16.12.24 #273 14 Η Tesla αυξάνει τη διείσδυσή της στη χρηματοδοτική μίσθωση, καθώς η ανάπτυξή της στις ΗΠΑ και ο ανταγωνισμός από άλλους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων (EV) εντείνονται. Αναλυτές, συμπεριλαμβανομένου του Tom Libby της S&P Global Mobility, παρατηρούν ότι οι εταιρείες οδηγούν την άνοδο της χρηματοδοτικής μίσθωσης λόγω της ανάγκης της αγοράς και της οικονομικής τους ικανότητας. Αυτή η αλλαγή έρχεται υπό το φως των ανταγωνιστών αυτοκινητοβιομηχανιών που αξιοποιούν το ομοσπονδιακό κίνητρο μίσθωσης των 7.500 δολαρίων, για να προσφέρουν ελκυστικές προσφορές στα EV μοντέλα τους. Μετά από σημαντικές μειώσεις τιμών τα τελευταία δύο χρόνια, μαζί με επιλογές χρηματοδότησης όπως το 0,9% APR (Annual Percentage Rate) για 60 μήνες στο Model Y, η χρηματοδοτική μίσθωση έχει αναδειχθεί μια πολλά υποσχόμενη οδός για την Tesla. Η εταιρεία παρέχει επίσης τρεις μήνες δωρεάν φόρτιση και μια δοκιμή του λογισμικού Full Self-Driving. Η αυξημένη εστίαση της Tesla στη χρηματοδοτική μίσθωση ανταποκρίνεται στη μείωση των πωλήσεων τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στις ΗΠΑ. Ενώ ο διευθύνων σύμβουλος Elon Musk είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η Tesla θα ξεπεράσει τις 1,8 εκατομμύρια παγκόσμιες παραδόσεις, οι παγκόσμιες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 2,3% τα πρώτα τρία τρίμηνα του 2024, με τις ταξινομήσεις στις ΗΠΑ να είναι πτωτικές κατά 7,3%. Για να ενισχύσει το πρόγραμμα χρηματοδοτικής μίσθωσης, η Tesla εισήγαγε εξαγορές μίσθωσης για το Model 3 και το Model Y τον Νοέμβριο του 2024, λόγω της απαίτησης των καταναλωτών για ευελιξία. Αυτή η επιλογή έρχεται σε αντίθεση με την παλαιότερη πολιτική της Tesla να ζητά από τους αγοραστές να επιστρέψουν τα μισθωμένα οχήματα στο τέλος του χρηματοδοτικού προγράμματός τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι προηγουμένως επιτρέπονταν εξαγορές μίσθωσης για τα Model S και Model X, αλλά διακόπηκαν το 2022. Η επιλογή εξαγοράς ισχύει, πλέον, για όλα τα μοντέλα της Tesla, συμπεριλαμβανομένου του Cybertruck, το οποίο άρχισε να μισθώνει με 999 δολάρια το μήνα. Παρά τα οφέλη, εκτιμάται ότι η μίσθωση EV εγκυμονεί κινδύνους, ιδίως όσον αφορά τις υπολειμματικές αξίες. Η Libby προειδοποιεί ότι η πρόβλεψη μελλοντικών αξιών είναι δύσκολη λόγω της σύντομης ιστορίας των EV στην αγορά και της ταχέως εξελισσόμενης τεχνολογίας. Μια μελέτη από την iSeeCars, τον Σεπτέμβριο, αποκάλυψε ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων EV μειώθηκαν κατά 25% από τον Αύγουστο του 2023 έως τον Αύγουστο του 2024, σε σύγκριση με την πτώση κατά 4% για τα βενζινοκίνητα οχήματα. Το Tesla Model 3 γνώρισε την πιο απότομη πτώση της μεταπωλητικής του αξίας. Διαβάστε περισσότερα εδώ TESLA Χρηματοδοτική μίσθωση ως αντίδοτο στην πτώση πωλήσεων στις ΗΠΑ Οι κατασκευαστές μπαταριών EV της Νότιας Κορέας έχουν επενδύσει πολλά στην καθιέρωση μιας ισχυρής παρουσίας στη Βόρεια Αμερική και ανησυχούν όλο και περισσότερο για τις προοπτικές ανάπτυξης αυτής της αγοράς, δεδομένης της πρόθεσης του νεοεκλεγέντος προέδρου των ΗΠΑ, Donald Trump, να αποσύρει τα ομοσπονδιακά φορολογικά κίνητρα αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων βάσει του νόμου για τη μείωση του πληθωρισμού και να επιβάλλει παραγωγής (AMPC). Η ζήτηση EV στην Ευρώπη έχει επίσης επιβραδυνθεί μετά την απόσυρση των επιδοτήσεων σε ορισμένες βασικές αγορές. Ειδικότερα, οι τρεις κύριοι κατασκευαστές μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων (EV) της Νότιας Κορέας είδαν τα μερίδια αγοράς τους στην παγκόσμια αγορά να μειώνονται τους πρώτους δέκα μήνες του 2024, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η τοπική εταιρεία έρευνας αγοράς SNE Research, αντανακλώντας την αργή ανάπτυξη EV σε βασικές αγορές όπως της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής, ακόμη και της ίδιας της Νότιας Κορέας. Η SNE εκτιμά ότι η συνολική ποσότητα των μπαταριών, οι οποίες τοποθετήθηκαν σε νέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV), plug-in υβριδικά (PHEV) και υβριδικά (HEVs) που πωλήθηκαν παγκοσμίως, αυξήθηκε κατά πάνω από 25% σε 687 GWh στη δεκάμηνη περίοδο, με το μεγαλύτερο μέρος να έχει κατευθυνθεί προς τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΟΙ ΚΟΡΕΑΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ EV ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ TRUMP
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=