FLEETNEWS #263

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 #263 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Μπαίνουν δασμοί στα κινεζικά ηλεκτρικά BATTERY AS A SERVICE: Αυξάνεται το ενδιαφέρον Ξεκινά το MONDIAL DE L’AUTO 2024 BMW Corporate Sales. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW ή το www.bmw.gr. Η ΝΈΑ BMW ΣΕΙΡΆ 1. ΣΎΓΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΉ. Με αυτόματο κιβώτιο στον βασικό εξοπλισμό και κινητήρες από 1,5 λίτρα. FULL OF LIFE. T H E N E W 1 Ανακαλύψτε την εφαρμογή My BMW

14.10.24 #263 2 Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβεβαίωσε ότι θα επιβάλει πρόσθετους δασμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα, σε μια κίνηση που θα αυξήσει το κόστος για τους στόλους που προσπαθούν να μηδενίσουν το ανθρακικό αποτύπωμα των οχημάτων τους. Τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. ψήφισαν την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου υπέρ της πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επιβληθούν οριστικοί αντισταθμιστικοί δασμοί στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) από την Κίνα. Οι δασμοί συνιστούν το αποτέλεσμα μιας μακράς έρευνας κατά των επιδοτήσεων, με την Ε.Ε. να κατηγορεί την Κίνα ότι παρέχει άδικη κρατική βοήθεια για να στηρίξει τους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων της. Η Ε.Ε. είναι η μεγαλύτερη υπερπόντια αγορά για την κινεζική βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία ήδη αντιμετωπίζει δασμούς 100% από τις Ηνωμένες Πολιτείες. ΔΑΣΜΟΊ ΈΩΣ 36,3% Στην Ευρώπη, εκτός από τους δασμούς 10% που εφαρμόζονται ήδη στα κινεζικά αυτοκίνητα, η Ε.Ε. θα επιβάλει δασμούς 9% στην Tesla, 17% στην BYD, 19,3% στις μάρκες Geely (Volvo, Polestar, Lynk & Co, ZEEKR, Lotus), 36,3% στις μάρκες SAIC (MG, Maxus, IM Motors), 21,3% στους άλλους συνεργαζόμενους και 36,3% στους μη συνεργαζόμενους κατασκευαστές. Σε τρέχουσες τιμές, οι δασμοί άνω του 25% θα καθιστούσαν το μέσο μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό όχημα (EV) που εισάγεται από την Κίνα πιο ακριβό από ένα αντίστοιχο της Ε.Ε. Κάποιοι από τους Κινέζους κατασκευαστές είπαν ότι θα απορροφήσουν το κόστος των δασμών και δεν θα το περάσουν στους πελάτες. Ωστόσο, αυτό το πρόσθετο κόστος θα μειώσει τα επίπεδα εκπτώσεων και επιστροφών που διατίθενται στους στόλους, αυξάνοντας το κόστος απόκτησης αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων και τις ενοικιάσεις μίσθωσης. Έρευνα της Transport & Environment εντόπισε ότι το 19,5% όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πωλήθηκαν σε ολόκληρη την Ε.Ε. το 2023, περίπου 300.000 οχήματα, κατασκευάστηκαν στην Κίνα και το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε σχεδόν ένα στα τρία ηλεκτρικά στη Γαλλία και την Ισπανία. Η Tesla αντιπροσώπευε το 28% αυτών των εισαγωγών από την Κίνα και η Dacia επιπλέον 20%. Περισσότερα από τα μισά από αυτά προέρχονται από δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες: το 28% όλων των κατασκευασμένων στην Κίνα ηλεκτρικών οχημάτων εισήχθη από την Tesla, με την Dacia της Renault να προσθέτει επιπλέον 20%. Ωστόσο, οι Κινέζοι κατασκευαστές αυξάνουν γρήγορα τις πωλήσεις τους στην Ε.Ε., ξεκινώντας με το 0,4% της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων το 2019 και φτάνοντας στο 7,9% το 2023. ΕΛΆΧΙΣΤΕΣ ΤΙΜΈΣ Μια πιθανή λύση για την κρίση, η οποία συζητείται, είναι οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων να προτείνουν μια ελάχιστη τιμή για τα οχήματά τους, σε αντάλλαγμα για την άρση των δασμών από την Ε.Ε. Έρευνα του Rhodium Group αποκαλύπτει ότι οι κατασκευαστές με έδρα την Κίνα, κερδίζουν τόσο μεγάλα περιθώρια από τις πωλήσεις στην Ε.Ε., που θα μπορούσαν να αυξήσουν τις τιμές ή να πληρώσουν υψηλότερους δασμούς και να εξακολουθούν να έχουν μεγαλύτερα κέρδη από ό,τι στην εγχώρια αγορά τους. ΓΕΡΜΑΝΙΚΉ ΑΝΤΙΠΟΛΊΤΕΥΣΗ Οι Γερμανοί κατασκευαστές αντιτάχθηκαν στους δασμούς και υποστήριξαν το ελεύθερο εμπόριο, φοβούμενοι αντίποινα από την Κίνα, η οποία αντιπροσωπεύει μια πολύτιμη αγορά για αυτούς. Ο Oliver Zipse, διευθύνων σύμβουλος της BMW, περιέγραψε την ψηφοφορία στην Ε.Ε. ως «ένα μοιραίο μήνυμα για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία». ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ - ΚΙΝΑ Μπαίνουν δασμοί στα κινεζικά ηλεκτρικά, αυξάνεται το κόστος για τους στόλους FLEET NEWS #263 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΠΑΚΗΣ loupakis@direction.gr ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΓΙΑΣ dvagias@direction.gr MANAGER FLEET BUSINESS UNIT ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΛΙΟΥ npapaliou@direction.gr ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΚΖΩΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΑΣΑΝΙ CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ.

