FLEETNEWS #269

25.11.24 #269 17 Οι κύριοι κατασκευαστές φορτηγών της Ιαπωνίας, συμπεριλαμβανομένων των Isuzu, Hino, Mitsubishi Fuso και UD Trucks, ανακοίνωσαν την έναρξη δοκιμών για φορτηγά με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4, στον αυτοκινητόδρομο Shin-Tomei στην Ιαπωνία. Το έργο χρηματοδοτείται από τα Υπουργεία Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας (METI) και Υποδομών και Τουρισμού (MLIT), με κύριο στόχο την ανάπτυξη και δοκιμή προηγμένων τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης για βαρέα φορτηγά σε δημόσιους αυτοκινητόδρομους. Το έργο αποσκοπεί στο να αντιμετωπίσει την ολοένα και αυξανόμενη έλλειψη οδηγών φορτηγών στην Ιαπωνία, έχοντας ως φιλοδοξία τη σταδιακή ένταξη στην κυκλοφορία των αυτόνομων φορτηγών σε αυτοκινητόδρομους από το 2026 και έπειτα. Σε αυτήν τη σύμπραξη συμμετέχουν και άλλες εταιρείες, όπως η Toyota Tsusho και η Nippon Koei. Το έργο, που θα διαρκέσει μέχρι το 2025, στοχεύει στη δημιουργία πλήρως αυτόνομων, χωρίς οδηγό, οχημάτων για μεταφορές μεταξύ περιοχών όπως εγκαταστάσεις logistics, σταθμοί εξυπηρέτησης και στάθμευσης. Μέσα στον επόμενο χρόνο, οι συμμετέχοντες θα προσπαθήσουν να επαληθεύσουν τη διαδικασία πλήρους αυτόνομης οδήγησης και συγκεκριμένα από την αναχώρηση από το σταθμό εξυπηρέτησης, μέχρι και τη στάθμευση στον προορισμό, υπό συνθήκες που προσομοιώνουν, όσο το δυνατόν περισσότερο, την πραγματική οδήγηση. Στο πλαίσιο του έργου, θα πραγματοποιηθούν δοκιμές σε ειδικές λωρίδες για αυτόνομα οχήματα, με στόχο τη δημιουργία διαδρόμων Συνδεδεμένων Αυτόνομων Οχημάτων στους ιαπωνικούς αυτοκινητόδρομους. ΙΑΠΩΝΙΑ: ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 4 ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ Η Solaris συνεχίζει να επεκτείνει την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων, κερδίζοντας δύο σημαντικούς διαγωνισμούς για τις πόλεις Λιέγη (Βέλγιο) και Γκλίβιτσε (Πολωνία). Στη Λιέγη, η Solaris θα προμηθεύσει 45 διπλά αρθρωτά ηλεκτρικά λεωφορεία Urbino 24, την πιο μεγάλη παραγγελία τέτοιου τύπου για την εταιρεία. Η πρώτη παρτίδα των 18 λεωφορείων θα παραδοθεί σε δύο φάσεις, με 5 οχήματα το 2025 και 13 το 2026. Τα διπλά αρθρωτά λεωφορεία Urbino 24 ξεχωρίζουν για το μήκος των 24 μέτρων και τον μοναδικό σχεδιασμό MetroStyle, που τα καθιστούν ιδανικά για συστήματα ταχείας διέλευσης λεωφορείων. Κάθε λεωφορείο διαθέτει δύο ηλεκτρικούς άξονες και μπαταρίες υψηλής ενεργειακής απόδοσης της Solaris, χωρητικότητας περίπου 800 kWh και plug-in φόρτιση. Τα λεωφορεία θα εξοπλιστούν με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως κάμερες 270° για επιτήρηση του περιβάλλοντος χώρου, κάμερες αντί για καθρέφτες και σύστημα διάγνωσης eSConnect για αποτελεσματική διαχείριση και συντήρηση του στόλου. Οι επιβάτες θα απολαμβάνουν 50 θέσεις, με πρόσβαση σε φορτιστές USB και LED φωτισμό. Το νέο μοντέλο είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στη Busworld Europe 2019, αναπτύχθηκε αποκλειστικά ως πλατφόρμα μηδενικών εκπομπών και χρησιμοποιείται ήδη σε πόλεις όπως το Άαλμποργκ, η Πράγα και η Μπρατισλάβα, με θετικά αποτελέσματα. Στην Πολωνία, η Solaris υπέγραψε συμφωνία με τη δημόσια εταιρεία μεταφορών PKM Gliwice για την προμήθεια 10 ηλεκτρικών λεωφορείων (7 αρθρωτά Urbino 18 και 3 Urbino 12), τα οποία αναμένονται να παραδοθούν το 2025. Τα λεωφορεία θα διαθέτουν μπαταρίες 400 kWh (για τα 12 μέτρα) και 700 kWh (για τα 18 μέτρα) με δυνατότητα γρήγορης φόρτισης μέσω παντογράφου. Ο στόλος λεωφορείων θα εξοπλιστεί με σύγχρονα συστήματα κλιματισμού, πληροφόρησης επιβατών, επικύρωσης εισιτηρίων, καταμέτρησης επιβατών και συσκευές παρακολούθησης ασφαλείας. Η Solaris αποτελεί ηγέτη στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτροκίνησης, καθώς έχει παραδώσει περισσότερα από 2.700 ηλεκτρικά λεωφορεία σε ευρωπαϊκές πόλεις, ενισχύοντας την ισχυρή δέσμευσή της στη βιώσιμη αστική μετακίνηση. SOLARIS 55 ηλεκτρικά λεωφορεία σε Βέλγιο & Πολωνία

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=