04.11.24 #266 14 Η Suzuki και η Toyota αποφάσισαν να ενισχύσουν περαιτέρω τη συνεργασία τους με στόχο τη διάθεση ενός αμιγώς ηλεκτρικού SUV που αναπτύχθηκε από τη Suzuki για την Toyota. Αυτό το νέο μοντέλο προγραμματίζεται να κατασκευαστεί στο εργοστάσιο Suzuki Motor Gujarat στην Ινδία από την άνοιξη του 2025. Τόσο η Suzuki όσο και η Toyota έχουν τις ρίζες τους στο Enshu -το δυτικό τμήμα του νομού Shizuoka- ενώ κοινό τους χαρακτηριστικό είναι ότι ανέλαβαν την πρόκληση να αλλάξουν τη δραστηριότητά τους, μεταβαίνοντας από τους αργαλειούς στα αυτοκίνητα. Από τότε που ο πρόεδρος της Suzuki (νυν ανώτερος σύμβουλος) Osamu Suzuki και ο CEO της Toyota (νυν πρόεδρος) Akio Toyoda άρχισαν να εξερευνούν εταιρικές συνεργασίες το 2016, οι δύο εταιρείες έχουν εμπλακεί σε εκτενή συνεργασία, με στόχο να παρέχουν στους ανθρώπους ελευθερία μετακίνησης και ευχάριστη οδήγηση. Οι τομείς συνεργασίας είναι ποικιλόμορφοι και περιλαμβάνουν την παραγωγή και την αμοιβαία διάθεση οχημάτων, καθώς και τη διάδοση εξηλεκτρισμένων οχημάτων. Ως αποτέλεσμα, η διάθεση στην αγορά οχημάτων που έχουν προκύψει από τη συνεργασία των δύο εταιρειών έχει επεκταθεί στην Ιαπωνία, την Ινδία, την Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή. Αυτή η νέα εξέλιξη σηματοδοτεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα-προϊόν της συνεργασίας των δύο εταιρειών και θα λανσαριστεί σε όλον τον κόσμο. Με αυτή τη νέα προσθήκη, η Suzuki και η Toyota θα προωθήσουν περαιτέρω τις αντίστοιχες πρωτοβουλίες τους για την επίτευξη μιας κοινωνίας με μηδενικές εκπομπές άνθρακα. Διαβάστε τη συνέχεια εδώ. SUZUKI ΚΑΙ TOYOTA Συνεργασία για ένα νέο ηλεκτρικό SUV Σε ανακοίνωσή της, η Ευρωπαϊκή Ένωση Προμηθευτών Αυτοκινήτων (European Association of Automotive Suppliers - CLEPA) αναφέρεται στην ενίσχυση του οικοσυστήματος των ηλεκτρονικών αυτοκινήτου και των ημιαγωγών στην Ευρώπη. Η αυτοκινητοβιομηχανία υφίσταται ταχεία μεταμόρφωση, με αιτία τις εξελίξεις στην αυτόνομη οδήγηση, τα συνδεδεμένα οχήματα, τις αρχιτεκτονικές καθορισμένες από λογισμικό και την ηλεκτρική κινητικότητα. Καθώς αυτές οι τάσεις επιταχύνονται, τοποθετούν τα ηλεκτρονικά συστήματα αυτοκινήτου και την τεχνολογία ημιαγωγών στην πρωτοκαθεδρία της καινοτομίας. Η Ευρώπη έχει αναπτύξει σημαντική εξειδίκευση στους μικροελεγκτές αυτοκινήτου, τους αισθητήρες, τα ηλεκτρονικά ισχύος και την ενσωμάτωση συστημάτων, αλλά αντιμετωπίζει αυξανόμενο παγκόσμιο ανταγωνισμό. Η Ευρωπαϊκή Ένωση Προμηθευτών Αυτοκινήτων (CLEPA) έχει διαμορφώσει μια συνολική οπτική με στρατηγικές συστάσεις για να ενισχύσει το οικοσύστημα ηλεκτρονικών αυτοκινήτου και ημιαγωγών της Ε.Ε. μέσα από την: Ενίσχυση της ηγεσίας της Ευρώπης στην Έρευνα και Ανάπτυξη Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και των επενδυτικών συνθηκών Εξασφάλιση ομαλής χρηματοδότησης για την εκβιομηχάνιση Διεύρυνση της πρόσβασης σε παγκόσμιες αγορές. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ Η Daimler Truck και η Volvo Group υπέγραψαν δεσμευτική συμφωνία για τη δημιουργία κοινοπραξίας 50/50, με στόχο την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας για βαρέα οχήματα καθοριζόμενης από λογισμικό. Η νέα εταιρεία, με έδρα το Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, στοχεύει στη δημιουργία ενός βιομηχανικού προτύπου, για τη μετάβαση του κλάδου σε νέα, ψηφιακή εποχή. Μέσω της κοινοπραξίας θα αναπτυχθεί ειδική πλατφόρμα, που θα καθορίζεται από το λογισμικό (software-defined) για φορτηγά, η οποία θα προσφέρει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί και από άλλους κατασκευαστές. Στόχο της κοινοπραξίας αποτελεί η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας που θα επιτρέπει στους κατασκευαστές να ενσωματώνουν ψηφιακές λειτουργίες στα προϊόντα τους και θα στηρίζει την επαναστατική μετάβαση σε συνδεδεμένα και αυτο-βελτιούμενα φορτηγά, εξοπλισμένα με συστήματα. Διαβάστε τη συνέχεια εδώ. DAIMLER & VOLVO: ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΒΑΡΕΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΘΟΡΙΖΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=