14.10.24 #263 3 Κάλεσε επίσης για γρήγορη διευθέτηση μεταξύ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Κίνας: «Για να αποτραπεί μια εμπορική σύγκρουση από την οποία κανείς δεν κερδίζει». Η Mercedes-Benz χαρακτήρισε τους νέους δασμούς «λάθος» και ζήτησε καθυστέρηση στην εισαγωγή τους, για να δοθεί περισσότερος χρόνος για συζητήσεις μεταξύ Ε.Ε. και Κίνας. Και η Volkswagen, επίσης, ζήτησε μια πολιτική λύση στον διαφαινόμενο εμπορικό πόλεμο. Η Γερμανία καταψήφισε το μέτρο στην Ε.Ε., μια θέση που υποστηρίζεται από το VDA, το οποίο εκπροσωπεί τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. «Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι αφοσιωμένη στο ελεύθερο και δίκαιο εμπόριο», δήλωσε η Hildegard Müller, πρόεδρος της VDA, επισημαίνοντας ότι «τα αποτελέσματα της έρευνας [της Ε.Ε.] κατά των επιδοτήσεων δείχνουν ότι η έκταση και η φύση της κρατικής υποστήριξης στην Κίνα αποτελούν πρόκληση. Οι λύσεις πρέπει να βρεθούν σε εποικοδομητικές συζητήσεις. Αυτή η ευκαιρία για την αποτροπή πρόσθετων δασμών με μια από κοινού εξευρεθείσα λύση εξακολουθεί να υπάρχει και πρέπει να χρησιμοποιηθεί με πλήρη δύναμη και αποφασιστικότητα από όλες τις πλευρές». Η ΓΑΛΛΊΑ ΚΑΙ Η ΙΤΑΛΊΑ ΥΠΟΣΤΗΡΊΖΟΥΝ ΤΙΣ ΚΥΡΏΣΕΙΣ Η Γερμανία ήταν μειοψηφία στην αντίθεσή της στις κυρώσεις, στην οποία προσχώρησαν άλλες τέσσερις χώρες, ενώ 12 απείχαν και 10 ψήφισαν υπέρ των δασμών, συμπεριλαμβανομένων της Γαλλίας και της Ιταλίας. Αναγνωρίζοντας ότι τα μέλη της φαίνεται να έχουν διαφορετικές απόψεις σχετικά με τους νέους εισαγωγικούς δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα, η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η οποία εκπροσωπεί τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, εξέδωσε μια ουδέτερη δήλωση, λέγοντας: «Το ελεύθερο και δίκαιο εμπόριο είναι απαραίτητο για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας ανταγωνιστικής ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ ο υγιής ανταγωνισμός οδηγεί την καινοτομία και τις επιλογές για τους καταναλωτές». Αλλά η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) ζήτησε από την Ε.Ε. να εφαρμόσει μια ολοκληρωμένη βιομηχανική στρατηγική για την υποστήριξη των κατασκευαστών. «Αυτό περιλαμβάνει την εξασφάλιση πρόσβασης σε κρίσιμα υλικά και οικονομικά προσιτή ενέργεια, τη δημιουργία ενός συνεπούς ρυθμιστικού πλαισίου, την επέκταση της υποδομής φόρτισης και ανεφοδιασμού με υδρογόνο, την παροχή κινήτρων στην αγορά και την αντιμετώπιση διαφόρων άλλων βασικών παραγόντων», ανέφερε. Η ΑΝΤΊΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΚΊΝΑΣ Σε επίσημη δήλωσή του το Υπουργείο Εμπορίου της Κίνας ανέφερε: «Η Κίνα αντιτίθεται σθεναρά στο σχέδιο τελικής απόφασης της Ε.Ε., αλλά σημειώνει επίσης την πολιτική βούληση της Ε.Ε. να συνεχίσει να επιλύει το ζήτημα μέσω διαπραγματεύσεων. Η τεχνική ομάδα Κίνας-Ε.Ε. συνέχισε τις διαπραγματεύσεις στις 7 Οκτωβρίου. Η Κίνα ελπίζει ότι η ευρωπαϊκή πλευρά θα συνειδητοποιήσει ξεκάθαρα ότι η επιβολή πρόσθετων δασμών δεν θα λύσει κανένα πρόβλημα, αλλά μόνο θα κλονίσει και θα εμποδίσει την εμπιστοσύνη και την αποφασιστικότητα των κινεζικών επιχειρήσεων να επενδύσουν και να συνεργαστούν με Ευρώπη». Και σε μια προειδοποιητική βολή προς την Ε.Ε., το Υπουργείο Εμπορίου πρόσθεσε: «Η Κίνα θα λάβει επίσης όλα τα μέτρα για να προστατεύσει σθεναρά τα συμφέροντα των κινεζικών επιχειρήσεων». Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα δημοσιεύσει πλέον εκτελεστικό κανονισμό, συμπεριλαμβανομένων των οριστικών πορισμάτων της έρευνάς της κατά των επιδοτήσεων, έως τις 30 Οκτωβρίου 2024. Η ιταλική κυβέρνηση θέλει η Ευρωπαϊκή Ένωση να επισπεύσει την επανεξέταση της απαγόρευσης της πώλησης νέων οχημάτων με μηχανές εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ), που έχει προγραμματιστεί για το 2035. Η Ε.Ε. σχεδιάζει να αναθεωρήσει την πολιτική της για την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2027, αλλά η Ιταλία θέλει να προχωρήσει αυτή η αναθεώρηση το συντομότερο δυνατό. Σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομίας της Ιταλίας, Adolfo Urso (φωτογραφία), αυτή η έγκαιρη αναθεώρηση είναι απαραίτητη για να διασφαλιστεί η βεβαιότητα των επενδύσεων και να σωθεί η βιομηχανική στρατηγική της Ευρώπης, που επηρεάζονται και οι δύο από αλλαγές στην περιβαλλοντική πολιτική, τη γεωπολιτική και την τεχνολογία.