09.01.25 #275 2 Πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών κάνει το νέο, πλήρως ηλεκτρικό BYD ATTO 2, ενώ οι πωλήσεις του αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν στις ευρωπαϊκές αγορές, όπως και στην Ελλάδα, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2025. Πρόκειται για ένα B-SUV με αστικό προσανατολισμό, που αναμένεται να ισχυροποιήσει την παρουσία της BYD σε μια από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες οχημάτων της ευρύτερης περιοχής. Το νέο compact μοντέλο κατέκτησε ήδη, τη μέγιστη βαθμολογία 5 Αστέρων στις δοκιμές του Green NCAP. Σχεδιασμένο για να είναι το πιο προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό SUV της BYD στην Ευρώπη, έλαβε συνολική βαθμολογία 96% στις δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού, οι οποίες αξιολογούν βασικά χαρακτηριστικά όπως η ενεργειακή αποδοτικότητα και οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου Wellto-Wheel+. Είναι εφοδιασμένο με κινητήρα 177 ίππων (130kW) τοποθετημένο εμπρός, έχει βάρος λίγο πάνω από 1.500 κιλά, επίσημη αυτονομία κατά WLTP 312 χλμ. και πληθώρα έξυπνων τεχνολογιών. ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ BYD ATTO 2 ΜΕ 5 ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΟ GREEN NCAP Σε δημόσια διαβούλευση βρίσκεται ήδη (και θα παραμείνει για δύο ακόμα βδομάδες) το νέο κυρωτικό πλαίσιο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ). Τα βασικά σημεία του Σχεδίου Νόμου που εισηγείται η κυβέρνηση και έχουν, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ως γνώμονα την οδική ασφάλεια και την προστασία της ανθρώπινης ζωής, αλλά και τις ανάγκες της σύγχρονης κινητικότητας και τη σταδιακή ψηφιοποίηση των διαδικασιών, συνοψίζονται στα εξής: Εξορθολογίζονται οι ποινές και κατηγοριοποιούνται οι παραβάσεις ανάλογα με την επικινδυνότητα. Η κατηγοριοποίηση των παραβάσεων σε τρεις βασικές κατηγορίες καθιστά το κυρωτικό πλαίσιο ρεαλιστικότερο. Για τις σοβαρότερες παραβάσεις που αυξάνουν σημαντικά την πιθανότητα πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων τίθενται αποτρεπτικές κυρώσεις. Προβλέπεται η θέσπιση της υποτροπιάζουσας παραβατικής και αντικοινωνικής οδικής συμπεριφοράς και η αυστηροποίηση - κλιμάκωση του κυρωτικού πλαισίου για την αποτροπή τους. Απενοχοποιείται το όχημα (δεν αφαιρούνται τα στοιχεία του οχήματος) για παραβάσεις που αφορούν σε επικίνδυνες οδηγικές συμπεριφορές για τις οποίες, πλέον, τιμωρείται μόνον ο παραβάτης οδηγός. Μειώνεται η ανώτατη ταχύτητα κίνησης εντός του αστικού ιστού και σε οδούς γειτονιάς στα 30 χλμ./ώρα, υπό τις ειδικές προϋποθέσεις που προβλέπονται κατά περίπτωση. Η διαμόρφωση συνθηκών βιώσιμης αστικής κινητικότητας μέσω της μείωσης της ταχύτητας ενισχύεται με την παραχώρηση ζωτικού χώρου σε οχήματα μικροκινητικότητας και μηχανοκίνητα δίκυκλα. Συνδυαστικά με το παραπάνω, αυστηροποιείται το κυρωτικό πλαίσιο για τα οχήματα μικροκινητικότητας και τα μηχανοκίνητα δίκυκλα, καθώς η χρήση του κράνους και η τήρηση των ορίων ταχύτητας είναι αδιαπραγμάτευτα και τιμωρούνται αυστηρά. Αναμορφώνεται το θεσμικό πλαίσιο για τη διεύρυνση της δυνατότητας αξιοποίησης τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων με σκοπό τη διαπίστωση των παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 Σε δημόσια διαβούλευση ο νέος KOK FLEET NEWS #275 ΔΙΣΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΠΑΚΗΣ loupakis@direction.gr ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΟΥΠΑΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΓΙΑΣ dvagias@direction.gr FLEET PROJECT MANAGER ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΛΙΟΥ npapaliou@direction.gr ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΚΖΩΤΗ CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=