FLEETNEWS #268

18.11.24 #268 18 Το BMW Group αναμένει σταθερή αύξηση των παραδόσεων για το τελευταίο τρίμηνο του 2024. Προηγήθηκε ένα τρίτο τρίμηνο, κατά το οποίο οι τεχνικές διορθωτικές ενέργειες που σχετίζονται με το Σύστημα Πέδησης (IBS) δημιούργησαν αναπάντεχες προκλήσεις. Όπως αναφέρεται στην έκτακτη ανακοίνωση της εταιρείας στις 10 Σεπτεμβρίου, το τεχνικό αυτό μέτρο, σε συνδυασμό με την αδύναμη ζήτηση στην Κίνα, είχε σημαντικό αντίκτυπο στην εικόνα των πωλήσεων και των εσόδων κατά την περίοδο αναφοράς από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο. Επιπλέον, οι πρόσθετες παροχές για υποχρεώσεις εγγύησης που σχετίζονται με το IBS και αγγίζουν τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων ευρώ, επηρέασαν το τρίτο τρίμηνο. Ως αποτέλεσμα, το BMW Group αναθεώρησε την πρόβλεψή του για το σύνολο του 2024. Παρ’ όλα αυτά, το ανοδικό momentum της ηλεκτρικής κινητικότητας παρέμεινε ισχυρό και συνέβαλε θετικά στο τρίτο τρίμηνο. Οι πωλήσεις BEV του BMW Group αυξήθηκαν σημαντικά κατά +10,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκε στο 19,1%. Το BMW Group παρέδωσε συνολικά 1.754.157 αυτοκίνητα το πρώτο 9μηνο του έτους (2023:1.836.563 αυτοκίνητα/ -4,5%). Κατά το τρίτο τρίμηνο, ο premium κατασκευαστής παρέδωσε 540.881 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce (2023: 621.699 αυτοκίνητα/ -13,0%). Επωφελούμενο από την παγκόσμια παρουσία του, το BMW Group μπόρεσε να εξισορροπήσει τις εξελίξεις των πωλήσεων σε βασικές περιοχές του κόσμου. Η μάρκα BMW αυξήθηκε κατά +4% εκτός Κίνας και απέκτησε επιπλέον +0,1% στο παγκόσμιο μερίδιο αγοράς, ενώ οι premium μάρκες MINI και Rolls - Royce επηρεάστηκαν από τις αλλαγές μοντέλων. Στην Ευρώπη, η BMW σημείωσε μέτρια άνοδο +7,6% την περίοδο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη διψήφια αύξηση σε μεμονωμένες αγορές όπως η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Ιταλία. Παρά τον ορατό αντίκτυπο του προβλήματος με το σύστημα φρένων (IBS) στην περιοχή της Αμερικής και τη διακοπή των παραδόσεων οχημάτων στην αγορά των ΗΠΑ, οι πωλήσεις της BMW έφτασαν στο επίπεδο του προηγούμενου έτους και η BMW διατήρησε σταθερό το μερίδιο αγοράς της. Διαβάστε περισσότερα εδώ. BMW GROUP Επιβεβαιώνεται η αναθεωρημένη πρόβλεψη Η Bentley ανακοίνωσε την επέκταση της στρατηγικής Beyond100+, με στόχο την πλήρη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2035. Στο πλαίσιο αυτό, το 2026 θα παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα εισαγάγει μια νέα κατηγορία, «το πρώτο πραγματικό πολυτελές αστικό SUV στον κόσμο», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η βρετανική εταιρεία. Κάθε χρόνο έως το 2035, η Bentley σχεδιάζει την κυκλοφορία ενός νέου plug-in υβριδικού (PHEV) ή αμιγώς ηλεκτρικού (BEV) μοντέλου. Η Bentley, ως ηγέτιδα στην αγορά πολυτελών υβριδικών, θα παρατείνει τον κύκλο ζωής των PHEV μοντέλων της έως το 2035, συνεχίζοντας την παραγωγή τους παράλληλα με τα αμιγώς ηλεκτρικά. Τα νέα Continental GT, Convertible και Flying Spur θα διατίθενται πλέον αποκλειστικά με τον Ultra Performance υβριδικό V8, μετά τη διακοπή του θρυλικού W12 κινητήρα που παραγόταν για πάνω από 20 χρόνια. Η εταιρεία επενδύει στο εργοστάσιο «Dream Factory» στο Crew και αποσκοπεί στην ενσωμάτωση βιώσιμων, ευέλικτων και ψηφιακών διαδικασιών παραγωγής, υποστηρίζοντας το στόχο της να κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά οχήματα έως το 2035. BENTLEY: ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=