Ο κ. Urso χαρακτήρισε την πτώση στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων σαφές σύμπτωμα κρίσης, καθώς τόσο οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές όσο και οι στόλοι οχημάτων συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν την αυξανόμενη απαίτηση για εξηλεκτρισμό. Η «βεβαιότητα» -με την οποία ο Ιταλός υπουργός μπορεί κάλλιστα να εννοεί τη χαλάρωση των όρων μετάβασης- θα ωφελούσε το επενδυτικό κλίμα και θα έδινε στην αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης λίγη ανάσα, για να ξανασκεφτεί τη στρατηγική της. ΕΓΚΑΙΡΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΚ ΤΟ 2035 ΘΕΛΕΙ Η ΙΤΑΛΙΑ By © European Union, 2024, CC BY 4.0

14.10.24 #263 4 Σε στοχευμένες αλλαγές στην εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση του HR-V προχώρησε η Honda. Η ανανεωμένη μάσκα και ο διακριτός μπροστινός προφυλακτήρας προσδίδουν κομψότητα και δυναμισμό, ενώ η LED φωτεινή μπάρα στο πίσω μέρος ανανεώνει την αισθητική του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές επικεντρώνονται στην πρακτικότητα και την ευκολία χρήσης. Μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση στην καμπίνα τις πιο ζεστές ημέρες προσφέρουν τα φιμέ κρύσταλλα που ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, ενώ οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν την άνεση των Magic Seats, που προσφέρουν ευελιξία με δυνατότητα πλήρους ή μερικής αναδίπλωσης για μεταφορές μεγάλων αντικειμένων. Με την έκδοση Advance Style Plus, μπορεί να προστεθεί και μία γυάλινη οροφή. Παράλληλα, το νέο HR-V είναι εξοπλισμένο με το «Honda Sensing», το πιο ολοκληρωμένο πακέτο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού στην κατηγορία του. Περιλαμβάνει μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης οδηγού στον βασικό εξοπλισμό, χάρη σε μία νέα μπροστινή ευρυγώνια κάμερα υψηλής ευκρίνειας, με ευρύ οπτικό πεδίο και νυχτερινή λειτουργία. Το υβριδικό σύστημα e:HEV προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, ευελιξία και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Περιλαμβάνει δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, που συνεργάζονται με ένα βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC, ο οποίος λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, μαζί με μια μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα καινοτόμο κιβώτιο μίας σχέσης. Αυτός ο συνδυασμός προσφέρει συνολική ισχύ 131 ίππων και ροπή 253Nm, με επιτάχυνση 0-100km/h σε 10,6 δευτερόλεπτα. Το σύστημα προσφέρει τρεις λειτουργίες οδήγησης, Electric Drive, Hybrid Drive και Engine Drive, με την Ευφυή Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου (Electronic Control Unit) να ελέγχει αυτόματα και συνεχώς την εναλλαγή ανάμεσά τους, εξασφαλίζοντας την ιδανική ισορροπία μεταξύ οικονομίας καυσίμου και απόδοσης. Για παράδειγμα, σε αστικές διαδρομές το σύστημα προτιμά τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα, ενώ σε σταθερή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο προτιμάται η λειτουργία του βενζινοκινητήρα για μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Με κατανάλωση καυσίμου 5,4L/100km και εκπομπές CO2 122g/ km (WLTP), το HR-V προσφέρει χαμηλές εκπομπές ρύπων, καθιστώντας το μια φιλική προς το περιβάλλον επιλογή. Το HR-V προσφέρει επίσης στον οδηγό του τη δυνατότητα επιλογής λειτουργίας μεταξύ Normal, Sport και Econ. Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, χρησιμοποιώντας τα paddles του τιμονιού. Το ισχυρό σύστημα φρένων προσφέρει αξιόπιστη πέδηση με αεριζόμενους μπροστινούς δίσκους 293mm και συμπαγείς πίσω δίσκους 282mm. Οι τιμές στην Ελλάδα διαμορφώνονται ως εξής: „HR-V 5D 1.5 Hybrid Auto Elegance MY25: 35.300 € „HR-V 5D 1.5 Hybrid Auto Advance MY25: 38.500 € „HR-V 5D 1.5 Hybrid Auto Advance Style MY25: 41.900 € „HR-V 5D 1.5 Hybrid Auto Advance Style Plus SR MY25: 43.500 € HONDA HR-V Ανανεωμένο από 35.300 ευρώ Η Kosmocar Α.