09.01.25 #275 8 Το remarketing (επαναπροώθηση στην αγορά) ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) συνιστά μια πρόκληση. Μια πρόσφατη έρευνα της Aviloo για την πιστοποίηση της υγείας της μπαταρίας ίσως είναι το «κλειδί» για να μετατραπεί αυτή η πρόκληση σε ευκαιρία. Ο κλάδος του remarketing συνεχίζει να εξοικειώνεται με την έννοια της πώλησης μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων. Για διάφορους λόγους, η αλλαγή είναι αργή: Επειδή ο όγκος των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων παραμένει σχετικά μικρός, μικρή προσπάθεια καταβάλλεται για να καλυφθεί ειδικά αυτό το τμήμα. Η υποβάθμιση της μπαταρίας EV είναι ένα περίπλοκο θέμα, που επηρεάζεται όχι μόνο από την ηλικία και τα χιλιόμετρα, αλλά και από το ιστορικό των φορτίσεων και τη συμπεριφορά του χρήστη. Η αβεβαιότητα σχετικά με την κατάσταση της υγείας (SoH) της μπαταρίας ενός ηλεκτρικού οχήματος (EV) είναι ζωτικής σημασίας, καθώς η εγγύηση που παρέχεται από τον κατασκευαστή για την αντοχή της μπαταρίας μπορεί να έχει ήδη λήξει ή να λήξει κατά τη διάρκεια της χρήσης του οχήματος. Για αυτό οι δυνητικοί αγοραστές μεταχειρισμένων EV αναζητούν κάποιου τύπου διαβεβαίωση, και είναι αυτό που πολλές -αν όχι οι περισσότερες- πλατφόρμες επαναληπτικού μάρκετινγκ δεν προσφέρουν ακόμη σε επαρκή βαθμό. Η πρόκληση και η ευκαιρία, λοιπόν, είναι πολύ κοντά, επειδή, όπως διαπιστώνεται, οι μπαταρίες EV υποβαθμίζονται πολύ πιο αργά από ό,τι αρχικά αναμενόταν. Στην πραγματικότητα, μια πρόσφατη μελέτη της Geotab δείχνει ότι οι περισσότερες μπαταρίες θα ζήσουν περισσότερο από τα ηλεκτρικά οχήματα στα οποία είναι εγκατεστημένες. Σε μια μελέτη του 2019, η καναδική εταιρεία τηλεματικής υπολόγισε ότι οι μπαταρίες EV υποβαθμίζονται κατά μέσο όρο 2,3% ετησίως. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΏΝ Πρόκληση ή ευκαιρία; Ο CHRISTIAN LORIAUX ΣΤΗΝ OVERDRIVE RACING Στην Overdrive Racing εντάχθηκε ως επικεφαλής Ανάπτυξης ο καταξιωμένος μηχανικός Christian Loriaux. Ο 58χρονος Βέλγος εντάχθηκε στον κόσμο των ράλι crosscountry για πρώτη φορά μετά από μια λαμπρή καριέρα, δουλεύοντας με ομάδες κορυφαίου επιπέδου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA και στους αγώνες αντοχής. Τα ράλι cross-country είναι μια νέα πρόκληση για τον Βέλγο, καθώς επιβλέπει τη συνεχή εξέλιξη του Toyota Hilux για την επίσημη ομάδα Toyota Gazoo Racing. Η έμφαση θα δοθεί στη μελλοντική μακροπρόθεσμη τεχνολογία και στη διατήρηση της επιτυχίας της Toyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid της FIA (W2RC) και στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ HONDA ΚΑΙ NISSAN «ΒΛΕΠΕΙ» ΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ BYD Η κοινή εταιρεία που συμφώνησαν να δημιουργήσουν η Honda και η Nissan θα μπορούσε να δώσει στις δύο ιαπωνικές μάρκες τα «όπλα» για να αντιμετωπίσουν και να ξεπεράσουν την κινεζική BYD. Η Honda, η οποία πολύ πρόσφατα σκιαγράφησε τα σχέδια για μια συμφωνία που ισοδυναμεί ουσιαστικά με εξαγορά της Nissan, πούλησε 3,43 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως τους πρώτους 11 μήνες του 2024. Η Nissan, από την πλευρά της, ανακοίνωσε ότι πούλησε μόλις 3 εκατομμύρια. Την ίδια ώρα, η BYD που είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, πούλησε 3,76 εκατομμύρια οχήματα την ίδια περίοδο. Η Honda και η Nissan δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν την ανερχόμενη αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα, η οποία ξεπέρασε την Ιαπωνία ως ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο πέρυσι και πρόκειται να προχωρήσει περαιτέρω το 2025. Το δίδυμο χρειάστηκε να μειώσει το προσωπικό και την παραγωγή στην Κίνα, ενώ η Mitsubishi Motors, η οποία θα μπορούσε επίσης να συμμετάσχει στο συνδυασμό HondaNissan, έχει αποσυρθεί από τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=