FLEETNEWS #261

30.09.24 #261 17 νιών (που περιλαμβάνει τις Volvo, Polestar και Lotus της Geely) στην κατηγορία BEV, αυξήθηκε από 10,5% τον περσινό Αύγουστο σε 15,5% τον ίδιο μήνα φέτος. ΤΟ ΠΛΈΟΝ ΕΥΠΏΛΗΤΟ ΜΟΝΤΈΛΟ „ Το Dacia Sandero (15.653 πωλήσεις τον Αύγουστο, +9% έναντι του προηγούμενου Αυγούστου) είναι το πλέον ευπώλητο μοντέλο στην Ευρώπη. Οι ετήσιες πωλήσεις του ανέρχονται στις 183.000 μονάδες. „ Ξεπέρασε το Tesla Model Y (13.410 μονάδες, -38%), με το Toyota Yaris Cross (13.201 μονάδες, +24%) στην τρίτη θέση. „ Την πρώτη 5άδα συμπληρώνουν το VW T-Roc (12.853 μονάδες, -15%) και το Renault Clio (+12.180, -5%). „ Άλλες ισχυρές πωλήσεις στην πρώτη 25άδα: Dacia Duster (+10%), Volkswagen Polo (+26%), BMW X1 (+11%), Skoda Fabia (+21%), Toyota C-HR (+24%), Skoda Karoq (+25%), Opel/Vauxhall Astra (+40%), Peugeot 3008 (+22%) και Seat Ibiza (+74%). ΗΠΑ: ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΙΝΕΖΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ Το Γραφείο Βιομηχανίας και Ασφάλειας (BIS) του Υπουργείου Εμπορίου των ΗΠΑ δημοσίευσε ανακοίνωση προτεινόμενης ρύθμισης (NPRM), η οποία θα απαγορεύει την πώληση ή την εισαγωγή συνδεδεμένων οχημάτων που ενσωματώνουν υλικό και λογισμικό ή εξαρτήματα που πωλούνται χωριστά, με προέλευση την Κίνα ή τη Ρωσία. Η προτεινόμενη ρύθμιση επικεντρώνεται σε υλικό και λογισμικό που είναι ενσωματωμένα στο σύστημα συνδεσιμότητας οχημάτων (VCS) και λογισμικό ενσωματωμένο στο σύστημα αυτοματοποιημένης οδήγησης (ADS). Η σχετική ρύθμιση θα περιλαμβάνει επίσης οχήματα που κατασκευάζονται στις ΗΠΑ. Η απαγόρευση λογισμικού θα τεθεί σε ισχύ για οχήματα του 2027 και η απαγόρευση υλικού για εκείνα του 2030. Η προτεινόμενη ρύθμιση εντάσσεται στον ευρύτερο ανταγωνισμό μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, για διασφάλιση των αλυσίδων εφοδιασμού της μελλοντικής τεχνολογίας ημιαγωγών και τεχνητής νοημοσύνης. Θα υπάρξει σχετική διαβούλευση 30 ημερών και το Υπουργείο Εμπορίου σκοπεύει να εκδώσει τη σχετική ρύθμιση πριν από το τέλος της διακυβέρνησης Biden, ενώ θα δημοσιεύσει επίσης οικονομική ανάλυση του αναμενόμενου κόστους για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους καταναλωτές, προκειμένου να συμμορφωθούν με τον προτεινόμενο κανόνα. Εν τω μεταξύ, το κινεζικό υπουργείο Εμπορίου δήλωσε πως είναι «σταθερά αντίθετο» στο σχέδιο της αμερικανικής κυβέρνησης να απαγορεύσει την πώληση στις ΗΠΑ συνδεδεμένων οχημάτων που διαθέτουν κινεζική ή ρωσική τεχνολογία. Να σημειωθεί πως η κινεζική αγορά λογισμικού οχημάτων έχει οικονομική αξία μεγαλύτερη από 65 δισ. γιουάν (8,26 δισ. ευρώ), που αντιστοιχεί σε ποσοστό 30% επί της συνολικής αγοράς λογισμικού στην Κίνα, σύμφωνα με τα στοιχεία επίσημης αναφοράς, που εξέδωσαν από κοινού το China Automotive Engineering Research Institute Co., Ltd και η China Economic Information Service (CEIS). Περισσότερα στο fleetnews.gr Το Fleet LatAm Conference του 2024 φιλοξένησε για δεύτερη φορά τα Fleet LatAm Car Awards την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου, αναδεικνύοντας τα πιο περιζήτητα οχήματα στους εταιρικούς στόλους της Λατινικής Αμερικής. Αυτή η αναγνώριση υπογραμμίζει την ισχυρή συνεργασία μεταξύ του κλάδου leasing και του εταιρικού fleet management, αναδεικνύοντας τα οχήματα με τη μεγαλύτερη ζήτηση στους εταιρικούς στόλους της Λατινικής Αμερικής. Στόχος των βραβείων είναι να τονίσει τον κρίσιμο ρόλο των κατασκευαστών στην υποστήριξη των επιχειρήσεων με οχήματα που είναι ασφαλή, βιώσιμα και οικονομικά. ΝΙΚΗΤΈΣ 2024 „Αυτοκίνητο της Χρονιάς: Nissan Versa (το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στο Μεξικό το 2023) „EV της Χρονιάς: Volvo EX30 „LCV της Χρονιάς: Ford E-Transit ΝΙΚΗΤΈΣ 2023 „Αυτοκίνητο της Χρονιάς: Nissan Versa „EV της Χρονιάς: BYD Yuan Plus „LCV της χρονιάς: Fiat Strada (RAM 700 στο Μεξικό). NISSAN, VOLVO ΚΑΙ FORD ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΣΤΟ FLEET LATAM CONFERENCE

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=