Ε., επίσημος εισαγωγέας των Volkswagen, Audi, Škoda και Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, ανακοινώνει τη διεύρυνση της συνεργασίας της με την Κοιλάκος ΕΠΕ στον τομέα των After Sales υπηρεσιών. Πέρα από τα επιβατικά Volkswagen και Škoda, η συνεργασία επεκτείνεται πλέον και στα επαγγελματικά οχήματα Volkswagen. Οι κάτοχοι επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων Volkswagen μπορούν να απολαμβάνουν υψηλού επιπέδου After Sales υπηρεσίες στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της Κοιλάκος ΕΠΕ στην Καλλιθέα, Λεωφόρος Συγγρού 328-330. Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες συντήρησης, επισκευής, φανοποιίας και βαφής, ακολουθώντας τα υψηλά πρότυπα του κατασκευαστή. Με σύγχρονο εξοπλισμό, γνήσια ανταλλακτικά και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, σύμφωνα με τα πρότυπα του Volkswagen Group και της Kosmocar, διασφαλίζεται η άριστη λειτουργία των οχημάτων. Η Κοιλάκος ΕΠΕ, με 45 χρόνια πείρας στο χώρο του αυτοκινήτου και μακρόχρονη συνεργασία με το Volkswagen Group, εγγυάται άριστη εξυπηρέτηση στους κατόχους επαγγελματικών μοντέλων όπως Caddy, Transporter, Crafter, Amarok και ID. Buzz Cargo, προσφέροντας κορυφαίες After Sales υπηρεσίες για κάθε επαγγελματία. KOSMOCAR: ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΛΑΚΟΣ ΕΠΕ

14.10.24 #263 6 Η KGM πραγματοποίησε την πρώτη της επίσημη εμφάνιση στην ελληνική αγορά την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων της έκθεσης «Auto Athina 2024». Στην εκδήλωση, η εταιρεία παρουσίασε την γκάμα των αυτοκινήτων που θα σηματοδοτήσει την αρχή της εμπορικής της πορείας στη χώρα μας, συμπεριλαμβάνοντας τα μοντέλα Tivoli, Korando, Torres και Musso Grand. Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η παρουσίαση των τιμών, οι οποίες βρίσκονται σε πολύ ανταγωνιστικά επίπεδα για την ελληνική αγορά. Αυτή η στρατηγική τιμολόγησης αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών και να ενισχύσει τη θέση της KGM στον κλάδο, με την προσφορά ποιοτικών οχημάτων σε προσιτές τιμές. Με τη δέσμευσή της για εξαιρετική ποιότητα και καινοτομία, η KGM φιλοδοξεί να κερδίσει την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού. Ενδεικτικά: „το Tivoli 1,5lt 135PS ξεκινά από 19.990 ευρώ, „το Tivoli 1,5lt 163PS ξεκινά από 20.990 ευρώ, „το Korando 1,5lt 163PS ξεκινά από 26.990 ευρώ, „το Torres 1,5lt 163PS ξεκινά από 32.390 ευρώ, „το Torres EVX 73,4kWh 207PS ξεκινά από 39.190 ευρώ ή 28.190 ευρώ, με τα κίνητρα του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» και της απόσυρσης, „το Musso Grand diesel 2,2lt 202PS ξεκινά από 38.490 ευρώ. ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ Η KGM ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η Tesla παρουσίασε το νέο Model 3 Long Range RWD (με πίσω κίνηση), το οποίο προσφέρει τη μεγαλύτερη αυτονομία που έχει καταγραφεί σε Model 3 μέχρι σήμερα, φτάνοντας τα 702 χλμ. (WLTP). Με κατανάλωση μόλις 12,5 kWh/100 χλμ., το νέο αυτό μοντέλο αποτελεί το πιο αποδοτικό όχημα της Tesla και γενικότερα το πιο αποδοτικό διαθέσιμο στην Ευρώπη αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Αυτή η έκδοση θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα από 44.990 ευρώ (χωρίς την κρατική επιδότηση), προσφέροντας εξαιρετική σχέση τιμής προς αυτονομία. Το νέο Model 3 Long Range διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά που ανέδειξαν το Model 3 κορυφαίο σε πωλήσεις παγκοσμίως, με ακόμη καλύτερη απόδοση, μεγαλύτερη αυτονομία, φινέτσα και προηγμένη τεχνολογία. Η καμπίνα διαθέτει ηχοαπορροφητικό γυαλί και σε συνδυασμό με βελτιώσεις στις βάσεις των αναρτήσεων, τα στεγανωτικά και τα ηχοαπορροφητικά υλικά κάνουν την καμπίνα πιο αθόρυβη από ποτέ. Η τεχνολογία των αεριζόμενων και θερμαινόμενων καθισμάτων προσφέρει άνεση για κάθε εποχή, ενώ το αναβαθμισμένο ηχοσύστημα με 9 ηχεία και subwoofer ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας. Η οθόνη 8" της δεύτερης σειράς παρέχει εύκολη πρόσβαση στο σύστημα ελέγχου κλιματισμού, καθώς και ψυχαγωγία για τους επιβάτες στα πίσω καθίσματα. Με πρόσβαση στο ευρύ δίκτυο των 10.000 Tesla Superchargers στην Ευρώπη, το Model 3 Long Range είναι ιδανικό για ταξίδια και εξορμήσεις μεγάλων αποστάσεων. Χάρη στη βέλτιστη ενεργειακή απόδοση, επιτρέπει στους οδηγούς να απολαμβάνουν την αυτονομία και την ταχύτητα φόρτισης σε νέα επίπεδα. Οι παραδόσεις του νέου μοντέλου ξεκινούν τον ερχόμενο Νοέμβριο. ΝΈΟ TESLA MODEL 3 LONG RANGE 702 χιλιόμετρα αυτονομίας από 44.900 ευρώ

