11.11.24 #267 16 Στην Διεθνή Έκθεση Μοτοσικλέτας και Αξεσουάρ (International Motorcycle and Accessories Exhibition) - EICMA 2024 στο Μιλάνο, η Honda Motorcycles παρουσίασε τη νέα ευρωπαϊκή γκάμα της για το 2025 και αποκάλυψε το όραμά της για το μέλλον με δύο νέα πρωτότυπα ηλεκτρικά οχήματα και έναν υψηλών επιδόσεων κινητήρα V3. Τα πρωτότυπα EV Fun Concept και EV Urban Concept προαναγγέλλουν την επόμενη φάση της ηλεκτροκίνησης δύο τροχών της Honda, καθώς η εταιρεία στοχεύει στην κυκλοφορία 30 ηλεκτρικών μοντέλων παγκοσμίως έως το 2030. Το νέο CUV e, που αποτελεί το δεύτερο ηλεκτρικό δίτροχο για την Ευρώπη, επιβεβαιώθηκε για μαζική παραγωγή. Στα εκθέματα περιλαμβάνεται ο πρωτότυπος κινητήρας V3, με τον πρώτο στον κόσμο ηλεκτρικό συμπιεστή για μοτοσυκλέτες, ο οποίος προσφέρει αυξημένη ροπή ανεξαρτήτως στροφών. Παράλληλα η NC750X εμφανίζεται ανανεωμένη για το 2025, με τα κύρια πάνελ της κατασκευασμένα από το ανθεκτικό υλικό DurabioTM. Η ρετρό GB350S εμπλουτίζει τη γκάμα της Honda για κατόχους διπλώματος Α2, ενώ σημαντικές αναβαθμίσεις έχουν γίνει στα XL750 Transalp και CB750 Hornet. Το best-seller σκούτερ PCX125 και τα μοντέλα SH350 και ADV350, που κατασκευάζονται στην Atessa της Ιταλίας, έλαβαν επίσης σημαντικές βελτιώσεις. Οι αποκαλύψεις στην EICMA περιλαμβάνουν τις νέες εκδόσεις CB1000 Hornet και Hornet SP, καθώς και αναβαθμίσεις στα X-ADV, Forza 750, Forza 350, Forza 125, NT1100, CMX1100 και 500 Rebel. Όλα τα μοντέλα 25YM πληρούν το πρότυπο EURO5+. Επιπλέον, η Honda ανακοίνωσε το Pro Honda ως το επίσημο λιπαντικό της μάρκας, ολοκληρώνοντας τη στρατηγική της για ανώτερη ποιότητα και καινοτομία στις μοτοσυκλέτες. ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ & ΑΞΕΣΟΥΑΡ - EICMA 2024 Η νέα, ευρωπαϊκή γκάμα της Honda Η Κίνα ζήτησε από τις αυτοκινητοβιομηχανίες της να αναστείλουν μεγάλες επενδύσεις σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που στηρίζουν την επιβολή πρόσθετων δασμών στα ηλεκτρικά οχήματα κινεζικής κατασκευής, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters. Αυτή η οδηγία ήρθε μετά την εισαγωγή νέων δασμών στην Ε.Ε., που αγγίζουν έως και το 45,3%, έπειτα από έρευνα ενός έτους. Στις 10 Οκτωβρίου, κατά τη διάρκεια συνεδρίασης στο Υπουργείο Εμπορίου, Κινέζοι κατασκευαστές, όπως οι BYD, SAIC και Geely, ενημερώθηκαν να διακόψουν σχέδια μεγάλης κλίμακας επενδύσεων, όπως η δημιουργία εργοστασίων, σε χώρες που στηρίζουν την πρόταση επιβολής δασμών. Με αυτή την κίνηση, η κινεζική κυβέρνηση αποσκοπεί να αποκτήσει διαπραγματευτικό πλεονέκτημα έναντι της Ε.Ε. για την εύρεση εναλλακτικών λύσεων στους δασμούς, προκειμένου να αποφευχθεί η σημαντική μείωση των εξαγωγών ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη. Το 2023, πάνω από το 40% των εξαγωγών των κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων είχε προορισμό την Ευρώπη, και οποιαδήποτε πτώση στις εξαγωγές θα επιδεινώσει τα προβλήματα υπερπαραγωγής που αντιμετωπίζουν οι κινέζοι κατασκευαστές. Ιταλία και Γαλλία, αν και επιθυμούν επενδύσεις από κινεζικές εταιρείες, εκφράζουν ανησυχίες για τις επιπτώσεις των φθηνών κινεζικών ηλεκτρικών στους Ευρωπαίους κατασκευαστές. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες Chery και Dongfeng Motors βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις σχετικά με πιθανές επενδύσεις στην Ιταλία, ενώ η BYD έχει ήδη προχωρήσει στην κατασκευή εγκαταστάσεών της στην Ουγγαρία. Την ίδια στιγμή, Ε.Ε. και Κίνα συνεχίζουν τις συνομιλίες για πιθανούς εναλλακτικούς τρόπους αποφυγής δασμών. ΟΧΙ ΣΕ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε. ΛΕΕΙ Η ΚΙΝΑ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=