FLEETNEWS #275

09.01.25 #275 9 Πριν από ενάμιση χρόνο, η Solaris ανακοίνωσε ότι το στρατηγικό της σχέδιο για το 2026 περιλάμβανε την είσοδό της στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, με μια πρόταση αξίας που αποτελείται από λεωφορεία αμιγώς μηδενικών εκπομπών (ZEB). Ήδη, υπέγραψε την πρώτη της σύμβαση για παραδόσεις ZEB στις ΗΠΑ με την King County Metro, η οποία παρέχει υπηρεσίες διαμετακόμισης στο Σιάτλ και 34 άλλες πόλεις. Προβλέπεται, συγκεκριμένα, παράδοση δύο 12μετρων ηλεκτρικών λεωφορείων με μπαταρία και δύο 18μετρων αρθρωτών, ενώ υπάρχει και δυνατότητα για έως και 12 επιπλέον μονάδες. Οι παραδόσεις οχημάτων αναμένονται το δεύτερο εξάμηνο του 2026. Αυτά τα λεωφορεία θα βασίζονται σε μια ηλεκτρική πλατφόρμα ειδική για τις περιστάσεις σχεδίασης, συμμορφούμενη με όλους τους κανονισμούς των ΗΠΑ, που αναπτύχθηκε από τη Solaris στα 15 χρόνια πείρας της σε λεωφορεία του είδους. ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ SOLARIS Πρώτες πωλήσεις στις ΗΠΑ H STELLANTIS ΠΟΥΛΗΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ Η Stellantis NV ανακοίνωσε ότι η One Equity Partners (OEP), μια εταιρεία ιδιωτικών μετοχών μεσαίας κεφαλαιοποίησης, ολοκλήρωσε την πλειοψηφική της επένδυση στην Comau SpA (Comau), μια παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας που ειδικεύεται στον βιομηχανικό αυτοματισμό και την προηγμένη ρομποτική. Αυτή η στρατηγική κίνηση συνιστά ορόσημο για την Comau, θέτοντάς την σε ρότα ενισχυμένης ανάπτυξης και καινοτομίας. Παρέχει, επίσης, στη Stellantis τη δυνατότητα να επικεντρωθεί σε βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητες στην Ευρώπη. «Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στους υπαλλήλους της Comau για την παροχή καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών σε όλους τους πελάτες της», δήλωσε ο πρόεδρος της Stellantis, John Elkann. Η πρωτεύουσα της Κίνας, το Πεκίνο, ψήφισε νέους κανονισμούς οι οποίοι στοχεύουν στην προώθηση της χρήσης τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης εντός πόλης. Οι κανονισμοί αυτοί, που πρόκειται να τεθούν σε ισχύ την 1η Απριλίου 2025, αναμένεται να ανοίξουν το δρόμο για τη λειτουργία των δημόσιων λεωφορείων και των ταξί χωρίς οδηγό. Παρέχεται ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο, που καλύπτει τομείς όπως ο σχεδιασμός και η κατασκευή υποδομών, η διαχείριση της κυκλοφορίας στους δρόμους και οι εγγυήσεις ασφάλειας για οχήματα εξοπλισμένα με αυτόνομα συστήματα επιπέδου 3 και πάνω. Μέσα σε μία 5ετία, το Πεκίνο έχει επεκτείνει το έξυπνο δίκτυό του, καλύπτοντας μια περιοχή 600km2. Οι Αρχές έχουν εγκρίνει τις δοκιμές, σε τουλάχιστον 19 αστικές περιοχές. Η αμερικανική Pony.ai σκοπεύει να αυξήσει το στόλο των robotaxi από 250 σε πάνω από 1.000 έως το 2026, ενώ άλλοι βασικοί παίκτες που μελετούν την εν λόγω αγορά στην Κίνα είναι οι WeRide, AutoX και SAIC Motor. ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΠΕΚΙΝΟ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=