14.10.24 #263 8 Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού 2024, η Citroën παρουσιάζει την πλήρη και ολοκληρωτική της ανανέωση μέσω της εντελώς νέας της γκάμας, η οποία ενσωματώνει και τη νέα εταιρική ταυτότητα της μάρκας. Ταυτόχρονα με το νέο C3 που λανσάρεται αυτήν τη στιγμή στην Ευρώπη, η εταιρεία θα παρουσιάσει τέσσερις «Παγκόσμιες Πρεμιέρες», συμπεριλαμβανομένων και ενός πανίσχυρου showcar με έντονη προσωπικότητα, καθώς και διάφορων εκπλήξεων που οραματίζονται οι σχεδιαστές και αφορούν το Ami. Ταυτόχρονα με το λανσάρισμα δύο σημαντικών νέων μοντέλων στην κατηγορία Β (C3 & C3 Aircross), τα οποία μόλις είδαμε και στην Auto Athina και μετά την πλήρη ανανέωση των Berlingo, SpaceTourer και των αντίστοιχων LCVs το 2024, η Citroën παρουσιάζει επίσης μια καθολική ανανέωση των μοντέλων της στην κατηγορία C: Τα C4 και C4 X θα εμφανιστούν με νέο αμάξωμα, υιοθετώντας μια πιο απλή σχεδίαση, που αντανακλά τη νέα ταυτότητα της μάρκας. Ανοίγει επίσημα τις πύλες της σήμερα μια από τις μεγαλύτερες διεθνείς διοργανώσεις του χώρου του Αυτοκινήτου, το Mondial de l’Auto 2024, μια έκθεση που πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια με τη συμμετοχή μεγάλων κατασκευαστών αυτοκινήτων - και όχι μόνον. Και παρά την τάση για «διακριτική», κατά περίσταση, αποχή κάποιων «παικτών» από τις μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτου, όπως αυτή της Φρανκφούρτης, που παρέδωσε τη θέση της σε μια «εναλλακτική» έκθεση κινητικότητας στο Μόναχο, αλλά και της Γενεύης, που φαίνεται ότι οδεύει προς την οριστική κατάργησή της (αφού για κάποια χρόνια διοργανώθηκε εκτός Ευρώπης, στο Κατάρ), στο Παρίσι φαίνεται ότι δίνει το «παρών» ένας επαρκής αριθμός αυτοκινητοβιομηχανιών. Στο Mondial de l’Auto 2024 συμμετέχουν λοιπόν όλοι οι μεγάλοι Γάλλοι κατασκευαστές (Citroën, Peugeot και Renault, μαζί με την Dacia), αλλά και ικανός αριθμός Γερμανών (BMW Group με Motorrad και MINI, VW Group με Audi, Skoda, Volkswagen), η Ford, η IVECO και η Τesla. Μεγάλος απών η Toyota (μαζί με τη Lexus), που δεν συμμετείχε ούτε στην Auto Athina. Προφανώς, το αυξημένο κόστος της συμμετοχής να λειτουργεί ως ανασταλτικός παράγοντας για τις αυτοκινητοβιομηχανίες - είναι δε ενδεικτικό ότι από το Hyundai Group στο Παρίσι βρίσκεται μόνο η KIA. Πάντως οι Κινέζοι θεωρούν ότι αξίζει τον κόπο να έρθουν σε μια ευρωπαϊκή έκθεση, αφού στον κατάλογο των εκθετών συναντάμε, μεταξύ άλλων, τις μάρκες ΑΙΤΟ, BYD, GAC, Hongqi, Leapmotor, Maxus και Xpeng. Η επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης μας καλεί λοιπόν στην 90ή έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, για να βρούμε όλα τα τελευταία νέα του αυτοκινήτου, να ανακαλύψουμε τα τελευταία νέα από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, να γνωρίσουμε τους νέους παίκτες του κλάδου, να μάθουμε περισσότερα για τις τεχνολογίες του μέλλοντος και να εμπνευστούμε από αυτούς που ζωντανεύουν το πάθος, τα κλασικά αυτοκίνητα και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Σημειώστε ότι όλα άρχισαν 126 χρόνια πριν, όταν το αυτοκίνητο μόλις είχε εφευρεθεί. Η έκθεση Internationale d’Automobiles, που πραγματοποιήθηκε στο Jardin des Tuileries στο Παρίσι το 1898, ήταν η πρώτη εκδήλωση στον κόσμο αφιερωμένη σε αυτόν τον νέο τρόπο μετακίνησης. Μια βιτρίνα για τους κατασκευαστές και ένα μέρος συνάντησης για τους λάτρεις, το Mondial de l’Auto έχει καθιερωθεί ως προνομιούχος «μάρτυρας» στον κλάδο των μεταφορών. Το Mondial de l’Auto 2024 υποδέχεται το κοινό από την Τρίτη 15 Οκτωβρίου έως την Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2024. Η Δευτέρα 14 Οκτωβρίου προορίζεται αποκλειστικά για τον Τύπο. Οι ώρες λειτουργίας για το κοινό είναι: „Τρίτη 15 Οκτωβρίου: 9:30 π.μ.-8:00 μ.μ. (τελευταία είσοδος 7:00 μ.μ.) „Τετάρτη 16 Οκτωβρίου: 9:30 π.μ.- 8:00 μ.μ. (τελευταία είσοδος 7:00 μ.μ.) „Πέμπτη 17 Οκτωβρίου: 9:30 π.μ.- 8:00 μ.μ. (τελευταία είσοδος 7:00 μ.μ.) „Παρασκευή 18 Οκτωβρίου: 9:30 π.μ. έως 22:00 μ.μ. (τελευταία είσοδος 9:00 μ.μ.) „Σάββατο 19 Οκτωβρίου: 9:00 π.μ. έως 22:00 μ.μ. (τελευταία είσοδος 9:00 μ.μ.) „Κυριακή 20 Οκτωβρίου: 9:00 π.μ. έως 6:30 μ.μ. (τελευταία είσοδος 5:30 μ.μ.) MONDIAL DE L’AUTO 2024 (14-20 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ) Ξεκινά σήμερα η Έκθεση του Παρισιού Η CITROΕN ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ

