23.09.24 #260 8 Μεταξύ άλλων, στην έκθεση παρουσιάστηκαν τα εξής: Η MAN Truck & Bus παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα το eTGL και η Toyota παρουσίασε το νέο Proace Max στην ΙΑΑ για πρώτη φορά. Το SAG Group παρουσίασε το νέο του σύστημα κρυογονικών δεξαμενών και η MTA τις νέες πολυλειτουργικές κεραίες οροφής. Η Continental παρουσίασε τρία νέα ελαστικά, η Adasky νέα κάμερα θερμικής απεικόνισης, η Wecon νέο τρέιλερ και η Schaeffler καινοτόμους λύσεις κίνησης και πλαισίου. Η Maxus έδειξε το νέο της e-pickup eTerron 9 και τα ηλεκτρικά βαν παράδοσης eDeliver 5 και 7. Η Valeo παρουσίασε σειρά ειδικών λύσεων ηλεκτροκίνησης και αυτοματοποίησης επαγγελματικών οχημάτων. Η Phinia παρουσίασε το δοκιμαστικό όχημα H2ICE (εσωτερικής καύσης υδρογόνου), η Aeva την τεχνολογία 4D LiDAR και η ολλανδική κατασκευαστική εταιρεία ρυμουλκούμενων Van Eck το τρέιλερ Twindeck. Η Accuride λανσάρισε νέους τροχούς αλουμινίου, η MTA παρουσίασε πολυλειτουργικές λύσεις κεραιών συνδεσιμότητας φορτηγών, η Scantinel Photonics την επόμενη γενιά LiDAR ενιαίου ημιαγωγού και η Imbema έξυπνο σύστημα εξαερισμού. IAA TRANSPORTATION 2024 Τα νέα προϊόντα MAN Truck & Bus Toyota Imbema Adasky Maxus Valeo Accuride Πραγματοποιήθηκε η έκθεση IAA Transportation 2024 από τις 17 έως τις 22 Σεπτεμβρίου στο Αννόβερο, με σχεδόν 1.700 εκθέτες από 41 χώρες και περισσότερες από 145 παγκόσμιες πρεμιέρες και καινοτομίες. Η φετινή έκθεση επικεντρώθηκε σε εναλλακτικές τεχνολογίες μετάδοσης κίνησης, όπως η ηλεκτροκίνηση και το υδρογόνο. Την έκθεση εγκαινίασαν ο ομοσπονδιακός υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας, Volker Wissing, ο πρωθυπουργός της Κάτω Σαξονίας, Stephan Weil, ο δήμαρχος του Αννόβερου Belit Onay, και η πρόεδρος της VDA (Γερμανική Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανίας), Hildegard Müller. Στην εναρκτήρια ομιλία της, η κ. Müller τόνισε: «Οι βιομηχανίες αυτοκινήτων και επαγγελματικών οχημάτων οδηγούν το μετασχηματισμό προς τα εμπρός με μεγάλη αφοσίωση, σημαντικές επενδύσεις και εντυπωσιακές καινοτομίες. Ο κλάδος παρουσιάζει εδώ στην IAA Transportation ό,τι έχουμε ήδη αναπτύξει και τα προϊόντα που παράγουμε για κλιματικά ουδέτερη κινητικότητα». Και πρόσθεσε: «Τώρα είναι η ώρα να βγάλουμε αυτά τα έτοιμα για παραγωγή οχήματα στο δρόμο». Επισήμανε επίσης ότι ένα κρίσιμο εμπόδιο παραμένει η υποδομή, ιδιαίτερα στους σταθμούς τροφοδοσίας υδρογόνου και στα δίκτυα φόρτισης: «Η ανάπτυξη σημείων φόρτισης για επαγγελματικά οχήματα παρεμποδίζεται πολύ συχνά από ζητήματα χωρητικότητας του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας. Οι μεταφορείς είναι πρόθυμοι για τη μετάβαση, αλλά αντιμετωπίζουν την πραγματικότητα των χρόνων αναμονής από τους τοπικούς φορείς εκμετάλλευσης δικτύων για την παροχή της απαραίτητης χωρητικότητας. Είναι σαφές ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ και χρειάζεται επειγόντως αποφασιστική δράση».
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=