FLEETNEWS #273

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 #273 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ & ΠΕΜΠΤΗ ● ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET Ελαφρά άνοδος της αγοράς αυτοκινήτου Διευρύνει την γκάμα των μοντέλων της η Cupra Νέος πρόεδρος της ACEA ο Ola Källenius

16.12.24 #273 2 Σχεδιασμένο στην Ελλάδα είναι το ηλεκτρικό σκούτερ Noos, πρώτο προϊόν του project Ecoshift για βιώσιμη μικροκινητικότητα. Το Noos που είδαμε στην πρόσφατη έκθεση Charging & Battery Expo, προσφέρεται με μία ή δύο μπαταρίες (βάρους 12,5 kg η μία), που αφαιρούνται εύκολα για να φορτιστούν κατ’ οίκον, προσφέροντας αυτονομία 60 ή 120 χιλιόμετρα, αντίστοιχα. Η ονομαστική ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι 3 kW (η μέγιστη 5 kW) - και είναι αρκετή για τη μέγιστη ταχύτητα των 80 km/h, ενώ η επιτάχυνση 0-50 km/h επιτυγχάνεται σε 3,5 δεύτερα. Η τιμή με μία μπαταρία είναι €4.550 (+ΦΠΑ) ενώ με δύο μπαταρίες €5.400 (+ΦΠΑ), χωρίς επιδότηση. Το Νοοs προσφέρεται με δύο τύπου σέλα (για έναν ή δύο επιβάτες) και θα είναι διαθέσιμο από και τo instacar, το οποίο μέσα από τις υπηρεσίες ευέλικτου Leasing θα δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να το επιλέξουν και να έρθουν σε επαφή με μια νέα εμπειρία οδήγησης. Θυμίζουμε ότι το Ecoshift project το ανέπτυξε το 2023 ο Όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος, στο πλαίσιο της συνεχούς αναζήτησης καινοτόμων λύσεων στους τομείς της ηλεκτροκίνησης της μικροκινητικότητας. ECOSHIFT NOOS: ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΔΕΑ Μια πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα υπηρεσία που αφορά την ηλεκτροκίνηση παρουσίασε στην πρόσφατη έκθεση Charging & Battery Summit & Expo, στο Ζάππειο Μέγαρο, ο προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας Ήρων. Πρόκειται για τη «Φόρτιση Καθ’ οδόν», ένα είδος οχήματος «πρώτων βοηθειών» που έρχεται να φορτίσει επί τόπου την μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου που ακινητοποιήθηκε από έλλειψη ενέργειας. Μέσω της απολύτως ανεξάρτητης λειτουργίας της εφαρμογής Ήρων Pulse, o Ήρων δημιουργεί μια πρωτοποριακή λύση επαναφόρτισης, δίνοντας τη δυνατότητα στους οδηγούς ηλεκτροκίνητων οχημάτων να καλούν το van έκτακτης ανάγκης, το οποίο προσφέρει ταχεία φόρτιση DC 60 kW, για να φορτίσουν την μπαταρία του οχήματός τους ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε σημείο εντός της εμβέλειας εξυπηρέτησής του, με τόση ενέργεια όση απαιτείται ώστε να μεταβούν σε κάποιο σταθερό σημείο φόρτισης. H κλήση του οχήματος χρεώνεται 20 ευρώ, ενώ η χρέωση του ρεύματος γίνεται βάσει των kWh που καταναλώθηκαν. Παράλληλα, ο Ήρων διευρύνει το δίκτυο φορτιστών του, με συσκευές που τοποθετούνται σε συγκεκριμένους κοινόχρηστους χώρους, κυρίως εμπορικής χρήσης, σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Στην ομιλία του στο συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Charging & Battery Summit & Expo, ο Ιωάννης Μπάρλας, διευθυντής Ενεργειακών Υπηρεσιών & Ηλεκτροκίνησης του Ήρωνα, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι: «Με μία απλή εφαρμογή, εύκολη στη χρήση, οι χρήστες μπορούν να εξερευνήσουν και να χρησιμοποιήσουν το σύνολο των υπηρεσιών που παρέχονται μέσα από το Ήρων Pulse. H ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πλάνου τεχνικής υποστήριξης με ειδική ομάδα συμβούλων και συνεργατών για την αποτελεσματική διαχείριση και επίλυση ζητημάτων, σε συνδυασμό με πρόσθετες υπηρεσίες όπως είναι η «Φόρτιση Καθ’ οδόν», οι οποίες διασφαλίζουν πλήρως τους οδηγούς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δημιουργούν ένα οικοσύστημα προϊόντων και υπηρεσιών που φιλοδοξεί να αλλάξει δραστικά το τοπίο της ηλεκτροκίνησης». ΗΡΩΝ PULSE «Φόρτιση Καθ’ οδόν»: για να μη μείνετε στο δρόμο… FLEET NEWS #273 ΔΙΣΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΠΑΚΗΣ loupakis@direction.gr ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΟΥΠΑΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΓΙΑΣ dvagias@direction.gr FLEET PROJECT MANAGER ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΛΙΟΥ npapaliou@direction.gr ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΚΖΩΤΗ CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ.

