημα που θα πουληθεί! Και αυτή είναι η πολύ μεγάλη δυσκολία για όλες τις εταιρίες. Ανδρέας Χριστοφορίδης Το ανανεωμένο AdBlue, σε καινοτόμο συσκευασία που εξασφαλίζει ασφαλή και εύκολη εφαρμογή, παρουσιάζει η Cyclon -με τη σιγουριά του Ομίλου Motor Oil- ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του σύγχρονου οδηγού. Το AdBlue είναι το υγρό επεξεργασίας καυσαερίων diesel (DEF - Diesel Exhaust Fluid) και είναι απαραίτητο για όλα τα σύγχρονα οχήματα με κινητήρες ντίζελ γενιάς Euro IV, V και VI. Χρησιμοποιείται συνήθως σε μοντέλα αυτοκινήτων με πετρελαιοκινητήρα που κατασκευάστηκαν μετά τον Σεπτέμβριο του 2014 και είναι εξοπλισμένα με σύστημα καταλυτικής επεξεργασίας καυσαερίων (SCR - Selective Catalytic Reduction) για τη μείωση των οξειδίων του αζώτου. Το AdBlue της Cyclon είναι υψηλής καθαρότητας, έτοιμο προς χρήση, διάλυμα 32,5% στερεάς ουρίας σε υψηλής καθαρότητας νερό. Παράγεται στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της LPC για τη Cyclon με τα αυστηρότερα ποιοτικά πρότυπα, είναι πιστοποιημένο από τη VDA (Verband der Automobilindustrie) και συνοδεύεται από την εγγύηση ποιότητας του Ομίλου Motor Oil. Οι πρώτες ύλες, η παραγωγική διαδικασία και η διαχείριση του τελικού προϊόντος είναι καθοριστικά για τη σωστή λειτουργία του συστήματος SCR. Για αυτό η επιλογή προϊόντων και προμηθευτών που πληρούν τα αυστηρά κριτήρια ποιότητας του AdBlue είναι εξαιρετικά σημαντική. Η LPC είναι μέλος του Ομίλου Motor Oil Hellas, ενός από τους πιο δυναμικούς ομίλους στον τομέα των πετρελαιοειδών στην Ελλάδα και την Ανατολική Μεσόγειο. Από το 1981, η εταιρεία έχει επενδύσει στην τεχνολογική καινοτομία και έρευνα, με στόχο προϊόντα με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Τα λιπαντικά Cyclon, η ναυαρχίδα της LPC, είναι συνώνυμα με την υψηλή ποιότητα και την τεχνολογία αιχμής που συνεχώς εξελίσσεται από το 1987. Το προϊόντικό της χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει πάνω από 200 τύπους λιπαντικών για αυτοκίνητα, βιομηχανικές και ναυτιλιακές εφαρμογές, ενώ διαθέτει παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες. ΑΠΟ ΤΗ CYCLON Το AdBlue επανασυστήνεται
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=