FLEETNEWS #265

29.10.24 #265 14 Υπάρχουν αρκετά ορυκτά υλικά για να υποστηρίξουν την παγκόσμια μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και οι ανησυχίες για ελλείψεις είναι υπερβολικές, υποστηρίζει το «Διεθνές Συμβούλιο για τις Καθαρές Μεταφορές» (International Council on Clean Transportation - ICCT). Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ICCT, οι ανάγκες σε υλικά μπαταριών για τα ηλεκτρικά οχήματα θα φτάσουν το 8%-14% των αποδεδειγμένων παγκόσμιων αποθεμάτων λιθίου, νικελίου και κοβαλτίου έως το 2035. Σημειώνεται πως η παραγωγική ικανότητα παγκοσμίως για μπαταρίες ξεπερνά τη ζήτηση, ενώ στις ΗΠΑ, νέα και προγραμματισμένα έργα εξόρυξης λιθίου καλύπτουν ήδη τη ζήτηση για ηλεκτροκίνηση. Βασικό πλεονέκτημα της «πράσινης» μετάβασης αποτελεί η σημαντική μείωση των αναγκών σε ορυκτά καύσιμα. Καθ’ όλην τη διάρκεια ζωής ενός οχήματος με θερμικό κινητήρα, καταναλώνονται μεγάλες ποσότητες πετρελαίου, σε αντίθεση με τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Με την ανακύκλωση των υλικών μπαταρίας, χάνονται μόνο περίπου 30 κιλά μετάλλων, ποσό αισθητά μικρότερο από το ισοδύναμο σε καύσιμα. Η ανακύκλωση των μπαταριών αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά έως το 2050, και ήδη υπάρχει επαρκής ικανότητα ανακύκλωσης στις ΗΠΑ για τις μπαταρίες που θα χρειαστούν ανακύκλωση στο εγγύς μέλλον. Οι κυβερνήσεις παγκοσμίως προωθούν την ανακύκλωση με κίνητρα για εγκαταστάσεις ανακύκλωσης και αυστηρούς κανόνες για την επεξεργασία μπαταριών, όπως η νέα νομοθεσία του Νιου Τζέρσεϊ το 2024 και οι κανονισμοί της Ευρώπης για βιώσιμες μπαταρίες. Ο νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ παρέχει κίνητρα για εξόρυξη, ανακύκλωση και παραγωγή μπαταριών, ενισχύοντας τόσο την εγχώρια παραγωγή, όσο και την περιβαλλοντική προστασία. Η ανακύκλωση μπαταριών συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών ρύπων και στην κατανάλωση πολύ λιγότερης ενέργειας και νερού σε σύγκριση με την εξόρυξη νέων υλικών. Συνολικά, η παραγωγή και ανακύκλωση μπαταριών είναι πολύ πιο φιλική προς το περιβάλλον σε σχέση με την καύση ορυκτών καυσίμων. ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ Επαρκούν τα ορυκτά για τη μετάβαση Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει προκλήσεις λόγω γεωπολιτικών και μακροοικονομικών αβεβαιοτήτων που επηρεάζουν ολόκληρο τον κλάδο, όπως το κλίμα της αγοράς, οι ταχύτατες τεχνολογικές αλλαγές και οι εφοδιαστικές αλυσίδες, η Volvo Cars κάνει ένα ακόμη βήμα, για να προετοιμαστεί για την ταχύτερη και πιο ευέλικτη προσαρμογή σε αυτό το περιβάλλον. Η Volvo Cars ανακοίνωσε, λοιπόν, οργανωτικές αλλαγές που αποσκοπούν στην αύξηση της ταχύτητας και της συνεργασίας, μειώνοντας την πολυπλοκότητα με την απλοποίηση της δομής του εμπορικού τμήματος της εταιρείας - oι περιφέρειες θα αποκτήσουν μεγαλύτερες αρμοδιότητες και οι εργαζόμενοι που βρίσκονται πιο κοντά στους πελάτες θα ενισχυθούν, ώστε να λαμβάνουν σημαντικές αποφάσεις. «Σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο, πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι η οργάνωσή μας είναι έτοιμη να διαχειριστεί μια πιο απαιτητική αγορά. Αναδιαμορφώνουμε την εμπορική μας ηγετική ομάδα, με στόχο να κάνουμε τη Volvo Cars ακόμα πιο ισχυρή, με αυξημένη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα», δήλωσε ο Jim Rowan, διευθύνων σύμβουλος της Volvo Cars. Οι αλλαγές των αρμοδιοτήτων των στελεχών της Volvo Cars θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Νοεμβρίου 2024 και θα περιλαμβάνουν τα εξής: Διαβάστε τη συνέχεια κάνοντας κλικ εδώ. Η VOLVO CARS ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΗΓΕΤΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑ Η Toyota Motor Europe γιορτάζει την παραγωγή του υπ’ αρ. 5.000.000ού αυτοκινήτου στο εργοστάσιο του Burnaston στο Derbyshire. Το μοντέλο-ορόσημο είναι ένα υβριδικό Corolla GR Sport Hatchback, το οποίο βγήκε από τη γραμμή παραγωγής τον Οκτώβριο. Αυτό το επίτευγμα υπογραμμίζει το ρόλο του Burnaston ως βασικού παίκτη στο ευρωπαϊκό δίκτυο παραγωγής της Toyota και στον αυτοκινητοβιομηχανικό τομέα του Ηνωμένου Βασιλείου. Από την ίδρυσή του το 1989, στο εργοστάσιο έχουν γίνει επενδύσεις άνω των 3,25 δισεκατομμυρίων ευρώ, διασφαλίζοντας την πρωτοπορία του σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους παραγωγής. Το Burnaston ήταν η πρώτη μονάδα της Toyota εκτός Ιαπωνίας που παρήγαγε υβριδικά οχήματα και εξακολουθεί να είναι κέντρο αριστείας για αυτή την τεχνολογία. Σήμερα, το 100% της παραγωγής του είναι υβριδικά. Διαβάστε περισσότερα εδώ. 5.000.000 TOYOTA ΣΤΟ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=