16.12.24 #273 4 H Cupra είναι μια μάρκα που έχει καταφέρει, με μόλις 6 χρόνια παρουσίας στην αγορά, να συναρπάσει κυριολεκτικά το κοινό. Ξεχωρίζοντας σχεδιαστικά από τα άλλα «βαριά» σήματα του VW Group, στέκεται ήδη με διεκδικήσεις απέναντι στον ανταγωνισμό, τοποθετούμενη ανάμεσα στα μαζικά και τα premium αυτοκίνητα. Με 750.000 ταξινομήσεις πανευρωπαϊκά (στη χώρα μας 2.800) και 6.000 σημεία πώλησης, η ταχύτητα της ανάπτυξής της είναι ξεκάθαρη, ενώ επόμενος στόχος είναι η μεγάλη αγορά των ΗΠΑ. Ένα από τα ισχυρά πλεονεκτήματα της Cupra είναι ότι λειτουργεί αντισυμβατικά σε σχέση με άλλες εταιρείες. Το γεγονός επισήμανε και ο Γιώργος Βασιλάκης, επικεφαλής του Ομίλου που εκπροσωπεί την εν λόγω εταιρεία στην Ελλάδα, σε μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση, ένα “Cupra Day” στα περίχωρα της Αθήνας, όπου συστήθηκε η πλήρης γκάμα των μοντέλων της, με έμφαση στα νέα Τavascan και Terramar. Πολύ σημαντική είναι η στρατηγική του μάρκετινγκ, όπως τονίστηκε: Δημιουργικές καμπάνιες, ανατρεπτική επικοινωνία, δυνατές συνεργασίες, αγωνιστική εμπλοκή. Το τελευταίο έχει ιδιαίτερη αξία ως προς τα μηνύματα που περνά η μάρκα στο κοινό, γι’ αυτό και έχει επιλεγεί ως «πρεσβευτής» της ο Σπύρος Χρυσικόπουλος, αθλητής υπεραποστάσεων στην κολύμβηση -και όχι μόνο-, τιμημένος με βραβείο Guiness, ο οποίος θέτει διαρκώς νέους υψηλούς στόχους και τους πετυχαίνει. Από εκεί και πέρα, η σχεδίαση, η ποιότητα κατασκευής και ο κορυφαίος εξοπλισμός ασφάλειας/άνεσης, μαζί με το sportiveness στην οδήγηση, αποτελούν χαρακτηριστικά στοιχεία όλων των μοντέλων, ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης, σύμφωνα με τον Χάρη Δάνδουρα, Brand Director της Cupra. Αυτό είναι προδήλως αντιληπτό από τα μέχρι τώρα κυκλοφορούντα Leon, Formentor και Born. Το DNA, με λίγα λόγια, είναι κοινό: Ισχυρές επιδόσεις, που ειδικά στην περίπτωση των EV αποδεικνύεται πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απαραίτητα βαρετή, Design που τραβάει τα βλέμματα στο δρόμο δημιουργώντας ταυτόχρονα νέες εμπειρίες, όπως σημείωσαν τα στελέχη της ελληνικής αντιπροσωπίας, καθώς και μια αντίληψη του «πέρα από τα συνηθισμένα», δηλαδή χωρίς επανάληψη των γνωστών προτύπων του παρελθόντος, προκαλώντας το status quo, με επαναστατική προσέγγιση. Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά το νέο Cupra Τavascan, που εκφράζει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας, είναι το πρώτο coupe αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της μάρκας βασισμένο στην πλατφόρμα MEB, με μήκος 4.644 χλστ., πλάτος 1.861 χλστ. και ύψος 1.597 χλστ. Η αρχική τιμή του νέου Tavascan στην ελληνική αγορά διαμορφώνεται στα 48.990 ευρώ. Διαβάστε περισσότερα εδώ CUPRA «Ενθουσιώδης» μάρκα με μεγάλες προοπτικές ΟMODA | JAECOO: ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΕΣΩ EMIL FREY GROUP Δύο ακόμα κινεζικές μάρκες, οι OMODA και JAECOO, μέλη του μεγάλου ομίλου Chery Automobile, μπαίνουν στην ελληνική αγορά, με την υπογραφή της σύμβασης αποκλειστικής εισαγωγής και διανομής τους από την O&J Automotive Ελλάς Μονοπρόσωπη Α.Ε., αδελφή εταιρεία της Star Automotive Ελλάς και μέλος του Emil Frey Group στην Ελλάδα. Τα πρώτα OMODA και JAECOO αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους στους ελληνικούς δρόμους στις αρχές του 2025 με την αντιπροσωπεία να θέλει να δημιουργήσει ένα ισχυρό δίκτυο πωλήσεων και τεχνικής υποστήριξης σε όλη την Ελλάδα. Σημειώστε ότι μετά από μόλις ενάμιση χρόνο από την έναρξη των παγκόσμιων πωλήσεών τους, οι δύο μάρκες έχουν ξεπεράσει τις 400.000 μονάδες, στοιχείο που τις καθιστά από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες παγκοσμίως. Σπύρος Χρυσικόπουλος Χάρης Δάνδουρας

16.12.24 #273 6 Η Bosch πρόκειται να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Ουγγαρία με μια επένδυση η οποία στοχεύει στην παραγωγή ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης. Το έργο, αξίας 111 εκατ. ευρώ, ενισχύεται από κρατική επένδυση 26 εκατ. ευρώ και αναμένεται να οδηγήσει στη δημιουργία θέσεων εργασίας στην κομητεία Heves. Αυτή η κίνηση ευθυγραμμίζεται με τους στρατηγικούς στόχους της Ουγγαρίας και ενισχύει τη θέση της ως βασικού παράγοντα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ουγγαρίας είναι έτοιμος για σημαντική ώθηση, με το νέο εργοστάσιο της Bosch να συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Ο υπουργός Εξωτερικών και Εμπορίου της Ουγγαρίας, Peter