14.10.24 #263 10 Την «κλασική» ηλεκτροκίνηση με μπαταρία και την κάπως διαφορετική ηλεκτροκίνηση με κυψέλες υδρογόνου συνδυάζει το Renault Emblème, ένα concept car που εκτίθεται στο περίπτερο της μάρκας στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού και αντανακλά το όραμα της μάρκας για ένα όχημα που να πληροί τις προδιαγραφές μιας κινητικότητας χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Πρόκειται για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για να πετύχει έως και 90% μείωση των εκπομπών του CO2 -σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο σημερινό όχημα- σε όλο τον κύκλο ζωής του, από την έναρξη της παραγωγής του έως και την απόσυρσή του. Αντιμετωπίζοντας μια μεγάλη πρόκληση, η γαλλική εταιρεία δείχνει τον τρόπο με τον οποίο η παραγωγή οχημάτων μπορεί να δώσει τη δυνατότητα σε μια αυτοκινητοβιομηχανία να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα έως το 2040 στην Ευρώπη και έως το 2050 παγκοσμίως: το Emblème εκπέμπει μόλις 5 τόνους ισοδυνάμου CO2 από την παραγωγή μέχρι την απόσυρσή του. Το κομψό όχημα είναι ένας συνδυασμός station wagon -με μήκος 4,80 m αυξημένο μεταξόνιο 2,90 m- και χαμηλού κουπέ με ύψος 1,52 m, με την εντυπωσιακή εξωτερική του σχεδίαση να είναι, μεταξύ άλλων, το αποτέλεσμα της βελτιστοποίησης της αεροδυναμικής, που προσανατολίζεται στην αποδοτικότητα, και το Renault Emblème επιτυγχάνει τον εξαιρετικό συντελεστή οπισθέλκουσας Cx 0,25. Σημειώστε τέλος ότι το Renault Emblème διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 160kW που δεν χρησιμοποιεί σπάνιες γαίες και τροφοδοτείται αφενός από μία σχετικά μικρή και μειωμένου βάρους «συμβατική επαναφορτιζόμενη μπαταρία» NMC (40 kWh), που χρησιμοποιείται για τις καθημερινές μετακινήσεις, και από κυψέλες υδρογόνου για τα μεγαλύτερα ταξίδια. RENAULT EMBLEME 90% μείωση του CO2 στον κύκλο ζωής του οχήματος Στις 9 Οκτωβρίου 2024 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Γάνδης στο Βέλγιο το υπ’ αριθμόν 1.000.000 Volvo XC40/EX40 - επτά χρόνια από την έναρξη της παραγωγής του XC40. Το Volvo XC40, το πρώτο compact premium SUV της σουηδικής εταιρείας, παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2017 και έγινε αμέσως best-seller, κατακτώντας το μεγάλο βραβείο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 2018. Από το 2020, το XC40 άρχισε να διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με ηλεκτροκινητήρες που έχουν εξελιχθεί από τη Volvo Cars. Είναι δε σχεδιασμένο ώστε να βελτιώνεται διαρκώς μέσω ασύρματων (overthe-air) ενημερώσεων. Φέτος, το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 μετονομάστηκε σε EX40, όπως προβλέπει η στρατηγική της Volvo για την ευθυγράμμιση των ονομάτων των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της. Το τελευταίο plug-in υβριδικό XC40 κατασκευάστηκε πέρυσι, ενώ το όνομα XC40 διατηρείται σε μια ήπια υβριδική έκδοση που εξακολουθεί να παράγεται. Σήμερα, το EX40 είναι ένα από τα πέντε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που η Volvo διαθέτει στην αγορά, ενώ με ακόμη πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε εξέλιξη, η εταιρεία έχει στόχο -έως το 2030-, το 90% όλων των Volvo που πωλούνται παγκοσμίως να μπαίνει στην πρίζα. Το υπόλοιπο 10% θα αντιπροσωπεύει έναν περιορισμένο αριθμό ήπια υβριδικών μοντέλων, εφόσον χρειαστεί. Η Volvo συνεχίζει να επενδύει στο εργοστάσιο της Γάνδης, αναβαθμίζοντάς το, ώστε να ξεκινήσει να παράγει το αμιγώς ηλεκτρικό EX30 από τις αρχές του 2025. Για το πλήρες έτος 2023, το Volvo Car Group κατέγραψε λειτουργικά κέρδη ρεκόρ, ύψους 25,6 δισ. σουηδικών κορονών (SEK). Τα έσοδα για το 2023 ανήλθαν σε ιστορικό υψηλό 399,3 δισ. SEK, ενώ οι πωλήσεις παγκοσμίως σημείωσαν ρεκόρ, με 708.716 αυτοκίνητα. VOLVO: ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗ ΓΑΝΔΗ

