FLEETNEWS #267

11.11.24 #267 21 Ο Xavier Martinet θα αναλάβει τη θέση του CEO της Hyundai Ευρώπης από την 1η Ιανουαρίου, διαδεχόμενος τον Michael Cole, ο οποίος αποχωρεί στο τέλος του έτους. Ο Martinet, επικεφαλής μάρκετινγκ στη Dacia, εργάζεται στη Renault από το 1997, κατέχοντας διάφορους ρόλους σε πωλήσεις και μάρκετινγκ στη Γαλλία και την Ιταλία. Την ίδια χρονιά, ο Michael Cole, που σήμερα διαθέτει 40 χρόνια πείρας στην αυτοκινητοβιομηχανία, γινόταν CEO της Hyundai Ευρώπης. Σύμφωνα με ανακοίνωσή του, θα επιστρέψει στο Ηνωμένο Βασίλειο, για να είναι με την οικογένειά του και να απολαύσει τη ζωή πέρα από την εργασία. Υπό την ηγεσία του, οι πωλήσεις της Hyundai στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 1,3% το 2023, φτάνοντας τις 407.016 μονάδες. ΝΕΟΣ CEO ΤΗΣ HYUNDAI ΕΥΡΩΠΗΣ Ο XAVIER MARTINET Xavier Martinet Η Tesla προσέλαβε την Kim Ye-ji, ολυμπιονίκη στη σκοποβολή, ως την πρώτη πρέσβειρά της στην Κορέα, παρά τη γνωστή πολιτική του CEO της εταιρείας, Elon Musk, να μην προσλαμβάνονται διασημότητες για την προώθηση των προϊόντων της. Η σχέση της Ye-ji με την Tesla ξεκίνησε όταν ο Musk έκανε μια δημοσίευση για την εντυπωσιακή της εμφάνιση στους Ολυμπιακούς του Παρισιού, και στη συνέχεια η εταιρεία την προσέγγισε ως πρέσβειρα. Αυτή η επιλογή ενδέχεται να ενισχύσει την εικόνα της Tesla στην Κορέα, όπου κυριαρχούν οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες. Η αλλαγή της στρατηγικής, που ξεκίνησε με την εισαγωγή διαφήμισης το 2023, συμπίπτει χρονικά με την εξαγορά του Twitter από τον Elon Musk και μπορεί να συμβάλει στις προσπάθειες της Tesla για ισχυρότερη παρουσία στη διεθνή αγορά. Η TESLA ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΡΑ Σύμφωνα με πρώην οδηγούς δοκιμών του προγράμματος αυτόνομης οδήγησης της Tesla, η εταιρεία θέτει τους οδηγούς σε κίνδυνο, στην προσπάθειά της να εξελίξει αυτήν την τεχνολογία. Το πρόγραμμα, που αναφέρεται ως «Rodeo», περιλαμβάνει μια ομάδα «κρίσιμων παρεμβάσεων», στην οποία οι οδηγοί εκπαιδεύονται να περιμένουν όσο το δυνατόν περισσότερο, προτού αναλάβουν εκείνοι τον έλεγχο του οχήματος. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία συλλέγει πολύτιμα δεδομένα για τη λειτουργία του συστήματος, καθώς η παρατεταμένη αυτόνομη οδήγηση επιτρέπει τη συγκέντρωση περισσότερων πληροφοριών. Αυτή η προσέγγιση όμως βάζει σε κίνδυνο όχι μόνο τους οδηγούς αλλά και το ευρύ κοινό, που συναντά τα αυτόνομα οχήματα στον δρόμο. Ένας οδηγός περιέγραψε περιστατικό όπου το όχημα παραλίγο να χτυπήσει έναν ποδηλάτη, ενώ εκείνος αναγκάστηκε να σταματήσει απότομα, για να αποτρέψει το ατύχημα. Το περιστατικό αυτό χαρακτηρίστηκε «ιδανικό» από τους επόπτες, καθώς προσέφερε πλήθος δεδομένων σε ακραίες συνθήκες. Κατά τις δοκιμές, τα αυτόνομα οχήματα συχνά εμφανίζουν συμπεριφορές που προκαλούν ανησυχία, όπως αγνόηση κόκκινων φαναριών, αλλαγές λωρίδων και υπέρβαση των ορίων ταχύτητας, με τους επόπτες να αποτρέπουν τους οδηγούς από το να αναλάβουν τον έλεγχο του οχήματος, εκτός αν είναι απολύτως αναγκαίο. Και παρά το γεγονός ότι δεν έχουν καταγραφεί ατυχήματα κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι περιγραφές των περιστατικών δείχνουν την αυξημένη επικινδυνότητα αυτής της τακτικής. Σημειώστε πως άλλες εταιρείες του κλάδου επιλέγουν να πραγματοποιούν τέτοιου είδους δοκιμές σε ελεγχόμενα περιβάλλοντα με κούκλες αντί για ανθρώπους, αποφεύγοντας να εκθέσουν το κοινό σε κίνδυνο. TESLA Επικίνδυνες δοκιμές αυτόνομης οδήγησης

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=