Szijjarto, δήλωσε ότι αποτελεί «μια άλλη εγγύηση ότι το επόμενο έτος θα μπορέσουμε να επιτύχουμε απτή και ορατή οικονομική ανάπτυξη». Η χώρα έχει γίνει κόμβος για την κατασκευή αυτοκινήτων, με τις τρεις μεγάλες γερμανικές μάρκες να έχουν σε λειτουργία εργοστάσια στην Ουγγαρία. Κατά την τελευταία δεκαετία, η αξία παραγωγής του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας αυξήθηκε 3,5 φορές, με πάνω από 500.000 αυτοκίνητα να παράγονται το 2023. Διαβάστε περισσότερα εδώ BOSCH Eπένδυση 117 εκατ. ευρώ στην Ουγγαρία ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΤΗ MCLAREN ΤΟ FUND CYVN ΤΟΥ ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ Η CYVN Holdings με έδρα το Άμπου Ντάμπι ολοκλήρωσε τη συμφωνία για την εξαγορά της της McLaren από τη Mumtalakat Holding, το κρατικό επενδυτικό ταμείο του Μπαχρέιν. Η συμφωνία, που υπογράφηκε στις 9 Νοεμβρίου, δίνει επίσης στη CYVN ένα μη ελεγχόμενο μερίδιο της αγωνιστικής δραστηριότητας της McLaren. Η CYVN επεκτείνει γενικά τις επενδύσεις της στην αυτοκινητοβιομηχανία. Πέρυσι, «έριξε» 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια στην κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων Nio, παίρνοντας μερίδιο 20%. Αγόρασε, επίσης, τον κλάδο EV του ειδικού σε σπορ αυτοκίνητα Gordon Murray Design, καθώς και την startup Forseven με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, με επικεφαλής τον πρώην αρχιμηχανικό της Jaguar Land Rover, Nick Collins. Η McLaren ιδρύθηκε το 1963 από τον οδηγό αγώνων Bruce McLaren και είναι μια από τις πιο γνωστές μάρκες σούπερ σπορ αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο. CONTINENTAL: ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ AUTOMOTIVE ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2025 Η Continental AG ανακοίνωσε σχέδια για ανεξαρτητοποίηση του κλάδου Automotive, που ασχολείται με την εξέλιξη λογισμικού και ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, αλλά και συστημάτων συνδεσιμότητας και αυτόνομης οδήγησης και είναι ο λιγότερο κερδοφόρος, έως το τέλος του 2025. Η απόφαση, που ελήφθη από το εκτελεστικό συμβούλιο της εταιρείας, ακολουθεί μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση που ξεκίνησε στις αρχές Αυγούστου. Η πρόταση για “spin-off” σχεδιάζεται να παρουσιαστεί στο εποπτικό συμβούλιο τον Μάρτιο του 2025, ενώ στη συνέχεια αναμένεται ψήφισμα που θα ληφθεί στην ετήσια συνέλευση των μετόχων (Απρίλιος του 2025). Οι σχετικές προετοιμασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν έως το τρίτο τρίμηνο του ίδιου έτους. Αυτή η στρατηγική κίνηση είναι ένα σημαντικό βήμα για την Continental, σηματοδοτώντας μια νέα φάση στην εστίαση και τη λειτουργική δομή της εταιρείας. Το μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της Continental και επικεφαλής του κλάδου του Automotive, Philipp von Hirschheydt δήλωσε: «Οι συνεχείς βελτιώσεις στις επιδόσεις μας αποτελούν το κρίσιμο θεμέλιο για να κάνουμε τo Automotive κατάλληλo για το μέλλον και έτοιμo για την κεφαλαιαγορά. Εφαρμόζουμε αυστηρά όλα τα απαραίτητα μέτρα για να το πετύχουμε αυτό». Philipp von Hirschheydt

16.12.24 #273 8 BMW - KITH: ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ BMW XM Στο επίκεντρο της τρίτης φάσης της συνεργασίας μεταξύ της BMW και της Kith, διεθνώς αναγνωρισμένης μάρκας lifestyle του Ronnie Fieg, βρίσκεται η BMW XM και η σχέση της με την εμβληματική BMW M1. Το plug-in υβριδικό όχημα υψηλών επιδόσεων θα είναι διαθέσιμο το επόμενο έτος ως 2025 BMW XM by Kith, με αποκλειστικά εξωτερικά και εσωτερικά σχεδιαστικά στοιχεία. Το κοινό πήρε μία πρώτη γεύση από το αυτοκίνητο με το πρωτότυπο 2025 BMW XM Kith Concept που παρουσιάστηκε στο Miami Beach Convention Center στα πλαίσια της έκθεσης Art Basel Miami 2024, μαζί με ένα ακόμα μοναδικό όχημα, την BMW M1 E26 του 1981 του Ronnie Fieg, ενώ λανσαρίστηκε μια νέα συλλογή «Kith for BMW» με προϊόντα ένδυσης και lifestyle. Διαβάστε περισσότερα εδώ Η Honda Europe δημοσίευσε την Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Έκθεσή της για το 2024. Εδώ και 13 χρόνια, η έκθεση διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στη χαρτογράφηση της προόδου, τονίζοντας βασικά ορόσημα στον στόχο της Honda να επιτύχει παγκόσμια ουδετερότητα άνθρακα για όλα τα προϊόντα, τις λειτουργίες και τις εταιρικές δραστηριότητες έως το 2050. Καλύπτοντας το οικονομικό έτος από τον Απρίλιο του 2023 έως τον Μάρτιο του 2024, η φετινή έκθεση συνέπεσε με τον εορτασμό των 25 χρόνων της Honda από την εισαγωγή της πρωτοποριακής υβριδικής τεχνολογίας της στην Ευρώπη. Η ανάπτυξη του Honda e:PROGRESS, της έξυπνης υπηρεσίας φόρτισης οχημάτων που επιτρέπει στους χρήστες να έχουν γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στα λιγότερο δαπανηρά και χαμηλότερα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας άνθρακα, συνεχίστηκε επίσης το 2024. Έχει ήδη εδραιωθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου μπορεί να εξοικονομήσει στους οδηγούς έως και 2.000 λίρες ανά έτος σε κόστη χρέωσης, ενώ η υπηρεσία επεκτάθηκε περαιτέρω σε όλη την Ευρώπη. