FLEETNEWS #268

18.11.24 #268 21 Η IM Motors ανακοίνωσε ότι είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα που μπορεί να παράγει οχήματα με αυτόνομη οδήγηση επιπέδων 2, 3 και 4. Η εταιρεία, μια κοινοπραξία των SAIC Motor, Alibaba και Zhangjiang High-tech, παρουσίασε το σύστημα IM AD 3.0, ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2+ που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Momenta. Το σύστημα αυτό, σύμφωνα με την εταιρεία, επιτρέπει στο όχημα να λαμβάνει αποφάσεις «ενστικτωδώς», έχοντας εκπαιδευτεί να λειτουργεί όπως ο ανθρώπινος εγκέφαλος. Θυμίζουμε ότι μόνο από το επίπεδο 4 και πάνω το όχημα μπορεί να κινείται πλήρως αυτόνομα χωρίς καμιά συμμετοχή του οδηγού. Η IM Motors σχεδιάζει να ξεκινήσει μαζική παραγωγή οχημάτων με αυτονομία επιπέδου 3 το 2026, ενώ παράλληλα επιδιώκει να λάβει άδεια για δοκιμές επιπέδου 4 εντός του έτους. Μέσω της πλατφόρμας της, οι λειτουργίες που αναπτύσσονται για υψηλότερα επίπεδα αυτονομίας, μπορούν να ενσωματωθούν και σε οχήματα χαμηλότερων επιπέδων, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα της εξέλιξης. IM MOTORS: Η ΠΡΩΤΗ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΩΣ LEVEL 4 HYUNDAI INITIUM: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ ΜΕ 650 ΧΛΜ. ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ Η Hyundai έχει έτοιμο ένα νέο πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο όχημα κυψελών καυσίμου/υδρογόνου (FCEV), ένα SUV με την ονομασία Initium, που θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο μήνα, στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες και στο Auto Guangzhou. Πέρα από την πλέον εξελιγμένη τεχνολογία ενεργειακών κυψελών της εταιρείας, το Initium ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα «Art of Steel» της Hyundai, που αποτυπώνει την εμπειρία 27 χρόνων στην τεχνολογία υδρογόνου και τη δέσμευση για μια βιώσιμη υδρογονοκεντρική κοινωνία. Το μοντέλο παραγωγής θα διαθέτει αυξημένης χωρητικότητας ρεζερβουάρ υδρογόνου, για αυτονομία άνω των 650 χλμ. και μέγιστη ισχύ 150 kW για απροβλημάτιστη κίνηση και στους αυτοκινητόδρομους. Η παραγωγή του νέου μοντέλου θα ξεκινήσει το πρώτο εξάμηνο του 2025. Η Audi παρουσιάζει μια νέα γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στην Κίνα, στοχεύοντας κυρίως σε νεότερους καταναλωτές. Τα νέα αυτά μοντέλα, αν και θα φέρουν το όνομα Audi, δεν θα έχουν το χαρακτηριστικό έμβλημα με τους τέσσερις κύκλους. Αυτή η στρατηγική κίνηση γίνεται σε συνεργασία με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία SAIC, με την οποία η Audi ανέπτυξε την αρχιτεκτονική για τα νέα ηλεκτρικά της μοντέλα. Στόχος της είναι να ανακτήσει μερίδιο στην αγορά της Κίνας, όπου η ανταγωνιστικότητα από κατασκευαστές ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων αυξάνεται όλο και περισσότερο. Η Audi σκοπεύει να προσαρμόσει τα οχήματά της στις ανάγκες της κινεζικής αγοράς, αξιοποιώντας τοπικούς προμηθευτές και τεχνολογίες. Το πρώτο μοντέλο της σειράς, ένα ηλεκτρικό sportback που παρουσιάστηκε στη Σαγκάη, με κύρια χαρακτηριστικά τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και στόχο την ηλικιακή ομάδα των 30-35 ετών, προτιμά premium οχήματα. Τα επόμενα τρία χρόνια θα ακολουθήσουν δύο ακόμη μοντέλα, περιλαμβανομένου ενός SUV. Η γερμανική εταιρεία αντιμετωπίζει προκλήσεις στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, με πωλήσεις χαμηλότερες από τις τοπικές premium μάρκες, όπως οι Nio και XPeng. ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ AUDI Στην Κίνα με νέο λογότυπο

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=