02.12.24 #270 21 Πριν από ένα χρόνο, το BMW Group ανακοίνωσε τα σχέδιά του για την κατασκευή ενός νέου κέντρου δοκιμών μπαταριών στις εγκαταστάσεις του Wackersdorf. Τώρα, η αρχική φάση λειτουργίας του έχει ξεκινήσει σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Η εγκατάσταση, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025, καλύπτει περισσότερα από 8.000 τετραγωνικά μέτρα και θα χρησιμοποιείται για την πραγματοποίηση εξονυχιστικών δοκιμών σε μεμονωμένα στοιχεία μπαταριών, καθώς και σε ολοκληρωμένα συστήματα μπαταριών υψηλής τάσης και άλλων εξαρτημάτων ηλεκτροκίνησης, που προορίζονται για μελλοντικά μοντέλα του BMW Group τα οποία βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης, πολύ πριν από την έναρξη της παραγωγής τους. Η επένδυση ύψους περίπου 100 εκατομμυρίων ευρώ επικεντρώθηκε κυρίως στην πολύπλοκη τεχνολογία του πάγκου δοκιμών και στην αναβάθμιση της υφιστάμενης κτιριακής υποδομής που απαιτείται για τη λειτουργία του κέντρου δοκιμών. Η αίθουσα 80, που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του Wackersdorf, έχει αναμορφωθεί για το σκοπό αυτό: Το κτίριο, το οποίο κατασκευάστηκε αρχικά τη δεκαετία του 1980 ως μια εγκατάσταση επανεπεξεργασίας, έχει πλούσια ιστορία. Τους τελευταίους μήνες, οι κατασκευαστικές εργασίες είναι σε εξέλιξη για το νέο κέντρο δοκιμών μπαταριών, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης μιας νέας πλάκας δαπέδου. Στο πλαίσιο των εργασιών επέκτασης χρησιμοποιήθηκαν συνολικά 2.200 τόνοι δομικού χάλυβα και 10.000 κυβικά μέτρα σκυροδέματος. Διαβάστε περισσότερα εδώ. BMW GROUP: ΞΕΚΙΝΑ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΟΚΙΜΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ Τις δοκιμές του πρώτου της υβριδικού οχήματος που συνδυάζει κινητήρα υδρογόνου και ηλεκτροκινητήρα, ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει το 2025 η Toyota, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ανάπτυξη οικολογικών οχημάτων. Οι δοκιμές θα πραγματοποιηθούν στην Αυστραλία και αφορούν το Hiace van. Το νέο υβριδικό σύστημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης που αντί βενζίνης ή πετρελαίου καίει υδρογόνο, έχει τη δυνατότητα να αυξήσει την αυτονομία του οχήματος κατά 20%, φτάνοντας τα 250 χιλιόμετρα, σε σύγκριση με τη χρήση κινητήρα υδρογόνου που δεν διαθέτει ηλεκτρική/υβριδική υποβοήθηση. Παράλληλα, μειώνει σχεδόν στο μηδέν τις εκπομπές CO2, ενώ προσφέρει λύση στα προβλήματα περιορισμένης αυτονομίας και έλλειψης σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου. Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota, Hiroki Nakajima, αναγνώρισε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πελάτες λόγω του υψηλού κόστους των καυσίμων και της περιορισμένης διαθεσιμότητας σταθμών υδρογόνου. Ωστόσο, δήλωσε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για τη δημιουργία μιας κοινωνίας βασισμένης στο υδρογόνο. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη «πολυτεχνολογική στρατηγική» του ιαπωνικού κολοσσού, που περιλαμβάνει την ανάπτυξη πράσινων οχημάτων, όπως υβριδικά βενζινοκίνητα, ηλεκτρικά και κυψελών υδρογόνου. Στόχος είναι η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και η κάλυψη των διαφορετικών αναγκών των αγορών. Σημειώνεται πως η Toyota έχει προχωρήσει σε δοκιμές υδρογονοκίνητων οχημάτων στην Αυστραλία από το 2022, με την προσθήκη του ηλεκτροκινητήρα πλέον να αποτελεί ένα βήμα προς την επίλυση σημαντικών προκλήσεων στον τομέα της υδρογονοκίνησης. TOYOTA HIACE VAN Πλήρως υβριδικό με κινητήρα εσωτ. καύσης υδρογόνου Η Renault, η We Drive Solar και η MyWheels συνεργάζονται με την πόλη της Ουτρέχτης για την πρώτη ευρωπαϊκή υπηρεσία κοινής χρήσης αυτοκινήτων με τεχνολογία αμφίδρομης φόρτισης (Vehicle to Grid - V2G). Με 500 ηλεκτρικά Renault 5 E-Tech και διπλής κατεύθυνσης φορτιστές της Mobilize, η πρωτοβουλία στοχεύει στην εξισορρόπηση του δικτύου ενέργειας και ενσωματώνει ανανεώσιμες πηγές. Η Ουτρέχτη προωθεί τη βιώσιμη κινητικότητα, ενισχύοντας τον ευρωπαϊκό στόχο της «πράσινης» μετάβασης. RENAULT: CAR SHARING ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ V2G
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=