11.11.24 #267 23 γηση «καλό». Και τα δύο αυτοκίνητα απέδωσαν καλά, αν και τους έλειπαν ορισμένα από τα πιο εξελιγμένα χαρακτηριστικά και η ισχυρή απόδοση των BMW και Mercedes-Benz. Στην τελευταία θέση, και «μη συνιστώμενο» από το Euro NCAP είναι το BYD ATTO 3 με το σύστημα Intelligent Adaptive Cruise Control. Το σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας δεν ερμήνευε σωστά τα οδικά σήματα και απέδωσε μόνο μέτρια στην Ικανότητα Υποβοήθησης. Ωστόσο, στο Εφεδρικό Σύστημα Ασφαλείας, το αυτοκίνητο δεν πληρούσε τα ελάχιστα πρότυπα, ιδιαίτερα η συνολική κακή απόδοση του Adaptive Cruise Control (ACC) απέναντι σε σταθερά οχήματα και η έλλειψη δράσης σε περίπτωση μη ανταποκρινόμενου οδηγού. Σε αυτό το κρίσιμο σενάριο, το σύστημα απενεργοποιεί αποτελεσματικά την υποστήριξη διεύθυνσης μετά από παρατεταμένη αδράνεια, ενώ διατηρεί τον έλεγχο ταχύτητας, αφήνοντας τον μη ανταποκρινόμενο οδηγό στην τύχη του. Όλα τα συστήματα που δοκιμάστηκαν από το Euro NCAP παρέχουν μόνο υποβοήθηση στον οδηγό. Εμφανίζονται όμως πιο εξελιγμένες τεχνολογίες, που θα επιτρέψουν στους οδηγούς να μη χρειάζεται να παραμένουν συγκεντρωμένοι στην οδήγηση. Το Euro NCAP θα συνεχίσει να παρακολουθεί την ανάπτυξη αυτών των τεχνολογιών, για να παρέχει στους καταναλωτές σχετικές πληροφορίες ασφαλείας. Αυτές οι αξιολογήσεις παρέχουν στους καταναλωτές κρίσιμες πληροφορίες για τις δυνατότητες Υποβοηθούμενης Οδήγησης, που είναι διαθέσιμες στα σημερινά οχήματα. Πρώτον, οι αγοραστές αυτοκινήτων που ενδιαφέρονται για αυτήν την τεχνολογία πρέπει να γνωρίζουν ότι, ενώ επιτρέπει μια άνετη εμπειρία οδήγησης, έχει ατέλειες υπό ορισμένες συνθήκες και μπορεί να δημιουργήσει νέους κινδύνους όταν χρησιμοποιείται λανθασμένα - επομένως, η επίβλεψη του οδηγού και η επίγνωση της κατάστασης πρέπει να διασφαλίζονται συνεχώς κατά τη λειτουργία αυτών των συστημάτων. Με αφορμή τις νέες αυτές αξιολογήσεις, ο Adriano Palao Bernal, τεχνικός διευθυντής ADAS & AD του Euro NCAP, δήλωσε: «Τώρα, το 2024, η αξιολόγηση έχει εξελιχθεί, ενσωματώνοντας δύο βασικές ενημερώσεις: συγκεκριμένες απαιτήσεις για την Παρακολούθηση Οδηγού, αξιολογώντας την αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας στην ανίχνευση τυπικών καταστάσεων οδηγού που σχετίζονται με κίνδυνο, όπως η υπερβολική εξάρτηση από το σύστημα, η παρατεταμένη απόσπαση προσοχής και η αιφνίδια έναρξη, που τελικά οδηγεί σε απόκριση του οχήματος, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην αποτροπή ατυχήματος. Στη συνέχεια, η εισαγωγή Ευάλωτων Χρηστών Δρόμου που κινούνται μπροστά από το όχημα, με μικρή απόκλιση στα σενάρια Απόδοσης του ACC (Active Cruise Control) και του Εφεδρικού Συστήματος Ασφαλείας, διασφαλίζει ότι το ACC αντιμετωπίζει τύπους συνήθων ατυχημάτων σε αστικές περιοχές». Η σουηδική Falkenklev Logistik μετατρέπει το αστικό της δίκτυο μεταφορών στο Malmö σε ηλεκτροκίνητο με την απόκτηση έξι νέων ηλεκτρικών φορτηγών Fuso eCanter 9C18e. Τα χαρακτηριστικά αυτά κίτρινα φορτηγά, που προορίζονται αποκλειστικά για την DHL, έχουν χωρητικότητα 8,55 τόνων και μπορούν να μεταφέρουν έως 15 παλέτες, καλύπτοντας τις ανάγκες των παραδόσεων σε πολυσύχναστα αστικά κέντρα. Το μοντέλο Fuso eCanter θεωρείται ιδανικό για μικρές αποστάσεις με πολλαπλές στάσεις, ενώ οι μπαταρίες μεγέθους Μ μπορούν να εξασφαλίσουν αυτονομία έως και 140 χιλιόμετρα, ικανοποιώντας πλήρως τις απαιτήσεις της Falkenklev για την πόλη Μάλμε. Ο διευθύνων σύμβουλος της Falkenklev Logistik, Victor Falkenklev, προχώρησε στην αγορά των eCanter χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια διαδικασία δοκιμής, πιστεύοντας απόλυτα στην καταλληλότητά τους. Παράλληλα, η εταιρεία έχει σε λειτουργία από το 2022 ένα ηλιακό πάρκο 15 στρεμμάτων στην περιοχή Perstorp, το οποίο παράγει πάνω από ένα εκατομμύριο κιλοβατώρες ετησίως, υποστηρίζοντας την ενεργειακή της αυτάρκεια μέσω συστήματος αποθήκευσης ισχύος 2,0 MW και ενός πιστοποιημένου συστήματος παροχής ενέργειας από το δίκτυο σε άλλες τοποθεσίες. Για να διευκολύνει τις ηλεκτροκίνητες μεταφορές βαρέων οχημάτων, η Falkenklev κατασκεύασε τον μεγαλύτερο και πρώτο στη Σουηδία σταθμό φόρτισης βαρέων οχημάτων με 22 σημεία φόρτισης CCS2 -κατάλληλα για φορτηγά αλλά και για αυτοκίνητα- με ισχύ έως 350 kW, καθώς και σύστημα αποθήκευσης ενέργειας. Στόχο της Falkenklev Logistik, που ήδη διαθέτει 140 φορτηγά, αποτελεί η πλήρης μετάβαση του στόλου της σε ηλεκτρικά οχήματα. Η FALKENKLEV LOGISTIK «ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΖΕΙ» ΤΗΝ DHL ΣΤΟ MALMÖ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=