FLEETNEWS #264

21.10.24 #264 22 Η Nissan επενδύει στην ChargeScape, μια κοινοπραξία που ανήκει εξίσου σε BMW, Ford και Honda και επικεντρώνεται στην «ενσωμάτωση» των ηλεκτρικών οχημάτων στο ηλεκτρικό δίκτυο. Μόλις ολοκληρωθεί η συναλλαγή, η Nissan θα γίνει ισότιμος επενδυτής κατά 25% στην ChargeScape και θα διαθέσει τις υπηρεσίες της ChargeScape στους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων της στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Τον περασμένο μήνα, η BMW, η Ford και η Honda ανακοίνωσαν την κυκλοφορία της ChargeScape, το λογισμικό της οποίου συνδέεται ασύρματα με ηλεκτρικά οχήματα και διαχειρίζεται τη ροή του ηλεκτρικού ρεύματος σύμφωνα με τις συνθήκες του δικτύου σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας προσωρινά τη ζήτηση όταν το δίκτυο δέχεται πίεση μέσω της έξυπνης φόρτισης (V1G) ή ακόμη και αξιοποιώντας την αποστολή ενέργειας πίσω στο ηλεκτρικό δίκτυο όταν χρειάζεται (V2G)1. Παρέχοντας μία ενιαία πλατφόρμα για επιχειρήσεις κοινής ωφελείας, αυτοκινητοβιομηχανίες και τους πελάτες τους, η ChargeScape απλοποιεί την πολυπλοκότητα της ενοποίησης ηλεκτρικών οχημάτων-δικτύων. Η ChargeScape «ξεκλειδώνει» οικονομικά οφέλη για τους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων, ενεργοποιώντας υπηρεσίες όπως η διαχειριζόμενη φόρτιση και η προσφορά ενέργειας από το όχημα στο δίκτυο. Όταν συνδέονται με την πλατφόρμα της ChargeScape, οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων που επιλέγουν να το κάνουν μπορούν να λάβουν οικονομικά κίνητρα για προσωρινή παύση της φόρτισης σε περιόδους υψηλής ζήτησης και τελικά θα μπορούν να πουλήσουν την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία του οχήματός τους στον πάροχο ενέργειας. Κάτι τέτοιο βοηθά τους φορείς εκμετάλλευσης του δικτύου να αποφεύγουν την αποστολή ακριβών και συχνά υψηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα «σταθμούς αιχμής» όταν το δίκτυο είναι υπερφορτωμένο. Η ένταξη της Nissan στη συμμαχία ChargeScape έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς έχει πουλήσει περισσότερα από 650.000 LEAF στις ΗΠΑ, που είναι ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα με δυνατότητα επιστροφής ισχύος στο δίκτυο (V2G). Η Nissan επενδύει πολλά σε δυνατότητες αμφίδρομης φόρτισης (V2X) για ολόκληρο τον ηλεκτρικό στόλο της σε όλο τον κόσμο και η ChargeScape κατασκευάζει επί του παρόντος εικονικούς σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής στην Καλιφόρνια, στο Τέξας και σε άλλες αγορές. «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τη Nissan στην κοινοπραξία ChargeScape», δήλωσε ο Joseph Vellone, διευθύνων σύμβουλος της ChargeScape, προσθέτοντας: «Η απόφαση της Nissan να ενωθεί μαζί μας υπογραμμίζει τη δέσμευσή της να βοηθά τους πελάτες να χρεώνουν φθηνότερα και βιώσιμα και υπογραμμίζει την κεντρική θέση του ChargeScape στο χώρο ενοποίησης οχημάτων-δικτύων». «Η ChargeScape μας βοηθά να συνδέουμε ευκολότερα και αποτελεσματικότερα βοηθητικά προγράμματα με τους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων, καθιστώντας την εμπειρία ιδιοκτησίας πιο πολύτιμη για τους οδηγούς, δίνοντάς τους κίνητρα για συμμετοχή σε προγράμματα διαχειριζόμενης φόρτισης και μεταφοράς οχημάτων σε δίκτυο. Η συμμετοχή στην ChargeScape μας βοηθά να συμβάλουμε στη μείωση των εκπομπών CΟ2 σε εθνικό επίπεδο, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας να χρησιμοποιούν την αποθήκευση ενέργειας μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων για να εξισορροπούν τις απαιτήσεις αιχμής στο δίκτυο, ενώ βελτιστοποιούν τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ηλεκτρικής ενέργειας», δήλωσε ο Kent O’Hara, πρόεδρος της Nissan 4R battery business. NISSAN - CHARGSCAPE Φόρτιση στο σπίτι για εξοικονόμηση χρημάτων Η Mercedes-Benz Vans εντείνει τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης με τη νέα φάση της VAN.EA (MercedesBenz Van Electric Architecture). Από το 2026, όλα τα βαν της Mercedes-Benz θα βασίζονται σε αυτή την ευέλικτη και κλιμακούμενη ηλεκτρική αρχιτεκτονική. Οι δοκιμές σε δημόσιους δρόμους των πρώτων πρωτοτύπων VAN.EA, βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη, γεγονός που σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην επαναστατική σχεδίαση των βαν. Η VAN.EA επιτρέπει τη σαφή διάκριση μεταξύ βαν πολυτελείας και ελαφρών φορτηγών. Η σειρά βαν πολυτελείας θα περιλαμβάνει VIP shuttles και πολυτελείς λιμουζίνες. Τα νέα βαν θα είναι εξοπλισμένα με την τελευταία έκδοση του MercedesBenz Operating System (MB.OS) και θα διαθέτουν επιλογές για εμπρόσθια ή και στους τέσσερις τροχούς κίνηση, ικανοποιώντας ποικίλες ανάγκες. Έπειτα από την κάλυψη μιας μακρινής διαδρομής από τη Στουτγάρδη έως τον Βόρειο Ακρωτήριο για τη δοκιμή του πλαισίου και των ηλεκτρικών συστημάτων, η τρέχουσα φάση επικεντρώνεται στην αλληλεπίδραση των εξαρτημάτων του οχήματος, προτού περάσει στις απαιτητικές χειμερινές δοκιμές που θα πραγματοποιηθούν στη Σουηδία. MERCEDES-BENZ VANS: ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=