FLEETNEWS #271

09.12.24 #271 8 Η Cadillac αγωνίστηκε για δεκαετίες για να κερδίσει μια σταθερή βάση στην Ευρώπη. Για να το αλλάξει αυτό, η αμερικανική premium μάρκα λανσάρει μια σειρά από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα που επωφελούνται από την επένδυση 35 δισεκατομμυρίων δολαρίων της μητρικής General Motors σε προηγμένη τεχνολογία. Η Cadillac έχει ξεκινήσει πωλήσεις στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ελβετία και τη Σουηδία. Κορυφαία περίπτωση είναι το Lyriq, το οποίο είχε όγκο πωλήσεων 167 μονάδων μέχρι τον Οκτώβριο, κατατάσσοντάς το ως το Νο. 12 στην κατάταξη των πωλήσεων ως πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο από τα 14 στην κατηγορία των premium μεγάλων SUV. Το Optiq θα είναι το επόμενο λανσάρισμα της Cadillac στην Ευρώπη. «Δεν πρόκειται να σταματήσουμε εκεί. Είμαστε σίγουρα εδώ μακροπρόθεσμα», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της General Motors Europe, Pere Brugal. Το 54χρονο στέλεχος περιέγραψε το σχέδιο της Cadillac να «αιχμαλωτίσει τις καρδιές και τα μυαλά των πελατών στην Ευρώπη». Σημειώνεται ότι η Cadillac έχει εφαρμόσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ για να τοποθετηθεί ως παγκόσμιος ηγέτης στα πολυτελή οχήματα. Η εταιρεία εστιάζει στην παροχή υψηλής ποιότητας και αξίας για να κερδίσει την αφοσίωση των πελατών. Χρησιμοποιεί στρατηγικές τμηματοποίησης, στόχευσης και τοποθέτησης για να προσελκύσει το επιθυμητό κοινό της. Οι επιτυχημένες καμπάνιες μάρκετινγκ, η δέσμευση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι τακτικές SEO, οι συνεργασίες με influencers, οι στρατηγικές ηλεκτρονικού εμπορίου, οι εφαρμογές για κινητά και το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι βασικά στοιχεία της προσέγγισης της Cadillac. Η συνεχής καινοτομία και η προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες τάσεις των καταναλωτών είναι ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική επιτυχία της. ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ Η Cadillac στοχεύει σταθερά την ευρωπαϊκή αγορά Η Ford παρουσιάζει μια μεγάλη γκάμα οχημάτων και υπηρεσιών που έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν ποικίλες απαιτήσεις των καταναλωτών, σύμφωνα με την Παγκόσμια Πλατφόρμα Διαφημίσεων της GlobalData. Οι πρόσφατες διαφημιστικές καμπάνιες της Ford Motor στο YouTube, από τον Σεπτέμβριο έως τον Νοέμβριο του 2024, αναδεικνύουν στρατηγικά την ευελιξία, την καινοτομία και την κληρονομιά της μάρκας, παρουσιάζοντας μια ποικιλία οχημάτων και υπηρεσιών που έχουν σχεδιαστεί για να καλύψουν τον τρόπο ζωής διαφορετικών προσώπων και ομάδων. Οι πληροφορίες της βάσης δεδομένων της GlobalData αποκαλύπτουν τη χρήση της συναρπαστικής αφήγησης από τη Ford για να τονίσει τις οικογενειακές περιπέτειες, τις προηγμένες τεχνολογίες όπως το BlueCruise και την ευκολία της υπηρεσίας Ford Mobile Service. Επιπλέον, οι καμπάνιες αναδεικνύουν την καινοτόμο προσέγγιση της Ford προωθώντας προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα, βελτιώνοντας τόσο την ικανοποίηση του οδηγού όσο και την άνεση των επιβατών. Ο Shreyasee Majumder, αναλυτής μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην GlobalData, εξήγησε ότι η διαφημιστική καμπάνια της Ford στόχευε σε ένα ευρύ κοινό που περιελάμβανε οικογένειες και λάτρεις της περιπέτειας. Διαβάστε τη συνέχεια εδώ. ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ Ford Motor: «Ευελιξία, καινοτομία και κληρονομιά» HYUNDAI MOTOR GROUP: ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΥΨΕΛΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ XCIENT Η Hyundai Motor Group Metaplant America (HMGMA) στην Georgia, σε συνεργασία με την Glovis America, ανέπτυξε ηλεκτρικά φορτηγά βαρέως τύπου Hyundai XCIENT με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου για πράσινες μεταφορές. Αρχικά θα τεθούν σε λειτουργία συνολικά 21 φορτηγά XCIENT. Αυτά τα οχήματα θα μεταφέρουν ανταλλακτικά του automotive από προμηθευτές HMGMA σε όλη την περιοχή στο ευρύτερο σύμπλεγμα των βιομηχανικών-επιχειρηματικών πάρκων (Megasite) της ευρύτερης περιοχής σε καθημερινή βάση. Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=