FLEETNEWS #273

16.12.24 #273 15 Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) εξέλεξε τον Ola Källenius, πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz Group AG, ως νέο πρόεδρο της ACEA για το 2025. Ο Källenius διαδέχεται τον Luca de Meo, CEO του Ομίλου Renault, ο οποίος κατέχει τη θέση του προέδρου της ACEA από τις αρχές του 2022. Ο Ola Källenius εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του και περιέγραψε το όραμά του για το μέλλον: «Η ACEA είναι μια από τις πιο σχετικές και αξιόπιστες φωνές του κλάδου στις Βρυξέλλες. Είναι τιμή μου που αναλαμβάνω μετά τον Luca de Meo ως πρόεδρος της ACEA σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή για την αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης. Ευχαριστώ τα μέλη της ACEA για την εμπιστοσύνη τους σε εμένα και ολόκληρη την ομάδα της ACEA. Κατά τη διάρκεια της προεδρίας μου, η ACEA θα επικεντρωθεί στη βελτίωση των ρυθμιστικών συνθηκών, με στόχο να ενισχύσει το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στην ψηφιακή και ηλεκτρική εποχή. Θα εργαστούμε για την προώθηση μιας απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές του κλάδου μας, με γνώμονα την αγορά. Και θα υπερασπιστούμε το διεθνές εμπόριο που είναι ελεύθερο, δίκαιο και βασίζεται σε κανόνες. Είμαι βέβαιος ότι η αυτοκινητοβιομηχανία της Ε.Ε. έχει ό,τι χρειάζεται για να συνεχίσει να είναι επιτυχημένη στον παγκόσμιο ανταγωνισμό». Αλλαγές σε πρόσωπα κρίσιμων τομέων της, στο πλαίσιο ενός ανασχεδιασμού των πωλήσεων σε παγκόσμια βάση (στο φόντο κυριαρχεί η Κίνα), προχωρεί η Mercedes-Benz. Η αναδιάρθρωση του management είναι η μεγαλύτερη από τότε που ο Ola Källenius έγινε διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, το 2019. Η πρώτη αλλαγή αφορά την «εισαγωγή» στελέχους κορυφής από άλλη εταιρεία. Ο γενικός οικονομικός διευθυντής της Continental, Olaf Schick, θα αποχωρήσει από τη θέση του, για να ενταχθεί στον Όμιλο Mercedes-Benz. Ο Schick, 52 ετών, θα αντικαταστήσει τη Renata Jungo Bruengger στο διοικητικό συμβούλιο της Mercedes την 1η Οκτωβρίου 2025 ως επικεφαλής του τμήματος ακεραιότητας, διακυβέρνησης και βιωσιμότητας. Ο ίδιος εργάστηκε στο παρελθόν στη Mercedes, μεταξύ άλλων, ως επικεφαλής οικονομικών και ελεγκτών για την Κίνα και επικεφαλής συμμόρφωσης. Η Bruengger θα παραιτηθεί από τη θέση της πριν λήξει το συμβόλαιό της, ανέφερε η Mercedes σε ανακοίνωσή της στις 11 Δεκεμβρίου. Η Continental, η οποία επιβεβαίωσε ότι θα ανεξαρτητοποιήσει το τμήμα του Automotive μέχρι το τέλος του επόμενου έτους για να επικεντρωθεί στα ελαστικά και τις βιομηχανικές μονάδες της, δήλωσε στις 11 Δεκεμβρίου ότι θα ορίσει αργότερα έναν διάδοχο του Schick. Μέχρι την αναχώρησή του, πάντως, στις 30 Σεπτεμβρίου, ο Schick θα συνεχίσει να προετοιμάζει το spin-off του Αutomotive, δήλωσε η Continental. Διαβάστε περισσότερα εδώ MERCEDES-BENZ Προς ευρεία αναδιάρθρωση του management ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ACEA Ο OLA KÄLLENIUS Olaf Schick DS Ν° 8: ΣΥΜΒΟΛΟ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ Μετά τα DS 3, DS 4, DS 7 και DS 9, το DS N°8 σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής. Το DS N°8 είναι η πρώτη δημιουργία της μάρκας -και ευρύτερα του ομίλου Stellantis στην Ευρώπη- που είναι αποκλειστικά 100% ηλεκτρική. Εμπνευσμένο από το πρωτότυπο DS Aero Sport Lounge, αποτελεί τη νέα ναυαρχίδα της DS Automobiles. Διαθέτοντας μια χαρισματική, λεπτή και κομψή σχεδίαση, το DS N°8 ενσωματώνει ένα νέο σχήμα SUV Coupé, το οποίο παραπέμπει στο σύμβολο του απείρου, συνδεόμενο με την ισορροπία και τη γαλήνη. Προκειμένου να ενισχυθεί η ταυτότητα της μάρκας, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα εμφανίζεται η επιγραφή «DS Automobiles» που συμπληρώνεται με «N°8». Ως αμιγώς ηλεκτρικό, διαθέτει συνδυασμένη αυτονομία 750 χλμ. (κύκλος WLTP) και περισσότερα από 500 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο, νούμερα εκπληκτικά για την κατηγορία, χάρη στον αξιοσημείωτο αεροδυναμικό συντελεστή Cx 0,24. Το εσωτερικό του DS N°8 επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα άνεσης και ενσαρκώνει τη γαλλική τέχνη του ταξιδιού. Όλοι οι εσωτερικοί χώροι του διαθέτουν υλικά υψηλής ποιότητας, όπως βουρτσισμένο αλουμίνιο με εντυπωσιακό πάχος και φινίρισμα σε μεγαλύτερες επιφάνειες. Η προηγμένη συνδεσιμότητα βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, για να κάνει την εμπειρία στο αυτοκίνητο απρόσκοπτη και πιο καθηλωτική. Με ισχύ έως και 350 ίππους και διαθέσιμο με κίνηση στους 2 ή στους 4 τροχούς, το DS N°8 θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από τα μέσα του 2025. Περισσότερα στο fleetnews.gr Ola Källenius

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=