FLEETNEWS #263

14.10.24 #263 19 Η Stellantis αντιμετωπίζει προβλήματα στις πωλήσεις των υβριδικών της μοντέλων, καθώς οι καθυστερήσεις στην παραγωγή του νέου, εξηλεκτρισμένου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη eDCT περιορίζουν αισθητά τη διαθεσιμότητα των οχημάτων με το νέο υβριδικό σύστημα 48V. Η Stellantis, σε συνεργασία με την Punch Powertrain, διαθέτει τη δυνατότητα παραγωγής συνολικά 1,2 εκατομμυρίων κιβωτίων eDCT ετησίως, με εγκαταστάσεις σε Μιραφιόρι (Τορίνο) και Μετζ (Γαλλία). Ωστόσο, η παραγωγή των eDCT εξακολουθεί να κινείται με αργούς ρυθμούς. Παρά το γεγονός ότι η δυναμικότητα του εργοστασίου στο Τορίνο ανέρχεται σε 50.000 μονάδες το μήνα (600.000 ετησίως), η τρέχουσα παραγωγή είναι μόλις 18.000 μονάδες το μήνα. Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, τόνισε τη σημασία της διασφάλισης της παραγωγής και στις δύο χώρες, Γαλλία και Ιταλία, ώστε να αποφευχθούν ενδεχόμενες διαφωνίες. Ο Tavares δήλωσε επίσης ότι το υβριδικό σύστημα 48V έχει σημειώσει «εντυπωσιακή επιτυχία» από την κυκλοφορία του το 2023 και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί σε διάφορα μοντέλα των ευρωπαϊκών της σημάτων, όπως οι Alfa Romeo, Citroën, DS, Fiat, Jeep, Opel και Peugeot. Το νέο υβριδικό σύστημα προσφέρει τη δυνατότητα μείωσης των εκπομπών CO2 κατά 25%, γεγονός που έχει καθοριστικό ρόλο στην εκπλήρωση των στόχων εκπομπών της Stellantis, ενόψει της αυστηροποίησης των κανονισμών στην Ε.Ε. το 2025. Στα άμεσα σχέδια της Stellantis βρίσκεται η επέκταση της γκάμας των υβριδικών της μοντέλων, προγραμματίζοντας 30 νέα μοντέλα στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2024 και 6 επιπλέον μέχρι το 2026. Το σύστημα 48V προσφέρει μια οικονομική λύση για τους μεσαίας τάξης καταναλωτές, μειώνοντας τις εκπομπές CO2 σε περίπου 100 g/km και προσφέροντας τη δυνατότητα οδήγησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για μικρές αποστάσεις. Επιπλέον, ο Tavares δήλωσε ότι η στρατηγική της Stellantis επικεντρώνεται στη χρήση της υβριδικής τεχνολογίας ως τρόπου μείωσης των εκπομπών, διατηρώντας παράλληλα τις προσιτές τιμές απόκτησης των αυτοκινήτων για τους αγοραστές. Το υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει μια μπαταρία 0,9 kWh, η οποία σε συνδυασμό με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 21 kW, προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις και λειτουργίες. STELLANTIS «Υβριδικά» προβλήματα στη γραμμή παραγωγής Η Fisker, κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων που έχει κηρύξει πτώχευση, προχωρά στην πώληση των περιουσιακών της στοιχείων και σχεδιάζει να ζητήσει από δικαστή πτωχεύσεων στις ΗΠΑ να εγκρίνει το σχέδιο εκκαθάρισής της κατά την ακρόαση της 9ης Οκτωβρίου στη πόλη Γουίλμινγκτον. Η εταιρεία κατέθεσε αίτηση πτώχευσης τον Ιούνιο, έπειτα από σοβαρές οικονομικές δυσκολίες κατά την προσπάθεια αύξησης της παραγωγής των SUV «Ocean». Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ (SEC) ερευνά εις βάθος τη Fisker και έχει εκδώσει πολλές κλήσεις στο πλαίσιο της έρευνας. Σημειώνεται ότι η SEC εκφράζει ανησυχίες σχετικά με την αοριστία του σχεδίου εκκαθάρισης, ιδίως όσον αφορά την προστασία των εταιρικών αρχείων της εταιρείας. Μέχρι στιγμής, εκπρόσωποι της εταιρείας αρνούνται να κάνουν οποιαδήποτε δήλωση. Η SEC έχει ζητήσει πληροφορίες για το πού θα διατηρηθούν τα λογιστικά αρχεία της εταιρείας μετά την υιοθέτηση του σχεδίου εκκαθάρισης, χωρίς όμως να έχει λάβει κάποια απάντηση. Η επιτροπή επισημαίνει ότι οι έρευνες θα συνεχιστούν, ενώ ενδέχεται να απαιτηθούν επιπλέον έγγραφα στο μέλλον. ΣΤΟ «ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ» Η ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΗ FISKER

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=