12.12.24 #272 10 VOLKSWAGEN: «ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ» BLUME ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Απευθυνόμενος, προ ημερών, σε περίπου 20.000 εργαζομένους στα κεντρικά γραφεία του Wolfsburg, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, Oliver Blume, αναγνώρισε την πρόοδο στον εξορθολογισμό των λειτουργιών και τη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων, αλλά επέμεινε ότι είναι απαραίτητα περαιτέρω βήματα για να παραμείνει η εταιρεία ανταγωνιστική, σύμφωνα με το Reuters. Είχαν προηγηθεί απεργιακές κινητοποιήσεις σχεδόν 100.000 εργαζομένων σε ολόκληρη τη Γερμανία, αμφισβητώντας τις προτάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας για μειώσεις μισθών και ενδεχόμενο κλείσιμο καταστημάτων. Στη συνάντηση, ο Blume παρουσίασε λεπτομερώς τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Volkswagen, συμπεριλαμβανομένων του έντονου ανταγωνισμού, των πιέσεων στις τιμές και του υψηλού κόστους εργασίας. Η ομιλία του, ωστόσο, αντιμετωπίστηκε με αποδοκιμασία από το εργατικό δυναμικό, ειδικά όταν ανέφερε την προσωπική του σχέση με το Βόλφσμπουργκ (έδρα του ομίλου), ανέφεραν στο Reuters ανώνυμες πηγές. Ο Blume μίλησε για τεράστια πίεση στις τιμές και τη σημασία του να ανακτήσει η Volkswagen τη βάση της στην Κίνα, η οποία υπήρξε σημαντική πηγή σταθερών κερδών. Η Daniela Cavallo, επικεφαλής του εργατικού συμβουλίου της Volkswagen, ζήτησε θυσίες από όλα τα μέρη, συμπεριλαμβανομένων της διοίκησης και των μετόχων, για να καταλήξουν σε συμφωνία πριν από τα Χριστούγεννα. Αναφέρθηκε σε συμβιβασμούς που θα ήταν δίκαιοι και θα μοιραστούν σε όλους. Στη συνάντηση συμμετείχε ο Γερμανός υπουργός Εργασίας, Hubertus Heil. Μετά την έναρξη της παραγωγής του ηλεκτρικού φορτηγού Mercedes-Benz eActros 600 στα τέλη Νοεμβρίου στο εργοστάσιο της Wörth, άρχισαν οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες. Μέχρι το τέλος του έτους, η Mercedes-Benz Trucks θα παραδώσει περίπου 50 ηλεκτρικά φορτηγά μεγάλων αποστάσεων BEV (με μπαταρία) σε πελάτες στη Γερμανία. Καθοριστική για την παράδοση των οχημάτων φέτος είναι η χρηματοδότηση από το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Ψηφιακών Υποθέσεων και Μεταφορών για καταναλωτές εντός Γερμανίας. Σημειώνεται ότι η υψηλή χωρητικότητα της μπαταρίας -πάνω από 600 κιλοβατώρες, εξ ου και η ονομασία μοντέλου 600- και ένας νέος, ιδιαίτερα αποδοτικός e-Axle που αναπτύχθηκε εσωτερικά, επιτρέπουν στο eActros 600 να επιτύχει αυτονομία 500 χιλιομέτρων χωρίς ενδιάμεση φόρτιση. Αυτή η αυτονομία επιτυγχάνεται, σύμφωνα με την εταιρεία, κάτω από πολύ ρεαλιστικές συνθήκες, με μεικτό βάρος ρυμουλκουμένου 40 τόνων, ενώ μπορεί επίσης να ξεπεραστεί σημαντικά ανάλογα με το στυλ οδήγησης και το είδος της διαδρομής. Το eActros 600, όπως εξηγούν οι τεχνικοί της Μ-Β, θα μπορεί να καλύψει ακόμη και πάνω από 1.000 χιλιόμετρα την ημέρα. Διαβάστε τη συνέχεια εδώ MERCEDES-BENZ EACTROS 600 Οι πρώτες παραδόσεις Η ACEA (Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων) χαιρέτισε την αίτηση του Ομίλου Stellantis για επανένταξη στον οργανισμό. «Δεδομένων της άνευ προηγουμένου κρίσης ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης και της συλλογικής ανάγκης να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του πράσινου μετασχηματισμού, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να είμαστε ενωμένοι», τόνισε ο Luca de Meo, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ACEA (Όμιλος Renault). Όπως είπε, «Τα μέλη της ACEA μπορεί να είναι ανταγωνιστές στην αγορά, αλλά όλα μοιράζονται τον ίδιο στόχο: μια ανταγωνιστική και βιώσιμη μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών, σε μια Ευρώπη που μπορεί να σταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με πλήρη ώθηση και δέσμευση». Η ACEA εκπροσωπεί τους 15 μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορτηγών, φορτηγών και λεωφορείων με έδρα την Ευρώπη: BMW Group, DAF Trucks, Daimler Truck, Ferrari, Ford Ευρώπης, Honda Motor Europe, Hyundai Motor Europe, Iveco Group, JLR, Mercedes-Benz, Nissan, Renault Group, Toyota Motor Europe, Volkswagen Group και Volvo Group. STELLANTIS Ο κολοσσός επανέρχεται στην ACEA Oliver Blume
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=