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, η Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Έκθεση της Honda περιλαμβάνει επίσης μια επισκόπηση των παγκόσμιων περιβαλλοντικών επιδόσεων της μάρκας με τη μορφή του εκτενούς ESG Data Book 2024. HONDA: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ 2024 Παγκόσμια ουδετερότητα άνθρακα έως το 2050 VINFAST Ξεκινούν οι πωλήσεις του VF 6 στην Ευρώπη Η VinFast λανσάρει επίσημα το δυναμικό e-SUV της κατηγορίας Β, το VF 6, προς πώληση στη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ολλανδία. Ως το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο που παρουσίασε η εταιρεία στην Ε.Ε., αυτό το λανσάρισμα επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας, σε ανταγωνιστικές τιμές και με premium υπηρεσίες aftersales στους Ευρωπαίους πελάτες. Το VinFast VF 6 διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Eco και Plus. Η επένδυση Eco ξεκινά από 33.990 ευρώ, ενώ η Plus από 37.990 ευρώ. Και στις δύο περιπτώσεις παρέχεται εγγύηση 7 ετών ή 160.000 χλμ. μέσω ενός αυξανόμενου δικτύου συνεργατών σε κάθε ευρωπαϊκή αγορά. Το νέο μοντέλο εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 150 kW, με ροπή 330 Nm. Η μπαταρία LFP των 59,6 kWh παρέχει αυτονομία έως και 410 χλμ. (Eco trim) ή 379 χλμ. (Plus trim), κατά WLTP και υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση DC, με 10-70% σε μόλις 25 λεπτά. Το VF 6 διαθέτει κορυφαία επίπεδα στάνταρ εξοπλισμού, συμπεριλαμβανομένων ολοκληρωμένων τεχνολογιών ADAS με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, κάμερα 360 μοιρών και πανοραμική οροφή πλήρους μήκους.

16.12.24 #273 9 advertorial Τρεις διαφορετικές επιλογές για τη διαχείριση του εφοδιασμού των εταιρικών οχημάτων με πολλαπλές δυνατότητες και οφέλη για κάθε μικρή ή μεγάλη επιχείρηση, προσφέρει τώρα η AVIN, λύνοντας τα χέρια του fleet manager! AVIN CARD Καύσιμα για τον εταιρικό σας στόλο χωρίς μετρητά Έχοντας κοινό τους χαρακτηριστικό την ασφάλεια των συναλλαγών, οι τρεις κάρτες της AVIN προσφέρουν η καθεμιά τα δικά της ιδιαίτερα πλεονεκτήματα - με κοινό παρονομαστή την αποτελεσματική διαχείριση του εφοδιασμού του εταιρικού στόλου. AVIN CARD Η πλέον ευρεία σε δυνατότητες προτεινόμενη κάρτα είναι βέβαια η AVIN Card, καθώς προσφέρει άτοκη πίστωση ανάλογα με τις ανάγκες σας. Eκδίδεται στα στοιχεία του οχήματος ή/και του οδηγού και έχει συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες που αφορούν τον εφοδιασμό κάθε οχήματος, ενώ μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας www. avincard.gr και με τους δικούς σας μοναδικούς κωδικούς πρόσβασης, παρακολουθείτε σε πραγματικό χρόνο τον εφοδιασμό των οχημάτων σας. Οι αγορές με την AVIN Card, πραγματοποιούνται με την κάρτα, σε συνδυασμό με το προσωπικό και απόρρητο PIN της, που γνωρίζει μόνο ο οδηγός, χωρίς μετρητά, στοιχείο που προσφέρει υψηλού επιπέδου ασφάλεια. Παράλληλα, κερδίζετε ακόμη περισσότερα, καθώς προκύπτει όφελος όχι μόνο από τις εκπτώσεις σύμφωνα με τις καταναλώσεις σας, αλλά και από την επιπλέον επιβράβευση του προγράμματος AVIN Κερδίζω. AVIN CARD PREPAID Και αυτή η κάρτα εκδίδεται στα στοιχεία του οχήματος ή/ και του οδηγού και έχει συγκεντρωμένες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Προσφέρει δε η AVIN Card Prepaid επίσης άρτια παρακολούθηση, μέσω της πλατφόρμας www.avincard.gr, όπου ενημερώνεστε τόσο για το διαθέσιμο υπόλοιπο του λογαριασμού σας όσο και για το διαθέσιμο υπόλοιπο κάθε κάρτας. Παράλληλα, έχετε και τη δυνατότητα για επαναφόρτιση καρτών Online. Και σε αυτή την περίπτωση εξασφαλίζετε εκπτώσεις σύμφωνα με τις καταναλώσεις σας αλλά και από το AVIN Κερδίζω. AVIN CARD PREPAID BUSINESS Το δικό τους ενδιαφέρον έχουν οι μη προσωποποιημένες AVIN Card Prepaid Business δωροκάρτες, οι οποίες είναι συγκεκριμένου ποσού, δεν επαναφορτίζονται και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά μιας σειράς προϊόντων, όπως καύσιμα, προϊόντα αίθουσας, λιπαντικά, πλύσιμο και αγορά πετρελαίου θέρμανσης. Σε κάθε περίπτωση, οι εκπρόσωποι της AVIN Card θα είναι στη διάθεσή σας για να σας προσφέρουν συνεχή υποστήριξη, είτε επιθυμείτε αλλαγή των στοιχείων της κάρτας σας είτε την έκδοση νέων καρτών ή την ακύρωση κάποιας κάρτας, σε περιπτώσεις απώλειας αυτής ή αντικατάστασης κάποιου οχήματος. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ.

