FLEETNEWS #272

12.12.24 #272 15 ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΟΑΣΦΑΛΕΙΑΣ LG: Προηγμένη πιστοποίηση CSMS «Επιπέδου 3» Η πιστοποίηση CSMS, η οποία επιβεβαιώνει τη συμμόρφωση με το πρότυπο ISO/SAE 21434 και τον κανονισμό UN R155, αποτελεί πλέον υποχρεωτική απαίτηση για τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε 56 αγορές σε όλο τον κόσμο. Η LG Electronics (LG), ως προμηθευτής λύσεων κινητικότητας, απέκτησε πρόσφατα την πιστοποίηση Συστημάτων Διαχείρισης Κυβερνοασφάλειας (CSMS) Επιπέδου 3 από την TÜV Rheinland. Η πιστοποίηση περιλαμβάνει ολοκληρωμένες αξιολογήσεις, συμπεριλαμβανομένων προσομοιωμένων κυβερνο-επιθέσεων που έχουν σχεδιαστεί για τον εντοπισμό ευπαθειών στις διαδικασίες ασφαλείας. ΒΕΛΤΙΣΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ Σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές της αυτοκινητοβιομηχανίας, η LG ακολουθεί το πλαίσιο βελτίωσης που είναι ευρέως γνωστό ως Automotive SPICE® (ASPICE). Το ASPICE αναπτύχθηκε από το Automotive Special Interest Group, που περιλαμβάνει πολλές γνωστές ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες. Το συγκεκριμένο πλαίσιο παρέχει μια συστηματική προσέγγιση για την αξιολόγηση και τη βελτίωση των διαδικασιών ανάπτυξης λογισμικού οχημάτων. Η LG έχει λάβει αναγνώριση για την εφαρμογή του ASPICE for Cybersecurity, μιας επέκτασης του ASPICE που περιλαμβάνει μια σειρά από πρόσθετες αξιολογήσεις κυβερνοασφάλειας. ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΕΞΑΓΟΡΑ Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία μεταβαίνει σε οχήματα με ολοένα εντονότερη τη χρήση του λογισμικού, η LG, όπως τονίζεται αρμοδίως, παραμένει στην πρώτη γραμμή της αντιμετώπισης των προκλήσεων σε επίπεδο κυβερνοασφάλειας. Εκτός από την απόκτηση παγκοσμίως αναγνωρισμένων πιστοποιήσεων, όπως το CSMS και η υιοθέτηση του πλαισίου ASPICE, η LG έχει ενισχύσει τις δυνατότητές της μέσω στρατηγικών πρωτοβουλιών, όπως η εξαγορά της ισραηλινής εταιρείας κυβερνοασφάλειας αυτοκινήτων Cybellum, το 2021. Λίγο κάτω από το 70% των νέων 18-29 ετών είναι ανοιχτοί στο να χρησιμοποιήσουν το εταιρικό αυτοκίνητο ως «γραφείο με ρόδες». Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία, ωστόσο, είναι πιο επιφυλακτικοί. Αυτό αναφέρει έρευνα της MHC Mobility σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 ατόμων εργάσιμης ηλικίας στη Γερμανία. Το όλο θέμα συνδυάζεται με την έλευση της αυτόνομης οδήγησης που θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο μετακινούμαστε και εργαζόμαστε. Όταν το αυτοκίνητο αναλαμβάνει μόνο του την οδήγηση, θα απελευθερωθεί πολύς χρόνος για τον οδηγό. Επί του προκειμένου, λοιπόν, λιγότερο από το 69% των νέων ενηλίκων δηλώνουν ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν αυτή την ευκαιρία για να κάνουν κάποια δουλειά. Το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο από ό,τι σε προηγούμενες έρευνες, αλλά έρχεται σε έντονη αντίθεση με τα άτομα άνω των 60 ετών, από τα οποία μόλις το 7% βλέπει την αυτόνομη οδήγηση ως ευκαιρία για να κάνει κάποια δουλειά γραφείου. ΚΙΝΗΤΡΟ Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Οι ερωτηθέντες ήταν πολύ πιο σαφείς, ωστόσο, ως προς το τι θέλουν από άποψη εξοπλισμού. Περίπου το 33% επιθυμεί υπηρεσίες streaming σε οθόνες στα πίσω καθίσματα και συστήματα ήχου surround υψηλής ποιότητας. Σχεδόν το 62% επιθυμεί σταθερή σύνδεση wifi στο αυτοκίνητο, για να εξασφαλίσει μια απρόσκοπτη εμπειρία χρήσης. Στα δημοφιλή χαρακτηριστικά άνεσης που επιθυμούν οι οδηγοί, περιλαμβάνονται τα καθίσματα με μασάζ (75%), οι χώροι ψύξης και θέρμανσης ποτών (69%) και τα συστήματα καθαρισμού του αέρα (70%). Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: οι εταιρικοί στόλοι θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι προσφέρουν αυτοκίνητα που διαθέτουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας όσον αφορά τον εξοπλισμό και τη λειτουργικότητα. ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ: ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ MHC MOBILITY Ναι στα «γραφεία με ρόδες» λένε οι νέοι

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=