14.10.24 #263 11 Ένα νέο επενδυτικό πλάνο το οποίο στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση της παρουσίας της στον τομέα των logistics και της αποθήκευσης, εκπόνησε και υλοποιεί η ΠΑΕΓΑΕ, εταιρεία με δυναμική παρουσία στον κλάδο των logistics. Σύμφωνα με πληροφορίες, το επενδυτικό πλάνο της ΠΑΕΓΑΕ περιλαμβάνει την επέκταση των στεγασμένων αποθηκευτικών της χώρων κατά 150.000 τ.μ., με την ανέγερση νέων αποθηκών στις εγκαταστάσεις της στη Μαγούλα, που θα διαθέτουν τις πλέον προηγμένες υλικοτεχνικές υποδομές και σύγχρονες τεχνολογίες αποθήκευσης. Η επένδυση αυτή αναμένεται να γιγαντώσει την ήδη μεγαλύτερη στην Ελλάδα ενιαία ιδιωτική εγκατάσταση στον κλάδο των 3PL logistics. Σήμερα η ΠΑΕΓΑΕ διαθέτει έκταση 1.130.000 τ.μ. στην οποία υφίστανται 105.000 τ.μ. στεγασμένων και 600.000 τ.μ. διαμορφωμένων υπαίθριων αποθηκευτικών χώρων στη Μαγούλα. Παράλληλα, με στόχο την αύξηση της ενεργειακής αποδοτικότητας και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας, σχεδιάζεται και η τοποθέτηση φωτοβολταϊκού συστήματος στις στέγες των αποθηκών. Πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού της τάξης των 150 εκατ. ευρώ, το οποίο δεν βρίσκεται «στα σκαριά», αλλά έχει ήδη υπαχθεί στο καθεστώς των στρατηγικών επενδύσεων με σχετική απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου και για το οποίο έχει ήδη ολοκληρωθεί η διαδικασία αδειοδότησης από τους αρμόδιους δημόσιους φορείς. Κύκλοι της αγοράς εκφράζουν την αισιοδοξία τους για την επιτυχία του επενδυτικού πλάνου της ΠΑΕΓΑΕ και την περαιτέρω ανάπτυξή της. Η νέα επένδυση επιτρέπει στην ΠΑΕΓΑΕ να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς και ενισχύει τη θέση της εταιρείας ως ηγέτιδος στον κλάδο των logistics και της αποθήκευσης. Με τη νέα επένδυση η εταιρεία, υπό τη διοίκηση των Γεωργίου Σκοτίδα και Παναγιώτη Γεωργίου και με την υποστήριξη της μητρικής της Εθνικής Τράπεζας, όχι μόνο διατηρεί την ήδη υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών της, αλλά συμβάλλει και στην ευημερία της τοπικής κοινωνίας της ευαίσθητης περιοχής του Θριασίου, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, συνεισφέροντας στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά της στην παγκόσμια αγορά. ΠΑΕΓΑΕ Νέες επενδύσεις ύψους 150 εκατ. ευρώ ZAP TAXI CLUB: ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΤΑΞΙ ΜΕ LEASING! Σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκεται τo ZAP Taxi Club, το πρώτο ολοκληρωμένο πρόγραμμα απόκτησης ηλεκτροκίνητων ταξί με leasing στην Αττική. Το ZAP Taxi Club δημιουργήθηκε από τη SirecEnergy, σε συνεργασία με την Εθνική Leasing και τη Freenow και επιτρέπει στους ιδιοκτήτες ταξί να επωφεληθούν από πλεονεκτήματα που προσφέρονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, όπως η δωρεάν πρόσβαση σε αποκλειστικό δίκτυο ταχείας φόρτισης. Στο ZAP Taxi Club μπορούν να συμμετέχουν όσοι ιδιοκτήτες άδειας ταξί είναι ήδη μέλη ή θα ενταχθούν στην πλατφόρμα της Freenow, συνάπτοντας σύμβαση χρηματοδοτικής μίσθωσης με την Εθνική Leasing. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν μοντέλα των εταιρειών BYD, Hyundai, KIA, Mercedes, MG, SKODA και VW. Το 4ετές ή 5ετές συμβόλαιο leasing καλύπτει δωρεάν φορτίσεις 25 λεπτών, για διαδρομές έως και 300 χλμ. ή 250 χλμ. την ημέρα, τακτικές και έκτακτες επισκέψεις στο συνεργείο, τις επισκευές του οχήματος σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ενώ περιλαμβάνει και ασφάλεια πυρός, κλοπής και αστικής ευθύνης - επιτρέποντας εξοικονόμηση μέχρι και 30% επί των μηνιαίων εξόδων. Σημειώνεται ότι οι ιδιοκτήτες ταξί μπορούν να αξιοποιήσουν και το πρόγραμμα «Πράσινα Ταξί» και να λάβουν κρατική επιδότηση έως και 22.500 ευρώ, καταβάλλοντας έτσι ακόμη χαμηλότερο μηνιαίο μίσθωμα. Το ZAP Taxi Club αναπτύσσει ένα δίκτυο εξήντα προηγμένων ταχυφορτιστών της γερμανικής εταιρείας ADS-TEC, πιστοποιημένων από την Porsche, ισχύος 300 KW, για αποκλειστική χρήση από τους οδηγούς των νέων ηλεκτρικών ταξί. Οι ταχυφορτιστές βρίσκονται σε 10 στρατηγικά σημεία σε όλη την Αττική: στο Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», στο OAKA, στο σταθμό ΚΤΕΛ Κηφισού, στο λιμάνι του Πειραιά κ.λπ. Το δίκτυο ταχείας φόρτισης θα λειτουργεί καθημερινά σε 24ωρη βάση.

