FLEETNEWS #270

02.12.24 #270 12 ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ MERCEDES-BENZ EACTROS 600 Η Daimler Truck γιόρτασε την έναρξη της παραγωγής του ηλεκτρικού φορτηγού Mercedes-Benz eActros 600 στο εργοστάσιο του Wörth στη Γερμανία. Η CEO της εταιρείας, Karin Rådström, και η υπουργός Οικονομίας της Ρηνανίας-Παλατινάτου, Daniela Schmitt, παρευρέθησαν στην εκδήλωση. Το νέο φορτηγό, που διαθέτει αυτονομία 500 χλμ. και μπαταρία 600 kWh, έχει σχεδιαστεί για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, καλύπτοντας ένα σημαντικό τμήμα της αγοράς που ευθύνεται για τα δύο τρίτα των εκπομπών CO2 από βαρέα οχήματα. Το eActros 600 παράγεται στην κύρια γραμμή συναρμολόγησης του εργοστασίου, μαζί με φορτηγά με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενσωματώνοντας πλήρως τις νέες τεχνολογίες στην υπάρχουσα παραγωγική διαδικασία. Το εργοστάσιο Wörth συνεργάζεται με άλλες μονάδες της Daimler Truck για την κατασκευή των ηλεκτρικών εξαρτημάτων. Το φορτηγό έχει αποδείξει τις δυνατότητές του σε δοκιμές, μεταξύ άλλων κατά την «Ευρωπαϊκή Δοκιμαστική Περιοδεία eActros 600», καλύπτοντας μια απόσταση 15.000 χλμ. σε 22 χώρες ενώ, έχει λάβει το βραβείο «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2025». Σημαντική ήταν και η εκπαίδευση του προσωπικού, με περισσότερες από 3.300 εκπαιδευτικές συνεδρίες το 2023, ώστε να μπορέσουν να εξοικειωθούν οι εργαζόμενοι με τις απαιτήσεις της ηλεκτροκίνησης. Παράλληλα, το εργοστάσιο του Wörth προωθεί βιώσιμες πρακτικές παραγωγής, όπως η χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και γεωθερμία, για τη μείωση των εκπομπών CO2. Οι πρώτες παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν έως το τέλος του 2024. Η κυκλοφορία του eActros 600 θα αποτελέσει ορόσημο για τη μετάβαση σε οχήματα μηδενικών εκπομπών, διασφαλίζοντας τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας της Daimler Truck και της τοπικής βιομηχανίας. Η μείωση των πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) στρέφει την Porsche στην παραγωγή αυτοκινήτων με μηχανές εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ) περισσότερο από ό,τι είχε αρχικά προβλεφθεί. Η μείωση αφορά κυρίως την Κίνα, όπου οι πωλήσεις BEV σημείωσαν πτώση 29% στο εννεάμηνο - έως τον Σεπτέμβριο του 2024. Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της Porsche, Lutz Meschke, οι αγοραστές πολυτελών αυτοκινήτων δεν υιοθετούν μαζικά τα BEV, όχι μόνο στην Κίνα αλλά και στις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Η Porsche θα συνεχίσει να εξελίσσει εκδόσεις με θερμικό κινητήρα για τα Cayenne και Panamera, ενώ εξετάζει το ενδεχόμενο τα αρχικά σχεδιασμένα ως αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να προσφερθούν με κινητήρες εσωτερικής καύσης ή /και υβριδική τεχνολογία. Παράλληλα, η εταιρεία προγραμματίζει το λανσάρισμα ενός μεγάλου ηλεκτρικού SUV με τον κωδικό K1. Οι μειωμένες πωλήσεις στην Κίνα οδηγούν την Porsche σε αναδιοργάνωση του δικτύου αντιπροσώπων της. Η εταιρεία περιμένει πωλήσεις 60.000 οχημάτων στην Κίνα για το 2024, μειωμένες από τις 100.000 που υπολόγιζε. Παρά την πτώση, η Porsche αναμένει αύξηση πωλήσεων για το 2025, χάρη στην ανανεωμένη Taycan και στο αμιγώς ηλεκτρικό Macan. Σημειώνεται πως τα κέρδη της Porsche μειώθηκαν στο 10,7% το τρίτο τρίμηνο, κυρίως λόγω της πτώσης πωλήσεων στην Κίνα και των αλλαγών μοντέλων. Ωστόσο, παραμένει προσηλωμένη στο στόχο της για μακροπρόθεσμη κερδοφορία με περιθώριο 20% και αναμένεται να μειώσει τα κόστη Έρευνας & Ανάπτυξης, με στόχο τη βιώσιμη κερδοφορία με πωλήσεις 250.000 οχημάτων ετησίως. PORSCHE Στροφή στις ΜΕΚ, λόγω χαμηλών πωλήσεων των ηλεκτρικών μοντέλων Porsche Panamera Porsche Taycan

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=