21.10.24 #264 4 Μια νέα θέση δημιουργήθηκε στο οργανόγραμμα της Kosmocar, αυτή του PR Head, την οποία αναλαμβάνει να καλύψει ο Ηλίας Τσούνης, ένα νέο για την εταιρεία πρόσωπο. Ο Ηλίας Τσούνης ήταν εκπρόσωπος Τύπου και διευθυντής Επικοινωνίας στον e ΕΦΚΑ, ενώ προηγουμένως είχε διατελέσει σύμβουλος Επικοινωνίας στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, επιστημονικός συνεργάτης στη Βουλή των Ελλήνων και στο Γραφείο του αναπληρωτή υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου. Για τρία χρόνια, ήταν σύμβουλος Πωλήσεων της Karenta στα καταστήματα Volkswagen Αμαρουσίου και Αργυρούπολης. Ο κ. Τσούνης θα αναφέρεται για θέματα αυτοκινητιστικού τύπου στη Head of Marketing, Communications & PR, Μαρίζα Πετράκου, και για γενικότερα θέματα επικοινωνίας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Kosmocar και Karenta, στον Άρη Αραβανή, μέλος του Δ.Σ. της εταιρείας. ΝΕΟΣ PR HEAD ΣΤΗΝ KOSMOCAR Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή που μας πέρασε η πρώτη επίσημη δημοσιογραφική παρουσίαση της νεοεισερχόμενης στην ελληνική αγορά Leapmotor, σε ξενοδοχείο των βορείων προαστίων. Μια παρουσίαση που σηματοδοτεί το λανσάρισμα δύο εξαιρετικά ενδιαφερουσών, πλήρως ηλεκτρικών, προτάσεων, από μια κινεζική εταιρεία η οποία περίπου κατά το ήμισυ ανήκει στον μεγάλο όμιλο Stellantis και αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την Italian Motion, μια επίσης φρέσκια παρουσία στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, της οποίας το 51% ανήκει στην Autohellas (εταιρεία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών) του Ομίλου Βασιλάκη. Από τη μια λοιπόν έχουμε ένα «μίνι», το Leapmotor Τ03, ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης που ως πλήρως ηλεκτρικό -και μάλιστα με την αξιοσημείωτη αυτονομία των 395 χιλιομέτρων (στον αστικό κύκλο) και την ισχύ των 95 ίππων- είναι και αυτόματο, ενώ προσφέρει όχι μόνο κορυφαίους για την κατηγορία χώρους, αλλά και ασυνήθιστα πλούσιο εξοπλισμό με στοιχεία (όπως το active cruise control και η προειδοποίηση ανοίγματος πόρτας για επερχόμενο όχημα) που φυσιολογικά συναντάμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Και μάλιστα αυτή η ευέλικτη, μήκους 3,62 m, πρόταση έχει μια τιμή που είναι χαμηλότερη από όλα τα αντίστοιχων δυνατοτήτων μοντέλα, είτε ηλεκτρικά είναι αυτά είτε συμβατικά: μόνο 15.844 ευρώ με την κρατική επιδότηση του Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 (20.900 ευρώ χωρίς την επιδότηση). Από την άλλη μεριά, η Leapmotor τολμά να μπαίνει ταυτοχρόνως σε μια σαφώς ανώτερη κατηγορία, αυτή των D-SUV, με το μήκους 4,74 m μοντέλο C10, που έρχεται να προτάξει, πέραν των μεγάλων χώρων του, την μπαταρία τεχνολογίας Cell to Chassis, η οποία με χωρητικότητα 69,9 kWh επιτρέπει αυτονομία έως 424 χλμ. (μεικτός κύκλος WLTP). Το Leapmotor C10 διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις - Style και Design-, υπερ-πλήρες εξοπλισμού και στις δύο περιπτώσεις, με τιμή 30.900 ευρώ και 32.400 ευρώ (με υπολογισμένη την επιδότηση)- κατεβαίνοντας στα επίπεδα του ανώτερου τμήματος των B-SUV (τιμή χωρίς επιδότηση: 39.900 και 41.400 ευρώ, αντίστοιχα). Σημειώστε ότι η Leapmotor έχει έτοιμο ένα ακόμα πλήρως ηλεκτρικό SUV, το B10, που έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στην πρόσφατη έκθεση του Παρισιού. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε με την παρουσία του Managing Director της Italian Motion, Γιώργου Μπακόπουλου, του διευθυντή Marketing, Κωνσταντίνου Καραθανάση, του Ανδρέα Βουρνά, Product Manager Leapmotor, και του Αργύρη Τούντα, PR Manager της εταιρείας. To «παρών» έδωσε και ο Ανδρέας Χριστοφορίδης, γενικός διευθυντής των εισαγωγικών εταιρειών αυτοκινήτου της Autohellas. Σημειώστε ότι το επίσημο site της Leapmotor στην Ελλάδα βρίσκεται ήδη στον «αέρα»: Οι πρώτες παραδόσεις των T03 στους πελάτες θα ξεκινήσουν από την 1η Δεκεμβρίου. LEAPMOTOR Διπλό, δυνατό ντεμπούτο με «μίνι» και D-SUV
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=