FLEETNEWS #27

20.05.19 #27 10 Με διάφορες πρωτοβουλίες που πα- ρουσιάστηκαν στη Viva Technology στο Παρίσι, η Renault κάνει μια σαφή μετάβαση, από πάροχος οχήματος γίνεται πάροχος κινητικότητας. Ιδού οι πέντε βασικές στρατηγικές της. 1 Αυτόνομη Κινητικότητα Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Παρισιού-Saclay, δημιούργη- σαν το αυτόνομο εργαστήριο Paris- Saclay . Όπως υποδηλώνει το όνομα, το εργαστήριο θα επικεντρωθεί στην αυτόνομη κινητικότητα. Οι κυριότε- ροι στόχοι θα είναι η δημιουργία ενός εντελώς αυτόνομου συστήματος μεταφορών, από αυτόνομα οχήματα έως συστήματα εποπτείας, με ολο- κληρωμένες υποδομές και ακόμη και εφαρμογές πελατών. Τρία πρωτότυπα αυτοκίνητα Renault ZOE Cab και ένα λεωφορείο Transdev-Lohr i-Cristal θα χρησι- μοποιηθούν σε πιλοτικά έργα για αυτόνομη ridehailing. Ως εκ τούτου, το εργαστήριο δοκιμών στοχεύει να αποδείξει τη δυνατότητα κλιμά- κωσης των αυτόνομων υπηρεσιών κινητικότητας. 2 Mobility Pod Προχωρώντας την ιδέα της αυτο- νομίας ένα βήμα παραπέρα, καταλή- γει στο Renault EZ-POD , το μικρό αυτόνομο ρομπότ-αυτοκίνητο. Το πλήρως ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητο μπορεί να μεταφέρει άτομα σε μικρές (αστικές) αποστάσεις. Το EZ-POD, διαμοιράσιμο, ηλεκτρικό, αυτόνομο και μικρό, ευθυγραμμίζεται με τη δυ- ναμική των αστικών συγκοινωνιών. Ιδιαίτερα ο όγκος και η περιορισμένη ταχύτητά του ταιριάζει απόλυτα στην κίνηση στα αστικά κέντρα. 3 Ηλεκτρική Κινητικότητα Σε μια άλλη σύμπραξη -με τη γαλ- λική εταιρεία Klépierre - το Groupe Renault θα εγκαταστήσει πολλαπλά σημεία φόρτισης για τα EVs σε διά- φορα εμπορικά κέντρα στη Γαλλία. Επιπλέον, η Renault έχει δεσμευτεί να εξοπλίσει όλα τα εμπορικά κέντρα της Klépierre με σημεία φόρτισης μέχρι το 2022. Οι σταθμοί φόρτισης θα μπορούν να δεχθούν κράτηση μέσω του προγράμματος Moov’in.Paris της Renault, το οποίο θα παρέχει πρό- σβαση και στη βραχυπρόθεσμη υπη- ρεσία ενοικίασης αυτοκινήτων. Όλες αυτές οι πρωτοβουλίες αποσκοπούν στην τόνωση της ηλεκτρικής και δια- μοιράσιμης κινητικότητας. 4 Διαμοιράσιμη Κινητικότητα Σε συνεργασία με την SNCF , η Groupe Renault - και ειδικότερα η startup του Karhoo , εγκαινιάζει μια πλατφόρμα κινητικότητας στην οποία συνδυάζονται προσφορές για διαδρομές τόσο των εταιρειών ταξί όσο και των εταιρειών ridehailing. Ο μοναδικός τέτοιος συνδυασμός μέχρι στιγμής. Η υπηρεσία ονομάζεται «Mon Chauffeur» και θα συμπεριληφθεί στην προσφορά του TGV Inoui , έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να κάνουν κράτηση ταξί ή διαδρομής ridehailing ταυτόχρονα με την κρά- τηση εισιτηρίου τρένου στην εφαρ- μογή oui.sncf. έτσι έχουν τα πλεονε- κτήματα εντοπισμού της καλύτερης τιμής, της εγγυημένης κράτησης και της επιλογής ανάμεσα σε διάφορα διαφορετικά είδη οχημάτων ανάλογα με τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες. 5 Αστική παράδοση Τέλος, το Groupe Renault εργά- ζεται και για τη βελτίωση των αστι- κών παραδόσεων. Στην έκθεση Viva Technology στο Παρίσι, ανακοίνωσαν ένα αρχικό πείραμα με τον όμιλο La Post για αστική παράδοση τελευταί- ου μιλίου με τα LCV της Renault EZ- Flex . Το EZ-Flex, όπως λανσαρίστηκε τον Απρίλιο, είναι ένα ηλεκτρικό LCV, το οποίο έχει σχεδιαστεί για αστικές παραδόσεις όντας συμπαγές και αρ- θρωτό. Ωστόσο, στόχος του πειρά- ματος είναι η συλλογή και ανάλυση δεδομένων και ανατροφοδοτήσεων από το όχημα και το ταχυδρομικό προσωπικό, προκειμένου να κατανο- ηθεί καλύτερα η τρέχουσα διαδικα- σία και να ενισχυθούν οι μελλοντικές αστικές πρακτικές παράδοσης. Επι- πλέον, δέκα Renault EZ-Flex LCVs μπορούν να τα δανειστούν ευρωπαίοι επαγγελματίες, επιχειρήσεις, πόλεις και κοινότητες για χρονικό διάστημα έως δύο ετών - όμως αυτό είναι ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο. VIVA TECH: ΤΟ GROUPE RENAULT ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ SHAREDMOBILITY ΗRenault γίνεται πάροχος κινητικότητας

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=