14.10.24 #263 12 Η Bentley αποκαλύπτει τη νέα έκδοση του πολυτελούς τετράθυρου Grand Tourer, που ενσωματώνει μοναδικά χαρακτηριστικά και τεχνολογία αιχμής. Η Bentley παρουσίασε τη Flying Spur Mulliner για πρώτη φορά στην Ευρώπη, κατά τη διάρκεια του 15ου Zoute Grand Prix, που διεξήχθη από 3 έως 6 Οκτωβρίου στο Knokke-Heist του Βελγίου. Αυτή η έκδοση αποτελεί την κορυφαία επιλογή του τετράθυρου Grand Tourer της μάρκας, προσφέροντας συνδυασμό μοναδικής σχεδίασης και κορυφαίας απόδοσης. Η Flying Spur Mulliner είναι μέρος μιας τριάδας μοναδικών Mulliner Grand Tourers, μαζί με τις Continental GT και GTC Convertible. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν ένα καινοτόμο υβριδικό σύστημα κίνησης Ultra High Performance, το ισχυρότερο μέχρι στιγμής, το οποίο αποδίδει 782 PS και 1.000 Nm ροπής. Η συνδυασμένη δύναμη προέρχεται από έναν νέο 600 PS 4.0 λίτρων V8 βενζινοκινητήρα και έναν 190 PS ηλεκτροκινητήρα, που προσφέρει έως 76 χλμ. αθόρυβης οδήγησης σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, ιδανικό για αστικές περιοχές και μικρούς προορισμούς. Η σειρά Mulliner ξεχωρίζει για την εξατομικευμένη σχεδίαση και τις προηγμένες λειτουργίες ευεξίας. Στο εσωτερικό, η καμπίνα αποπνέει κομψότητα, με λεπτομέρειες που αναδεικνύουν την παράδοση της βρετανικής εταιρείας στην κατασκευή πολυτελών αυτοκινήτων. Η ποιότητα των υλικών και οι νέες επιλογές χρωμάτων προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία στους επιβάτες. Επιπλέον, η δυνατότητα ολοκληρωμένης τεχνολογίας, όπως το My Bentley App Studio, επιτρέπει την ενσωμάτωση δημοφιλών εφαρμογών απευθείας στο όχημα. Το μοντέλο διαθέτει επίσης ξεχωριστά χαρακτηριστικά, όπως η «Floating Diamond» μάσκα, λαμπερό χρωμέ φινίρισμα και τροχούς 22 ιντσών σε Tungsten Grey ή Gloss Black. Ως εξειδικευμένο τμήμα εξατομίκευσης της Bentley, η Bentley Mulliner είναι σε θέση να καλύψει τις πιο απαιτητικές επιθυμίες των πελατών της για εξατομικευμένα χαρακτηριστικά σε οποιοδήποτε μοντέλο της γκάμας της. BENTLEY FLYING SPUR MULLINER Ευρωπαϊκή πρεμιέρα Την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά ολόκληρη την ηλεκτρική γκάμα της δίνει στους επισκέπτες του Mondial de l’Automobile 2024 η MINI. Η βρετανική μάρκα θα παρουσιάσει σε παγκόσμια πρεμιέρα δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα John Cooper Works, τα οποία επικεντρώνονται στην απόδοση και τον σπορ χαρακτήρα. Εκτός από τις σημαντικές αυτές πρεμιέρες, στην έκθεση θα έχουμε επίσης τα MINI Cooper SE, MINI Aceman SE και MINI Countryman SE ALL 4. Τα ηλεκτρικά MINI προσφέρουν την εμβληματική αίσθηση «go-kart» σε διαφορετικές διαστάσεις και επιλογές εκδόσεων. Η νέα γενιά ηλεκτρικών μοντέλων John Cooper Works αναμένεται να μεταφέρει τη μακρά αγωνιστική παράδοση της MINI στο σήμερα με την καινοτομία και τη δυναμική της ηλεκτροκίνησης. Τα δύο νέα μοντέλα μεταφέρουν τη γνώση από τις πίστες αγώνων στον δρόμο, προσφέροντας, πέρα από σπορ σχεδιασμό, βελτιωμένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά για χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Πλέον, οι λάτρεις της MINI μπορούν να απολαύσουν την ευέλικτη οδήγηση που χαρακτηρίζει τη μάρκα, με μηδενικές εκπομπές ρύπων: „Το MINI Cooper SE, έχει αυτονομία από 387 έως 402 χιλιόμετρα, με κατανάλωση ενέργειας 14,1 - 14,7 kWh/100 km. „Το MINI Aceman SE (αυτονομία 382 έως 405 χλμ. με κατανάλωση ενέργειας 14,8 - 14,0 kWh/100 km), το πρώτο crossover της μάρκας, προσφέρει πέντε θέσεις σε μήκος τεσσάρων μέτρων, γεφυρώνοντας το κενό μεταξύ MINI Cooper και MINI Countryman. Το ευρύχωρο και εξοπλισμένο με τετρακίνηση MINI Countryman SE ALL4, αποτελεί ιδανικό σύντροφο για κάθε διαδρομή. Η αυτονομία του φτάνει τα 432 χιλιόμετρα, με κατανάλωση ενέργειας 16,8 - 18,5 kWh/100 km. MINI: ΔΥΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=