FLEETNEWS #27

20.05.19 #27 7 ακολουθούμενη από τη Mercedes- Benz με 136 PP100. Οι μάρκες premium είναι πιθανό να διαθέτουν πλέον πιο νέο τεχνολογικό εξοπλι- σμό, καθώς επίσης και να δημιουρ- γούν υψηλότερες προσδοκίες στους οδηγούς τους. «Η μακροπρόθεσμη αξιοπιστία έχει άμεσο αντίκτυπο στις σημερινές πωλήσεις και την αυριανή εμπιστοσύνη προς μια μάρκα» , δήλω- σε ο Mark Lendrich , Διευθυντής Έρευνας της J.D. Power Europe . «Το βραβείο Vehicle Dependability Study premium brand 2019 του Ηνωμένου Βασιλείου καταδεικνύει πως η Volvo κα- τάφερε να ικανοποιήσει την απαιτητική ομάδα premium πελατών, όσον αφορά την αξιοπιστία των οχημάτων». Η Vauxhall και η Volkswagen έλαβαν η καθεμιά δύο βραβεία. Η Vauxhall για τα Insignia (Midsize Car) και Mokka/Mokka X (μικρό SUV), και η Volkswagen για τα Up! (αυτοκίνη- το πόλης) και Tiguan (compact SUV). Παράλληλα, το Peugeot 208 κέρδισε το βραβείο του πιο αξιόπιστου μι- κρού αυτοκινήτου στην κατηγορία του. To Skoda Octavia κέρδισε την κατηγορία Compact, τα Ford CMax/ Grand C Max την κατηγορία MPV και η Mercedes-Benz E Class την κατηγορία μεγάλων και πολυτελών αυτοκινήτων. Η μελέτη δείχνει επίσης ότι η πρόθε- ση επαναγοράς έχει αυξηθεί, καθώς το 49% των ερωτηθέντων φέτος λένε ότι «σίγουρα θα» επαναγοράσουν την ίδια μάρκα, σε σύγκριση με το 43% το 2015. Η πρόθεση επαναγοράς το 2019 είναι 54% μεταξύ των ιδιοκτητών που δεν αντιμετώπισαν προβλήματα, το ίδιο ποσοστό με το προηγούμενο έτος. Ωστόσο, οι δαπανηρές επι- σκευές επηρεάζουν σημαντικά την πρόθεση επαναγοράς. Μεταξύ όλων των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που εκτιμούν το κόστος ιδιοκτησίας ως αρκετά μη ικανοποιητικό λόγω των δαπανηρών επισκευών (5 και κάτω σε κλίμακα 10 σημείων), μόνο το 16% δη- λώνει ότι «σίγουρα θα» επαναγοράσει την ίδια μάρκα. Μια άλλη μέτρηση που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι το Net Promoter Score® ( NPS ), που εισήχθη στη με- λέτη πέρυσι, το οποίο μετρά την πιθανότητα να συστήσουν οι πελάτες το μοντέλο τους σε κάποιον άλλο, σε κλίμακα 0-10. Οι πελάτες κατατάσ- σονται σε τρεις ομάδες: επικριτές (0-6), παθητικοί (7-8), ή υποκινητές (9-10). Το NPS® υπολογίζεται αφαι- ρώντας το ποσοστό εκείνων που είναι επικριτικοί από το ποσοστό των υποκινητών. Η βαθμολογία NPS® για τις εταιρείες μαζικής παραγωγής στη φετινή μελέτη είναι 46 (56% υπο- κινητικοί έναντι 10% επικριτικοί), ενώ η βαθμολογία για το τμήμα premium είναι 48 (58% υποκινητικοί έναντι 9% επικριτικοί). Η J.D. Power είναι μια καταξιωμένη εταιρεία διεθνούς εμβέλειας, η οποία διεξάγει έρευνες ικανοποίησης πελα- τών και αποτελεί σημείο αναφοράς για τον κλάδο του αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο. Η Nissan παρουσίασε την πρώτη παγκοσμίως τεχνολογία υποστήριξης του οδηγού, το ProPILOT 2.0. , που συνδυάζει την πλοήγηση σε αυτο- κινητοδρόμους με τη δυνατότητα διατήρησης της πορείας σε μια λωρί- δα κυκλοφορίας. Λειτουργώντας ως επέκταση του βραβευμένου συστή- ματος ProPILOT, η τεχνολογία αυτή πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο της στην ιαπωνική αγορά με το Nissan Skyline , το φθινόπωρο. Το νέο σύστημα, που έχει σχεδιαστεί για την οδήγηση σε αυτοκινητόδρο- μο, λειτουργεί σε συνδυαστικά με το σύστημα πλοήγησης του οχήματος βοηθώντας στο χειρισμό του αυτο- κινήτου, σύμφωνα με μια προκα- θορισμένη διαδρομή και δρόμους. Παράλληλα, για πρώτη φορά, το σύστημα επιτρέπει την οδήγηση χω- ρίς καν ο οδηγός να κρατά το τιμόνι, διατηρώντας την πορεία του οχή- ματος σε μια λωρίδα. Προκειμένου να ενεργοποιηθούν οι τελευταίες λειτουργίες του νέου αυτού συστή- ματος, οι οδηγοί πρέπει πρώτα να ορίσουν τον προορισμό τους στο σύ- στημα πλοήγησης, σχεδιάζοντας μια προκαθορισμένη διαδρομή. Μόλις το αυτοκίνητο εισέλθει στον αυτο- κινητόδρομο, η οδήγηση με το νέο σύστημα πλοήγησης καθίσταται διαθέσιμη. Κατά την ενεργοποίηση -και αφού έχει οριστεί μια προκα- θορισμένη διαδρομή- το σύστημα θα βοηθά τον οδηγό να ταξιδέψει σε μια οδική αρτηρία με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας, μέχρις ότου να φτάσει στην έξοδο του αυτοκινητόδρομου που ορίζει η διαδρομή του και να χει- ριστεί αλλαγές ή τυχόν εκτροπές από τις λωρίδες κυκλοφορίας. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΤΟ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ PROPILOT 2.0. ΣΤΟ ΝΕΟ SKYLINE ΤΗΣ NISSAN 77 88 90 94 94 95 101 103 104 106 109 113 114 117 119 122 122 126 134 136 142 159 167 173 181 Peugeot Škoda Hyundai Nissan Suzuki Vauxhall Kia MINI Ford Volvo Honda Volkswagen Dacia SEAT Industry Average Mazda Renault Citroën Toyota Mercedes-Benz Land Rover Jaguar Audi Fiat BMW 2019 Nameplate VDS Ranking - Industry Problemsper100Vehicles (PP100) Οι Jeep, Mitsubishi και smart περιλαμβάνονταν στην έρευνα αλλά όχι στην κατάταξη, λόγω μικρού δείγματος. Πηγή:J.D.Power2019UKVehicleDependabilityStudy 2019 UK VEHICLE DEPENDABILITY STUDY SM (VDS) J.D. POWER

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=