16.12.24 #273 10 Tη μέγιστη συνολική βαθμολογία των πέντε αστεριών στις δοκιμές ασφάλειας του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων 2024 (Euro NCAP 2024), πέτυχε το νέο ευρωπαϊκών προδιαγραφών Subaru Forester. Συγκεκριμένα, κατέγραψε εξαιρετικές βαθμολογίες και στις τέσσερις περιοχές αξιολόγησης (Ενήλικος Επιβάτης, Ανήλικος Επιβάτης, Ευάλωτοι Χρήστες Δρόμου, Υποβοήθηση Ασφάλειας), πολύ πάνω από το ελάχιστο απαιτούμενο όριο. Ειδικότερα, στον τομέα αξιολόγησης των ανήλικων επιβατών (βρεφών, παιδιών), το νέο Forester πέτυχε τη μέγιστη βαθμολογία στον έλεγχο εγκατάστασης CRS παιδικού καθίσματος. Σχεδόν έπιασε την ύψιστη βαθμολογία σε δοκιμή πρόσκρουσης (μετωπική και πλευρική) με βασικό δείγμα παιδιά ηλικίας 6 και 10 ετών. SUBARU FORESTER «Πεντάστερο» στο Euro NCAP Ο κινεζικός γίγαντας των smartphone Xiaomi έκανε το εντυπωσιακό ντεμπούτο του στο χώρο της αυτοκίνησης, πουλώντας περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα από την Toyota το περασμένο τρίμηνο. Και αυτό αφού κυκλοφόρησε το πρώτο του όχημα μόλις πριν από έξι μήνες. Συγκεκριμένα, η Xiaomi κυκλοφόρησε το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, το SU7, στις 28 Μαρτίου 2024. Μέσα σε μόλις έξι μήνες, έχει ήδη καταφέρει να ξεπεράσει πολλές μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Toyota, και να έχει πουλήσει 39.790 μονάδες του μοντέλου Xiaomi SU7 το 3ο τρίμηνο του 2024. Είναι ξεκάθαρο ότι οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες αναδεικνύονται πραγματική απειλή στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών οχημάτων (EV), καθώς επεκτείνονται στο εξωτερικό για ανάπτυξη. Για πρώτη φορά, οι μισοί από τους δέκα κορυφαίους παγκόσμιους ηγέτες πωλήσεων EV ήταν από την Κίνα. Σύμφωνα με νέα στοιχεία της MarkLines (μέσω της Nikkei), 2,52 εκατομμύρια EV πωλήθηκαν σε 55 παγκόσμιες αγορές το τρίτο τρίμηνο. Η Tesla κατείχε την πρώτη θέση με 432.000 πωλήσεις οχημάτων μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, αύξηση 2% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Η BYD, στη δεύτερη θέση, σημείωσε μεγάλη άνοδο, με τις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου να αυξάνονται κατά 9% στις 424.000 μονάδες. Ο ηγέτης των EV της Κίνας συνεχίζει να ανεβαίνει στις παγκόσμιες θέσεις πωλήσεων, με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χαμηλού κόστους να υπονομεύουν πολλά ισοδύναμα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE). Διαβάστε περισσότερα εδώ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Η Xiaomi ξεπέρασε την… Toyota ΗΠΑ: ΕΝΙΑΙΑ PLUG-ANDCHARGE ΑΠΟ ΤΟ 2025; Μια κοινοπραξία ενδιαφερομένων εταιρειών στοχεύει να αναπτύξει ένα καθολικό πρωτόκολλο plugand-charge για τις ΗΠΑ το 2025, επιτρέποντας σε όλα τα ηλεκτρικά οχήματα να ξεκινούν αυτόματα τη φόρτιση σε δημόσιους σταθμούς, απλά με τη σύνδεση του καλωδίου στο φορτιστή. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του Society of Automotive Engineers (SAE), του Κοινού Γραφείου Ενέργειας και Μεταφορών και της κοινοπραξία Electric Vehicle Public Key Infrastructure (EVPKI), που αντιπροσωπεύει αυτοκινητοβιομηχανίες, δίκτυα φόρτισης, κατασκευαστές υλικού και άλλα ιδιωτικά συμφέροντα. Ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κυκλοφορήσει αποσπασματικά plug-and-charge, συχνά ως μέρος των οικοσυστημάτων φόρτισης για τους πελάτες κάθε μάρκας. Αυτό όμως δημιουργεί μια σειρά από ζητήματα που έχουν να κάνουν με την αποκλειστικότητα περιορισμένων συνδυασμών οχήματος και φορτιστή ή οχήματος και δικτύου, ανάλογα με τη μάρκα αυτοκινήτου/φορτιστή και του παρόχου ενέργειας. Ένα κοινό πλαίσιο για όλα τα EV, τους φορτιστές και τα δίκτυα θα επιτρέψει απρόσκοπτη επικοινωνία όλων των παραγόντων, δίχως προβλήματα και καθυστερήσεις από περίπλοκες εξαρτήσεις λογισμικών και παραλλαγών στην υλικοτεχνική υποδομή.

