FLEETNEWS #262

07.10.24 #262 12 Θετικά ήταν τα αποτελέσματα του Ομίλου Ελίν το α΄ εξάμηνο του 2024, όπως επίσης θετικές είναι και οι προοπτικές χάρη στη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του δικτύου, παρά τις εγχώριες και εξωγενείς προκλήσεις. Ο Όμιλος Ελίν ανακοίνωσε αύξηση 15% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών του για το πρώτο εξάμηνο του 2024, ο οποίος έφτασε τα 1.309,78 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με τα 1.137,61 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο το 2023. Τα θετικά αποτελέσματα ενισχύθηκαν από αύξηση στα μικτά κέρδη, τα οποία ανήλθαν σε 38,8 εκατ. ευρώ από 31,6 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία παρουσίασε επίσης σημαντική αύξηση στα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία διαμορφώθηκαν στα 19,73 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 46% σε σύγκριση με 13,48 εκατ. ευρώ το 2023. Ωστόσο, τα ενοποιημένα προ φόρων αποτελέσματα (EBT) κατέγραψαν πτώση, φτάνοντας τα 4,48 εκατ. ευρώ, από 6,26 εκατ. ευρώ πέρυσι, ενώ τα αποτελέσματα μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας (EATAM) ανήλθαν σε 3,5 εκατ. ευρώ, μειωμένα από 5,2 εκατ. ευρώ το 2023. Για τη μητρική εταιρεία, τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε 19,17 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 13 εκατ. ευρώ το α› εξάμηνο του 2023. Τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 5 εκατ. ευρώ (από 6,8 εκατ. ευρώ) και τα αποτελέσματα μετά φόρων σε 3,9 εκατ. ευρώ (από 5,6 εκατ. ευρώ). Σύμφωνα με την εταιρεία, το α΄ εξάμηνο του 2024 ολοκληρώθηκε με θετικά αποτελέσματα. Η πολιτική σταθερότητα στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με τη στήριξη από το Ταμείο Ανάκαμψης, συνέβαλε στη διατήρηση της οικονομικής ανάπτυξης σε επίπεδα υψηλότερα του ευρωπαϊκού μέσου όρου. Οι πωλήσεις καυσίμων κίνησης σημείωσαν αύξηση 6%, ενώ η επέκταση του δικτύου με 18 νέα πρατήρια ενίσχυσε την παρουσία της εταιρείας στην αγορά. Σχετικά με το πετρέλαιο θέρμανσης, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 11% λόγω της ήπιας χειμερινής περιόδου, περιορίζοντας τη συνολική αύξηση πωλήσεων στο 3%. Παρά την αύξηση των πωλήσεων, η συνολική κερδοφορία υπήρξε μειωμένη, κυρίως εξαιτίας της διατήρησης του πλαφόν στο μικτό περιθώριο κέρδους στην εσωτερική αγορά. Εξωγενείς παράγοντες, όπως ο πόλεμος στην Ουκρανία και οι κυρώσεις προς τη Ρωσία, δημιούργησαν προκλήσεις στην εταιρεία, κυρίως στις δραστηριότητες του Διεθνούς Εμπορίου και των Λιπαντικών Marine. Προκειμένου να περιορίσει τις αρνητικές επιπτώσεις, η εταιρεία πραγματοποίησε στρατηγική επένδυση σε αποθηκευτικούς χώρους στην Ισπανία και επεκτάθηκε στην αγορά της Δυτικής Αφρικής. Για το β΄ εξάμηνο του 2024, οι προοπτικές παραμένουν θετικές. Η συνεχιζόμενη ανάπτυξη του δικτύου της ελίν με την προσθήκη 20 νέων πρατηρίων και οι επενδύσεις στις μαρίνες, αναμένονται να ενισχύσουν τις πωλήσεις της. Οι συνθήκες στην εγχώρια αγορά παραμένουν δύσκολες λόγω του συνεχιζόμενου πλαφόν, η εταιρεία όμως εκτιμά ότι τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2024 θα είναι θετικά, αν και ελαφρώς δυσμενέστερα από το 2023. ΟΜΊΛΟΣ ΕΛΊΝ Αύξηση 15% στον κύκλο εργασιών Η BMW Σφακιανάκης, στο πλαίσιο της συνεχούς ψηφιακής της εξέλιξης και της στρατηγικής προτεραιότητας να παρέχει μια κορυφαία εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες της, εισάγει μια νέα, καινοτόμο υπηρεσία εμπνευσμένη από την τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Σε συνεργασία με τη UniSystems και τη Smart Rep, η BMW Σφακιανάκης ανέπτυξε το AI Video Chat Bot «Ιάσονας», το οποίο αποτελεί τον πρώτο ψηφιακό σύμβουλο πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Ο Ιάσονας αλληλεπιδρά με τους πελάτες μέσω βίντεο και φωνής, προσφέροντας μια εμπειρία πέρα από την απλή ανταλλαγή μηνυμάτων, όπως συμβαίνει με τα παραδοσιακά chatbots. Οι υποψήφιοι πελάτες θα μπορούν οποιαδήποτε ώρα της ημέρας (24/7/365) να συνομιλούν με τον Ιάσονα, να θέτουν ερωτήσεις, να μοιράζονται σκέψεις και να εκφράζουν απορίες κατά την αναζήτησή τους για το κατάλληλο μοντέλο BMW. Αρχικά, ο Ιάσονας είναι σε θέση να παρέχει πληροφορίες για τα μοντέλα BMW Σειρά 1, BMW X1, BMW X2 και BMW X3. Σταδιακά, θα εμπλουτίζεται με πληροφορίες και για τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW. Το εργαλείο αυτό δεν περιορίζεται στην παροχή πληροφοριών μέσω της ιστοσελίδας, προσφέρει επίσης τη δυνατότητα συλλογής στοιχείων, προγραμματισμό δοκιμαστικών διαδρομών (test drive) και ραντεβού με σύμβουλο πωλήσεων, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω οποιασδήποτε οθόνης αφής ή υλικού μέσω QR code. O ΠΡΩΤΟΣ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=