30.09.24 #261 12 Οι πωλήσεις των μοντέλων Dacia με LPG έφτασαν το ένα εκατομμύριο οχήματα από το 2010, που άρχισε η εταιρεία να προσφέρει μοντέλα με κινητήρα διπλού καυσίμου. Το σύστημα διπλού καυσίμου μετονομάστηκε σε «ECO-G 100» το 2020. Το κινητήριο σύνολο ECO-G 100 είναι πιο ισχυρό από το αντίστοιχο της βενζινοκίνητης έκδοσης (με 10 περισσότερους ίππους και 10 περισσότερα Nm ροπής), καταναλώνει 10% λιγότερο και εκπέμπει 10% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα. Το αποτύπωμα άνθρακά του είναι μικρότερο και εκλύει έως και 90% λιγότερα μικροσωματίδια. Το σύστημα αυτό είναι εργοστασιακά τοποθετημένο στα συγκεκριμένα μοντέλα, ενσωματώνοντας όλη την τεχνογνωσία του Renault Group. Τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να λειτουργούν με υγραέριο και το ρεζερβουάρ βρίσκεται στο χώρο που σε άλλα αυτοκίνητα φιλοξενείται η ρεζέρβα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν «κλέβει» χώρο από το ρεζερβουάρ βενζίνης, αλλά ούτε και από το πορτμπαγκάζ. Ένα όχημα διπλού καυσίμου, βενζίνης και LPG, λειτουργεί εξίσου καλά και με τα δύο καύσιμα. Διαθέτει δύο ξεχωριστά ρεζερβουάρ, με το καθένα να χωρά περίπου 50 λίτρα, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα απλό στη χρήση του. Ο οδηγός μπορεί χειροκίνητα να περάσει από το ένα είδος καυσίμου στο άλλο και μετά να επιστρέψει στην πρώτη του επιλογή, ή το όχημα μπορεί να περάσει αυτόματα στη βενζίνη, όταν το ρεζερβουάρ υγραερίου είναι άδειο. Το σύστημα κίνησης ECO-G 100 επιτυγχάνει αυτονομία ρεκόρ, που φτάνει και μέχρι τα 1.500 χιλιόμετρα, αναλόγως μοντέλου. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ DACIA ECO-G 100 Ένα εκατομμύριο μονάδες διπλού καυσίμου H Cupra ξεκίνησε την παραγωγή του νέου της σπορ SUV, Terramar, στο εργοστάσιο της Audi στο Γκιόρ της Ουγγαρίας. Ο Wayne Griffiths, CEO της Cupra, δήλωσε: «Με το Cupra Terramar δεν θα αναπτύξουμε μόνο το χαρτοφυλάκιό μας, αλλά ταυτόχρονα θα βοηθήσουμε στην ανάπτυξη της μάρκας, περνώντας τη φιλοσοφία και τη νοοτροπία μας σε νέους πελάτες και σε νέες αναπτυσσόμενες κατηγορίες, χωρίς φυσικά να χάνουμε το επαναστατικό και προκλητικό πνεύμα μας». Η συνεργασία μεταξύ της γερμανικής και ισπανικής εταιρείας (αμφότερες ανήκουν στο Volkswagen Group) ξεκίνησε από το 2011 με την έναρξη της παραγωγής του Audi Q3 στο εργοστάσιο της Seat S.A. στο Μαρτορέλ, όπου παράχθηκαν 800.000 μονάδες και του Audi A1 με 400.000 μονάδες από το 2018. Τώρα με την παραγωγή του Cupra Terramar, το Γκιόρ θα γίνει το πρώτο εργοστάσιο της Audi που θα παράγει αυτοκίνητα μιας άλλης μάρκας του Group. Με πάνω από 12.000 εργαζομένους, με ετήσια παραγωγή 170.000 αυτοκινήτων και 1.600.000 κινητήρων, το Γκιόρ είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο κινητήρων στον κόσμο. Η παραγωγή του Cupra Terramar στο συγκεκριμένο εργοστάσιο προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα, όπως είναι η βελτιστοποίηση διαδικασιών. ΑΡΧΙΣΕ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ CUPRA TERRAMAR ΣΤΟ ΓΚΙΟΡ H παραγωγή NEV (οχήματα νέας ενεργειακής τεχνολογίας) της BYD έφτασε τις εννέα εκατομμύρια μονάδες. Αυτό επιτεύχθηκε μόλις δύο μήνες μετά το προηγούμενο ορόσημο παραγωγής οκτώ εκατομμυρίων μονάδων NEV της BYD. Η επιλογή του Yangwang U9 για αυτό το ορόσημο υπογραμμίζει την πρόοδο της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας στους τομείς πολυτέλειας και απόδοσης. Η ταχεία πρόοδος της BYD από 8 σε 9 εκατομμύρια NEV σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα στην πορεία της εταιρείας, συμβάλλοντας στην παγκόσμια πρόοδο των οχημάτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας. BYD: ΝΕΟ ΟΡΟΣHΜΟ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=