16.12.24 #273 11 JEEP AVENGER: ΒΕΝΖΙΝΗΣ 100 HP & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ 156 HP Χωρίς φόρο για τον εργαζόμενο χρήστη εταιρικού αυτοκινήτου advertorial Ένα μοντέλο που διαθέτει το DNA ενός πραγματικού Jeep και ταυτόχρονα, έχει συμπαγείς διαστάσεις, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την κατάκτηση του πανευρωπαϊκού τίτλου «Car Of The Year» για το 2023. Ικανό σε κάθε έδαφος και ευέλικτο στην πόλη, το B-SUV με μήκος 4,1 μ., υιοθετώντας τον πολυχρηστικό χαρακτήρα των μεγαλύτερων μοντέλων της μάρκας, ξεχωρίζει στον ανταγωνισμό, ενώ στα ισχυρά σημεία του προστίθεται ο μηδενικός φόρος για τη χρήση της έκδοσης με τον κινητήρα βενζίνης των 100 ίππων ως εταιρικό αυτοκίνητο. Αυτό και μόνο αποτελεί κίνητρο για την κατοχή και χρήση ενός Jeep Avenger, τόσο στο εισαγωγικό επίπεδο εξοπλισμού Longitude όσο και στο πλουσιότερο Altitude. Ειδικότερα, από το entry level, υπάρχουν στάνταρ όλα όσα χρειάζονται για την άνεση και την ασφάλεια. Μεταξύ άλλων, το Avenger Longitude διαθέτει infotainment με οθόνη αφής 10,25” και υπηρεσίες Uconnect, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, φώτα Full LED reflector, cruise control, ζάντες αλουμινίου 16”, σύστημα παραμονής στην λωρίδα κίνησης, αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών, καθώς και τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control, που βοηθούν τον οδηγό στην εκτός δρόμου οδήγηση. Το Avenger Altitude έχει επιπλέον ζάντες 17”, ενεργό cruise control, δερμάτινο τιμόνι, καθίσματα από ύφασμα/βινύλιο, αυτόματο κλιματισμό και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25”, αναβαθμίζοντας με ολιστικό τρόπο την εμπειρία του οδηγού. Πέραν της έκδοσης με τον θερμικό κινητήρα των 100 ίππων και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που χρησιμοποιεί κινητήρα 156 ίππων με μικτή αυτονομία 400 χλμ. (κατά WLTP), διατίθεται επίσης με μηδενικό φόρο χρήσης. Κύρια χαρακτηριστικά στην προκειμένη περίπτωση είναι η ευκολία οδήγησης και η κορυφαία ποιότητα κύλισης. Πλεονέκτημα, φυσικά, και το γεγονός ότι το πρώτο ηλεκτρικό Jeep εξασφαλίζει πολύ χαμηλό κόστος χρήσης, ενώ συνδυάζεται και με το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού Summit, πέραν των Longitude και Altitude. Μεταξύ άλλων, ο εξοπλισμός του Summit περιλαμβάνει, μαζί με όλα τα άλλα που προαναφέρθηκαν, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, handsfree πόρτα χώρου αποσκευών, θέση ασύρματης φόρτισης κινητού, περιμετρικούς αισθητήρες παρκαρίσματος και αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2. Συμπερασματικά, οι χρήστες εταιρικών αυτοκινήτων έχουν ακόμα έναν λόγο να συμπεριλάβουν στη λίστα τους το Avenger, ώστε να ζήσουν την εμπειρία της οδήγησης ενός Jeep χωρίς καμιά φορολογική επιβάρυνση.

