FLEETNEWS #260

23.09.24 #260 15 Η Auto Athina 2024 διοργανώνεται από τις 5 έως 13 Οκτωβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan expo, υποδεχόμενη περισσότερα από 200 νέα μοντέλα. Η Auto Athina 2024 τελεί υπό την αιγίδα του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), πραγματοποιείται με τη δυναμική συμμετοχή των Ελλήνων εισαγωγέων αντιπροσώπων, οι οποίοι θα παρουσιάσουν όλες τις εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες της παγκόσμιας αγοράς. Παράλληλα, ξεχωριστό σημείο αναφοράς για τους χιλιάδες επισκέπτες θα αποτελέσουν οι πανελλαδικές πρεμιέρες. Η έκθεση θα ανοίξει τις πύλες της το Σάββατο 5 Οκτωβρίου και θα διαρκέσει έως την Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024, προσφέροντας στους χιλιάδες φίλους του αυτοκινήτου την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλα τα τελευταία δρώμενα στο χώρο της αυτοκίνησης. Ώρες Λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή: 14.00 - 21.00 και Σάββατο - Κυριακή: 10.00 - 21.00. 5 - 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΟ METROPOLITAN EXPO Auto Athina 2024 Το 25% των Ευρωπαίων καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο τον επόμενο χρόνο προσανατολίζεται στην αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Όταν υπάρχει η επιλογή για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου κάτω των 25.000 ευρώ, τότε το συγκεκριμένο ποσοστό αυξάνεται στο 35%. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της έρευνας που διεξήγαγε η Yougov για την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μεταφορών και Περιβάλλοντος. Στο ίδιο πλαίσιο κυμαίνεται μία ακόμη έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου Εναλλακτικών Καυσίμων και η οποία έδειξε ότι το 57% που έλαβαν μέρος στην έρευνα θα ήθελαν να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά το υψηλό κόστος για την αγορά αυτή θεωρείται το κύριο εμπόδιο στην τελική επιλογή τους. 25% ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ BEV Η συνεχής τάση συρρίκνωσης του μεριδίου αγοράς BEV στην Ε.Ε. στέλνει ένα εξαιρετικά ανησυχητικό μήνυμα στον κλάδο και στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής. Ως εκ τούτου, οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων καλούν τα θεσμικά όργανα της Ε.Ε. να υποβάλουν επείγοντα μέτρα ανακούφισης προτού τεθούν σε ισχύ οι νέοι στόχοι CO2 για αυτοκίνητα και βαν το 2025. Επιπλέον, καλούν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να προωθήσει τις αναθεωρήσεις του κανονισμού CO2 για ελαφρά και βαρέα οχήματα έως το 2025, που επί του παρόντος προγραμματίζονται για το 2026 και το 2027, αντιστοίχως. «Ο κλάδος δεν έχει την πολυτέλεια να περιμένει την αναθεώρηση των κανονισμών του CO2 το 2026 και το 2027, χρειαζόμαστε επείγουσα και ουσιαστική δράση τώρα, για να αναστρέψουμε την πτωτική τάση, να αποκαταστήσουμε την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας της Ε.Ε. και να μειώσουμε τη στρατηγική ευπάθεια», επισημαίνει η ACEA. «Είμαστε έτοιμοι να διαπραγματευτούμε δέσμη βραχυπρόθεσμης ελάφρυνσης των στόχων CO2 αυτοκινήτων και βαν του 2025, ταχεία, ολοκληρωμένη και στιβαρή αναθεώρηση των κανονισμών CO2 αυτοκινήτων και φορτηγών, καθώς και συγκεκριμένη παράγωγη νομοθεσία σαφούς μετάβασης σε μηδενικές εκπομπές και διασφάλισης του βιομηχανικού μέλλοντος της Ευρώπης». Αναλυτικά στο fleetnews.gr Η ACEA ΖΗΤΑ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΔΡΑΣΗ ΚΑΘΩΣ Η ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ EV ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ACEA και τρεις άλλες κορυφαίες ενώσεις ζητούν άμεση δράση από την ουγγρική προεδρία. Η ACEA συνεργάστηκε με την Avere, την Hydrogen Europe και την Transport & Environment, καλώντας την ουγγρική προεδρία και τους υπουργούς Μεταφορών των 27 κρατών-μελών της Ε.Ε. να υιοθετήσουν τη Γενική Προσέγγιση της Οδηγίας για τα Βάρη και τις Διαστάσεις το συντομότερο δυνατό. Η αναθεώρηση της οδηγίας για τα βάρη και τις διαστάσεις είναι απαραίτητη για να καταστεί δυνατή η υιοθέτηση από την αγορά βαρέων επαγγελματικών οχημάτων μηδενικών εκπομπών, και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω μιας ισορροπημένης και αποτελεσματικής αναθεώρησης που εξισώνει τους όρους ανταγωνισμού με τα συμβατικά μοντέλα. Ο ΚΛΑΔΟΣ ΖΗΤΑ ΤΑΧΕΙΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=