11.11.24 #267 19 Η Schaeffler ανακοίνωσε περικοπές 4.700 θέσεων εργασίας στην Ευρώπη, με τις 2.800 εξ αυτών να αφορούν τη Γερμανία. Οι απολύσεις οφείλονται στην επιδείνωση της κατάστασης στην αγορά αυτοκινήτου της Γερμανίας, με πτώση πωλήσεων των μεγάλων κατασκευαστών, όπως η Volkswagen, η Mercedes-Benz και η BMW. Στο σύνολο, οι καθαρές περικοπές αναμένονται στις 3.700 θέσεις, με τις μετακινήσεις προσωπικού. Το νέο σχέδιο έρχεται στο πλαίσιο της συγχώνευσης της Schaeffler με τη Vitesco, που επικεντρώνεται στην ηλεκτροκίνηση. Αναμφίβολα, η κρίση στην αυτοκινητοβιομηχανία επηρεάζει έντονα τους προμηθευτές της. Όπως έχουμε ήδη γράψει, η VW (που είναι και ο μεγαλύτερος πελάτης της Schaeffler), εξετάζει το ενδεχόμενο να κλείσει τρία εργοστάσια στη Γερμανία, ενώ βρίσκεται σε διαμάχη με τα συνδικάτα για περικοπές μισθών. Παράλληλα, και άλλοι προμηθευτές, όπως η Bosch, η ZF Friedrichshafen και η Continental, ανακοινώνουν μειώσεις προσωπικού και στόχων, εξαιτίας της χαμηλής ζήτησης αλλά και του ανταγωνισμού από την Ασία. Τα οικονομικά της Schaeffler έχουν πληγεί σημαντικά, με τα κέρδη προ φόρων και τόκων να μειώνονται κατά 45% το τρίτο τρίμηνο του 2024. Η ζήτηση για βιομηχανικά προϊόντα, όπως εξαρτήματα για ανεμογεννήτριες και ρομπότ, μειώθηκε, ειδικά στην αγορά της Κίνας. Ως μέρος του πλάνου αναδιάρθρωσης, η Schaeffler θα προχωρήσει στην πώληση του εργοστασίου ρομποτικής Melior Motion και θα κλείσει τη μονάδα της Ewellix στην Ταϊβάν, προκειμένου να μπορέσει να εξοικονομήσει περίπου 290 εκατ. ευρώ ετησίως μέχρι το 2029. Μέσω της συγχώνευσης με τη Vitesco, η Schaeffler σκοπεύει να ισχύσει τη θέση της στην ηλεκτροκίνηση και παράλληλα να αυξήσει τις πωλήσεις της στον τομέα της e-mobility. SCHAEFFLER Περικοπές 4.700 θέσεων εργασίας ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ MITSUBISHI ΚΑΙ AISIN ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ Η Mitsubishi Electric Mobility και η AISIN ανακοίνωσαν συνεργασία για την ανάπτυξη προϊόντων για ηλεκτρικά οχήματα επόμενης γενιάς (xEVs), αντί για την ίδρυση κοινοπραξίας, που είχαν αρχικά σχεδιάσει. Αυτή η κίνηση αντανακλά τις εξελισσόμενες ανάγκες στο χώρο της ηλεκτροκίνησης και την ανακατανομή πόρων, όπως αναφέρουν οι εταιρείες. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, θα συνεργαστούν από κοινού στην ανάπτυξη ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης για xEVs, με στόχο την κυκλοφορία ανταγωνιστικών προϊόντων μετά το 2025. Παράλληλα, θα συνεχίσουν να συζητούν για το ενδεχόμενο ίδρυσης κοινοπραξίας στο μέλλον. Η Ford θα διακόψει προσωρινά την παραγωγή του ηλεκτρικού της ελαφρού φορτηγού F-150 Lightning από τις 18 Νοεμβρίου έως τις 6 Ιανουαρίου. Η απόφαση αυτή, που συνδυάζεται με την ετήσια παύση παραγωγής κατά τις διακοπές του Δεκεμβρίου, στοχεύει στην εξισορρόπηση της παραγωγής για καλύτερο συνδυασμό ανάπτυξης και κερδοφορίας. Παρά την αύξηση 45% των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων της Ford στις ΗΠΑ φέτος και το διπλασιασμό των πωλήσεων του Lightning, που έφτασε τις 7.100 μονάδες στα τέλη Σεπτεμβρίου, το Lightning εξακολουθεί να αποτελεί μόνο το 3,6% των συνολικών πωλήσεων του F-150. Η Ford είχε περιορίσει την παραγωγή του Lightning σε μία μόνο βάρδια από τον Απρίλιο και απέφυγε να μειώσει περαιτέρω τις τιμές, δεδομένης της μείωσης της ζήτησης για τα πιο ακριβά μοντέλα. Ενώ αν και είχε υποσχεθεί αρχική τιμή γύρω στα 40.000 δολάρια, ο τιμοκατάλογός της παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα. Σημειώστε ότι η Ford προσαρμόζει τη στρατηγική της στα ηλεκτρικά οχήματα, ακυρώνοντας την ανάπτυξη μεγάλου ηλεκτρικού SUV και καθυστερώντας την αντικατάσταση του Lightning μέχρι το 2027. Η FORD «ΠΑΓΩΝΕΙ» ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ F-150 LIGHTNING
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=