16.12.24 #273 12 «Πολύ πάνω» από το ελάχιστο επίπεδο πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων που απαιτείται για τη συμμόρφωση προς τους αυστηρότερους στόχους CO2 στην Ευρωπαϊκή Ένωση το επόμενο έτος, αναμένεται να βρεθεί η Stellantis. Αυτή η αισιοδοξία βασίζεται στη ζήτηση για τα νεότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αυτοκινητοβιομηχανίας, δήλωσε ο CFO του ομίλου, Doug Ostermann. Σύμφωνα με όσα είπε ο ίδιος, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της Goldman Sachs στις 4 Δεκεμβρίου, οι παραγγελίες για το νέο πλήρως ηλεκτρικό Citroen e-C3, που ξεκινά από τα 23.300 ευρώ στη Γερμανία (στην Ελλάδα η τιμή διαμορφώνεται στα 18.900 ευρώ με προωθητική ενέργεια και κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»), καθώς και η μεγάλη ζήτηση για τα ηλεκτρικά SUV Peugeot 3008 και 5008, είναι πολύ πάνω από αυτό που θα χρειαζόταν ως ποσοστό συμμόρφωσης. Το επόμενο έτος, η Ε.Ε. θα απαιτήσει από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν τις συνολικές μέσες εκπομπές CO2 για αυτοκίνητα που πωλούνται σε 93,6 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, από 115 φέτος. Διαβάστε περισσότερα εδώ STELLANTIS Εφικτή η επίτευξη των στόχων για το CO2 ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ KIA EUROPE Νέος Chief Operating Officer της Kia Europe διορίστηκε από την 1η Ιανουαρίου 2025 ο Sjoerd Knipping. Ο ίδιος θα αναφέρεται στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Marc Hedrich και θα είναι υπεύθυνος για τη διατήρηση της αύξησης των πωλήσεων της Kia με βάση τον ραγδαίο εξηλεκτρισμό της σειράς προϊόντων της, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης του νέου PBV Business που θα λανσαριστεί το 2025. Ο Sjoerd Knipping έχει περισσότερο από 25 χρόνια πείρας στον ευρωπαϊκό τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στην Kia Europe ξεκίνησε ως διευθυντής Προϊόντος και Τιμολόγησης καθώς και διευθύνων σύμβουλος της Kia Connect GmbH, πριν να αναλάβει τη θέση του αντιπροέδρου Προϊόντος και Μάρκετινγκ, το 2022. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου η Kia έχει γίνει μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη. Προηγουμένως, ο Knipping ήταν εμπορικός διευθυντής της Kia Ολλανδίας, όπου εντάχθηκε το 2011 -στο παρελθόν, κατείχε διάφορες εθνικές και διεθνείς θέσεις διοίκησης στη Ford Motor Company, όπου απέκτησε επίσης εμπειρία στον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων. Την ίδια ώρα, στον Knipping αποφασίστηκε να αναφέρονται στο εξής ο Carlos Lahoz-Pardo, αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Εμπειρίας Ιδιοκτησίας, ο Pierre-Martin Bos, διευθυντής της PBV, και ο νεοδιορισθείς Pablo Martinez Masip, αντιπρόεδρος Προϊόντος και Μάρκετινγκ. Ο δεύτερος έχει πάνω από 20 χρόνια διεθνούς εμπειρίας στην αυτοκινητοβιομηχανία. Διαβάστε περισσότερα εδώ Ο Ιάπωνας κατασκευαστής εξαρτημάτων και ανταλλακτικών αυτοκινήτου Denso ανακοίνωσε μια σειρά εσωτερικών αλλαγών, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2025. Αυτές οι κινήσεις ευθυγραμμίζονται με το νέο όραμα της εταιρείας, που περιγράφηκε στο «Denso Dialog Day 2023», να εξελιχθεί από προμηθευτής Tier 1 με επίκεντρο την αυτοκινητοβιομηχανία σε έναν ευρύτερο φορέα υποστήριξης μιας κοινωνίας με επίκεντρο την κινητικότητα. Η εταιρεία στοχεύει να μεγιστοποιήσει την αξία όχι μόνο στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά σε ολόκληρο το οικοσύστημα κινητικότητας. Το σχέδιο μετασχηματισμού της Denso επικεντρώνεται σε τρεις κύριες προκλήσεις: «εξέλιξη της κινητικότητας», «ενίσχυση της βασικής τεχνολογίας» και «δημιουργία νέας αξίας». Για να προωθήσει αυτούς τους στόχους, η Denso έχει κάνει προσαρμογές τόσο στην οργανωτική της δομή όσο και στην εκτελεστική ηγεσία της. Ένα νέο «Τμήμα Προώθησης Επιχειρήσεων Electric Sora-Mobi» θα δημιουργηθεί εντός του Ομίλου Επιχειρήσεων Ηλεκτρισμού, για να επικεντρωθεί στην προώθηση της ηλεκτρικής πρόωσης για εναέρια κινητικότητα. Διαβάστε περισσότερα εδώ DENSO Αλλαγές σε οργανωτικό και εκτελεστικό επίπεδο

