20.01.25 #278 9 O επικεφαλής της Ford Γερμανίας, Christian Weingärtner, διορίστηκε αντιπρόεδρος της «ευρωπαϊκής επιχειρηματικής μεταμόρφωσης» της εταιρείας. Ο Weingärtner, 42 ετών, θα είναι υπεύθυνος για το μετασχηματισμό των εργασιών της Ford στην Ευρώπη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των επιβατικών αυτοκινήτων και των επαγγελματικών. Θα αναφέρεται απευθείας στον οικονομικό διευθυντή της Ford, John Lawler. Ο Jon Williams παραμένει ο επικεφαλής του τμήματος επιβατικών αυτοκινήτων της Ford στην περιοχή, με τον Hans Schep να επιβλέπει τα επαγγελματικά οχήματα, ανέφερε η εταιρεία. Ο Christoph Herr, 42 ετών, αναλαμβάνει επικεφαλής της Γερμανίας, της Ελβετίας και της Αυστρίας. Επιλογή της Διοίκησης είναι να εξαρτηθεί λιγότερο από μικρότερα μαζικής παραγωγής επιβατικά και να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην πιο κερδοφόρα γκάμα των SUV. Η εταιρεία έχει διακόψει τις γραμμές παραγωγής πολλών μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων του πάλαι ποτέ δημοφιλούς Fiesta, του μεσαίου/μεγάλου μεγέθους Mondeo και ολόκληρης της σειράς minivan. Φέτος η Ford θα σταματήσει επίσης να διαθέτει το δημοφιλές για δεκαετίες Focus, κατεβάζοντας τους διακόπτες στο εργοστάσιο του Saarlouis (Γερμανία). Την ίδια ώρα, σκοπεύει να περικόψει 4.000 θέσεις εργασίας στην Ευρώπη έως το 2027. Τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της, Explorer και Capri, που βασίζονται και τα δύο στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen, κυκλοφόρησαν εν μέσω επιβράδυνσης της ευρωπαϊκής αγοράς EV. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ SUV Αλλαγές στη Ford Ευρώπης ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ MOBILIZE - FREE TO X Η Mobilize του Ομίλου Renault και η Free To X, θυγατρική της Autostrade per l’Italia, ανακοίνωσαν μια σύμπραξη που έχει στόχο την επιτάχυνση της ανάπτυξης υψηλής ισχύος δικτύου φόρτισης στην Ιταλία. Μέσω αυτού του έργου, η Mobilize πρόκειται να αποκτήσει σημαντικό μερίδιο στη Free To X, που πρωτοπορεί στην αγορά φόρτισης υψηλής ισχύος (HPC), με ταχυφορτιστές σε 110 σταθμούς, κυρίως σε αυτοκινητόδρομους. Αυτοί οι σταθμοί αποδίδουν ισχύ έως και 400 kW και είναι προσβάσιμοι σε όλους τους παρόχους υπηρεσιών e-mobility. Η επένδυση της Mobilize θα υποστηρίξει την ανάπτυξη νέων ευκαιριών πέρα από το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής μεταξύ της Mobilize και της Free To X υπόκειται σε ρυθμιστικές εγκρίσεις. Ch. Herr Ch. Weingärtner Η Toyota Motor Europe (TME) πούλησε 1.217.132 οχήματα Toyota και Lexus το 2024, καταγράφοντας αύξηση +4% σε σχέση με το 2023. Πρόκειται για ιστορικό ρεκόρ. Το mix των εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων της TME αυξήθηκε στο 74%, (+4% από τον προηγούμενο χρόνο) με τα αμιγώς ηλεκτρικά (BEV) στο +18%, τα plug-in υβριδικά στο +36% και τα υβριδικά στο +9%. Η σειρά επαγγελματικών οχημάτων Proace της Toyota Professional πέτυχε επίσης ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών 94.283 οχημάτων, σημειώνοντας αύξηση +20% από έτος σε έτος. Ειδικότερα, η Toyota διέθεσε 1.128.948 οχήματα μεταξύ Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου 2024, σημειώνοντας αύξηση +3% από έτος σε έτος, σηματοδοτώντας την τέταρτη συνεχή χρονιά ως η δεύτερη μάρκα επιβατικών με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Το συνολικό mix πωλήσεων ηλεκτροκίνητων της Toyota είναι τώρα στο 73%, με τον όγκο να αυξάνεται +9% σε ετήσια βάση. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 10% σε 33.821 οχήματα. Οι πωλήσεις plug-in υβριδικών αυξήθηκαν κατά 80% μετά την παρουσίαση του νέου Toyota C-HR PHEV. Η Lexus σημείωσε πωλήσεις ρεκόρ 88.184, με +20% σε ετήσια βάση, ενώ οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της αυξήθηκαν +24%. Το brand Lexus κατέγραψε μερίδιο αγοράς 2,5% (+ 0,4% από το 2023), το μεγαλύτερο στην ιστορία του Το mix των εξηλεκτρισμένων της στη Δυτική Ευρώπη είναι 99% και 91% στην ευρύτερη περιοχή. ΜΕ «ΠΡΑΣΙΝΑ» ΜΟΝΤΕΛΑ KAI ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Toyota Motor Europe: Ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων το 2024
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=