02.12.24 #270 16 Η BYD λανσάρει στην Ευρώπη το Sealion 7, ένα ηλεκτρικό crossover που στοχεύει να ανταγωνιστεί πολυτελή αμιγώς ηλεκτρικά μονέλα (EVs), όπως το Audi e-tron, η Porsche Macan E και η Mercedes-Benz EQE. Με μήκος 4.830 mm, αυτονομία έως 610 km και τιμή εκκίνησης 47,990 ευρώ (στην Ευρώπη), το Sealion 7 αποτελεί το έβδομο ηλεκτρικό μοντέλο της BYD στην Ευρώπη και το πιο εξελιγμένο τεχνολογικά. Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα e-Platform 3.0, διαθέτει μπαταρία τεχνολογίας «blade», που προσφέρει υψηλότερη ασφάλεια και αντοχή, ενώ είναι 100% απαλλαγμένη από κοβάλτιο, μειώνοντας το περιβαλλοντικό κόστος. Η κορυφαία έκδοση «Excellence» έχει τη δυνατότητα φόρτισης έως και 80% σε μόλις 24 λεπτά και επιτάχυνσης 0-100 km/h σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα τα 215 km/h. Το Sealion 7 σχεδιάστηκε υπό την καθοδήγηση του Wolfgang Egger, πρώην σχεδιαστή της Audi, της Alfa Romeo και της Lamborghini, και παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2024. Παρά την επιτυχία της BYD στην Κίνα, οι πωλήσεις στην Ευρώπη, ιδιαίτερα στη Γερμανία, παραμένουν περιορισμένες. Για να βελτιώσει τη θέση της, η BYD εξαγόρασε τον γερμανικό διανομέα της, Hedin Electric Mobility, και στοχεύει σε 120.000 πωλήσεις έως το 2026. Η εταιρεία επιβαρύνεται από τους δασμούς 17% της Ε.Ε. στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα, γι' αυτό και κατασκευάζει εργοστάσια στην Ουγγαρία και την Τουρκία, για να μπορέσει να μειώσει το κόστος εισαγωγής, με τη φιλοδοξία να καθιερωθεί ως ανταγωνιστική δύναμη στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. BYD SEALION 7 Το αντίπαλο δέος των γερμανικών EVs Το Cupra Terramar ξεχωρίζει με τα εντυπωσιακά φώτα Matrix LED Ultra, που συνδυάζουν υψηλή απόδοση φωτισμού και καινοτόμους λειτουργίες. Τα φώτα του Terramar διαθέτουν τεχνολογία υψηλής ευκρίνειας με 25.000 pixels, προσφέροντας φωτισμό που προσαρμόζεται στις ανάγκες του δρόμου. Μια βασική καινοτομία είναι η λειτουργία «Glare-free High Beam», η οποία μπορεί να εντοπίζει προπορευόμενα οχήματα και να προσαρμόζει τη δέσμη φωτός, προκειμένου να αποφεύγεται το θάμπωμα των άλλων οδηγών, χωρίς όμως να μειώνεται η ορατότητα. Τα δώδεκα ανεξάρτητοι τμήματα φωτισμού ρυθμίζονται αυτόματα από τα 30 χλμ./ώρα, δημιουργώντας σκιές στα σημεία που χρειάζεται και διατηρώντας φωτισμένες τις υπόλοιπες περιοχές. Το Terramar διαθέτει επίσης λειτουργίες όπως το «Lane Light Basic», που εστιάζει επιπλέον φως στη λωρίδα κίνησης, και το «Lane Line Indicator», που συγχρονίζεται με τα φλας για καλύτερη ενημέρωση των άλλων οδηγών. Επιπλέον, η υποβοήθηση «Lane Change Assist» προειδοποιεί για εμπόδια σε λωρίδες, μέσω μιας διακριτικής γραμμής φωτός και προειδοποιήσεων στους εξωτερικούς καθρέφτες. Οι καινοτομίες συμπληρώνονται και με τις λειτουργίες «Coming/ Leaving Home» μέσω της προβολής γραφικών κατά το άνοιγμα ή κλείσιμο των θυρών, ενώ η λειτουργία «Orientation Light» βοηθά στην οδήγηση σε στενούς δρόμους. Εκτός αυτών, υπάρχουν και προειδοποιήσεις για παγετό, χάρη σε ένα σύμβολο νιφάδας που προβάλλεται στο δρόμο και στο ταμπλό. Το Cupra Terramar, εξοπλισμένο με προηγμένη τεχνολογία φωτισμού, θέτει νέα πρότυπα, που σύντομα θα δούμε και στα μοντέλα Leon και Formentor. ΤΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ MATRIX LED ULTRA ΦΩΤΑ ΤΟΥ CUPRA TERRAMAR
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=