16.12.24 #273 14 Η Tesla αυξάνει τη διείσδυσή της στη χρηματοδοτική μίσθωση, καθώς η ανάπτυξή της στις ΗΠΑ και ο ανταγωνισμός από άλλους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων (EV) εντείνονται. Αναλυτές, συμπεριλαμβανομένου του Tom Libby της S&P Global Mobility, παρατηρούν ότι οι εταιρείες οδηγούν την άνοδο της χρηματοδοτικής μίσθωσης λόγω της ανάγκης της αγοράς και της οικονομικής τους ικανότητας. Αυτή η αλλαγή έρχεται υπό το φως των ανταγωνιστών αυτοκινητοβιομηχανιών που αξιοποιούν το ομοσπονδιακό κίνητρο μίσθωσης των 7.500 δολαρίων, για να προσφέρουν ελκυστικές προσφορές στα EV μοντέλα τους. Μετά από σημαντικές μειώσεις τιμών τα τελευταία δύο χρόνια, μαζί με επιλογές χρηματοδότησης όπως το 0,9% APR (Annual Percentage Rate) για 60 μήνες στο Model Y, η χρηματοδοτική μίσθωση έχει αναδειχθεί μια πολλά υποσχόμενη οδός για την Tesla. Η εταιρεία παρέχει επίσης τρεις μήνες δωρεάν φόρτιση και μια δοκιμή του λογισμικού Full Self-Driving. Η αυξημένη εστίαση της Tesla στη χρηματοδοτική μίσθωση ανταποκρίνεται στη μείωση των πωλήσεων τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στις ΗΠΑ. Ενώ ο διευθύνων σύμβουλος Elon Musk είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η Tesla θα ξεπεράσει τις 1,8 εκατομμύρια παγκόσμιες παραδόσεις, οι παγκόσμιες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 2,3% τα πρώτα τρία τρίμηνα του 2024, με τις ταξινομήσεις στις ΗΠΑ να είναι πτωτικές κατά 7,3%. Για να ενισχύσει το πρόγραμμα χρηματοδοτικής μίσθωσης, η Tesla εισήγαγε εξαγορές μίσθωσης για το Model 3 και το Model Y τον Νοέμβριο του 2024, λόγω της απαίτησης των καταναλωτών για ευελιξία. Αυτή η επιλογή έρχεται σε αντίθεση με την παλαιότερη πολιτική της Tesla να ζητά από τους αγοραστές να επιστρέψουν τα μισθωμένα οχήματα στο τέλος του χρηματοδοτικού προγράμματός τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι προηγουμένως επιτρέπονταν εξαγορές μίσθωσης για τα Model S και Model X, αλλά διακόπηκαν το 2022. Η επιλογή εξαγοράς ισχύει, πλέον, για όλα τα μοντέλα της Tesla, συμπεριλαμβανομένου του Cybertruck, το οποίο άρχισε να μισθώνει με 999 δολάρια το μήνα. Παρά τα οφέλη, εκτιμάται ότι η μίσθωση EV εγκυμονεί κινδύνους, ιδίως όσον αφορά τις υπολειμματικές αξίες. Η Libby προειδοποιεί ότι η πρόβλεψη μελλοντικών αξιών είναι δύσκολη λόγω της σύντομης ιστορίας των EV στην αγορά και της ταχέως εξελισσόμενης τεχνολογίας. Μια μελέτη από την iSeeCars, τον Σεπτέμβριο, αποκάλυψε ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων EV μειώθηκαν κατά 25% από τον Αύγουστο του 2023 έως τον Αύγουστο του 2024, σε σύγκριση με την πτώση κατά 4% για τα βενζινοκίνητα οχήματα. Το Tesla Model 3 γνώρισε την πιο απότομη πτώση της μεταπωλητικής του αξίας. Διαβάστε περισσότερα εδώ TESLA Χρηματοδοτική μίσθωση ως αντίδοτο στην πτώση πωλήσεων στις ΗΠΑ Οι κατασκευαστές μπαταριών EV της Νότιας Κορέας έχουν επενδύσει πολλά στην καθιέρωση μιας ισχυρής παρουσίας στη Βόρεια Αμερική και ανησυχούν όλο και περισσότερο για τις προοπτικές ανάπτυξης αυτής της αγοράς, δεδομένης της πρόθεσης του νεοεκλεγέντος προέδρου των ΗΠΑ, Donald Trump, να αποσύρει τα ομοσπονδιακά φορολογικά κίνητρα αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων βάσει του νόμου για τη μείωση του πληθωρισμού και να επιβάλλει παραγωγής (AMPC). Η ζήτηση EV στην Ευρώπη έχει επίσης επιβραδυνθεί μετά την απόσυρση των επιδοτήσεων σε ορισμένες βασικές αγορές. Ειδικότερα, οι τρεις κύριοι κατασκευαστές μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων (EV) της Νότιας Κορέας είδαν τα μερίδια αγοράς τους στην παγκόσμια αγορά να μειώνονται τους πρώτους δέκα μήνες του 2024, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η τοπική εταιρεία έρευνας αγοράς SNE Research, αντανακλώντας την αργή ανάπτυξη EV σε βασικές αγορές όπως της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής, ακόμη και της ίδιας της Νότιας Κορέας. Η SNE εκτιμά ότι η συνολική ποσότητα των μπαταριών, οι οποίες τοποθετήθηκαν σε νέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV), plug-in υβριδικά (PHEV) και υβριδικά (HEVs) που πωλήθηκαν παγκοσμίως, αυξήθηκε κατά πάνω από 25% σε 687 GWh στη δεκάμηνη περίοδο, με το μεγαλύτερο μέρος να έχει κατευθυνθεί προς τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΟΙ ΚΟΡΕΑΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ EV ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ TRUMP

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=