23.09.24 #260 13 Η Stellantis Pro One εγκαινίασε το νέο παγκόσμιο κέντρο επαγγελματικών οχημάτων της στο Mirafiori Automotive Park 2030 στο Τορίνο. Ο κόμβος συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες της στρατηγικής και των κατευθυντήριων γραμμών της επιχειρηματικής μονάδας προς αύξηση της αποτελεσματικότητας και της ταχύτητας στη λήψη αποφάσεων. Ο νέος κόμβος θα ενσωματώνει λειτουργίες διαφόρων τομέων, όπως μηχανικής, μάρκετινγκ, ανάπτυξης προϊόντων, πωλήσεων, logistics, επικοινωνίας, χρηματοδότησης, ανθρώπινων πόρων, προμηθειών, οχημάτων αναψυχής, κατασκευών και άλλων πελατοκεντρικών δραστηριοτήτων. Επίσης, θα λειτουργεί ως «κέντρο συντονισμού» για τους εργαζομένους της παγκόσμιας επιχείρησης επαγγελματικών οχημάτων. Αυτές οι ομάδες θα συντονιστούν με κέντρα ικανοτήτων και εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλο τον κόσμο, υποστηρίζοντας τη Stellantis Pro One στην παγκόσμια προσπάθειά της στα επαγγελματικά οχήματα. «Ο παγκόσμιος κόμβος επαγγελματικών οχημάτων της Stellantis Pro One θα αξιοποιήσει τις αφοσιωμένες ομάδες μας διεθνώς στην ιδιαιτέρως κερδοφόρα κατηγορία που αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο των εσόδων μας», δήλωσε ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares, επισημαίνοντας ότι «η απόφαση να δημιουργηθεί αυτός ο κόμβος στο Mirafiori αποτελεί μια ακόμα απόδειξη της ισχυρής δέσμευσής μας στην Ιταλία». Φέτος, η Stellantis Pro One σημείωσε και άλλα σημαντικά ορόσημα: Το πρώτο εξάμηνο του 2024 εξασφάλισε την κορυφαία θέση σε τρεις περιοχές: Ευρώπη των 30, Νότια Αμερική και Μέση Ανατολή και Αφρική. Αυτά τα εντυπωσιακά αποτελέσματα υπογραμμίζουν την ισχυρή παρουσία της Stellantis Pro One στην παγκόσμια αγορά με έξι μάρκες, προς επίτευξη του στρατηγικού σχεδίου της Stellantis Dare Forward 2030. Η δραστηριότητα επαγγελματικών οχημάτων αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο των καθαρών εσόδων της Stellantis, στα οποία προστίθενται 5 δισ. ευρώ από υπηρεσίες σύνδεσιμότητας. Η Stellantis Pro One ανανέωσε επίσης ολόκληρη τη γκάμα βαν, λανσάροντας συγχρόνως 12 νέα μοντέλα των μαρκών Citroën, Fiat Professional, Opel, Peugeot και Vauxhall όλων των κατηγοριών με ηλεκτροκίνηση δεύτερης γενιάς (ηλεκτρικά μπαταρίας και κυψελών καυσίμου) και πλήρη συνδεσιμότητα για βαν και pickup. Η προώθηση προϊόντων συνεχίζεται με το νέο βαν Ram ProMaster EV Delivery στη Βόρεια Αμερική και το νέο pickup Fiat Titano 1 τόνου στη Νότια Αμερική. Η δραστηριότητα επαγγελματικών οχημάτων εμπλουτίστηκε με οχήματα χαμηλών ρύπων και καινοτόμων λύσεων, όπως το υδρογόνο. Σε στενή συνεργασία με τους πελάτες για κάλυψη διαφόρων αναγκών μετασχηματισμού και προσαρμογής, η Stellantis Pro One παρουσίασε το νέο πρόγραμμα μετατροπής και προσαρμογής «Stellantis CustomFit», που εγγυάται υψηλά πρότυπα ποιότητας, ασφάλειας και απρόσκοπτης ενοποίησης τεχνολογικών χαρακτηριστικών του βασικού μοντέλου και συγκεκριμένων τροποποιήσεων που ζητά ο πελάτης. Αυτοί οι μετασχηματισμοί συμπληρώνονται με λύσεις που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με παγκόσμιο δίκτυο άνω των 400 πιστοποιημένων συνεργατών. Αυτό ενισχύει την αυξανόμενη γκάμα προϊόντων, από ανατρεπόμενα και βελτιστοποιημένα βαν έως οχήματα αναψυχής, όλα σχεδιασμένα για τις ανάγκες ιδιωτών πελατών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) και μεγάλων στόλων. Με την έναρξη του νέου προγράμματος «Stellantis CustomFit», την επέκταση της παραγωγής οχημάτων κυψελών υδρογόνου και την ανανέωση της γκάμας συμπαγών, μεσαίων και μεγάλων βαν (12 οχήματα συνολικά), η παγκόσμια καμπάνια της Stellantis Pro One προχωρά με γοργούς ρυθμούς. ΣΤΟ ΤΟΡΙΝΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Παγκόσμιος κόμβος της Stellantis Pro One Η αμερικανική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας Intel ανακοίνωσε ότι «παγώνει» για τουλάχιστον δύο χρόνια τα σχέδιά της για δημιουργία εργοστασίου μικροτσίπ στο Μαγδεμβούργο. Η επένδυση επρόκειτο να δημιουργήσει τουλάχιστον 3.000 θέσεις εργασίας. Το κόστος της επένδυσης της Intel επρόκειτο να ανέλθει σε 33 δισ. ευρώ, ενώ το γερμανικό κράτος θα την επιδοτούσε με 9,9 δισ., τα οποία μάλιστα θα κατέβαλλε προκαταβολικώς. Τα σχέδια ωστόσο άλλαξαν, μετά τα δυσμενή οικονομικά στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας, η οποία επλήγη από την πτώση στην αγορά υπολογιστών, ενώ δεν κατάφερε να εξασφαλίσει σημαντικό μερίδιο στη ραγδαία αύξηση της αγοράς ημιαγωγών για τεχνητή νοημοσύνη. Λόγω της απώλειας δισεκατομμυρίων δολαρίων, η Intel ανακοίνωσε στις αρχές Αυγούστου σχέδιο εξυγίανσης, το οποίο περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, την περικοπή κατά 15% των θέσεων εργασίας της. Η εξέλιξη είχε προκαλέσει την ανησυχία των γερμανικών αρχών για την επένδυση στο Μαγδεμβούργο, το οποίο εν τω μεταξύ προετοιμαζόταν με έργα υποδομής για να υποστηρίξει το εργοστάσιο. Η INTEL «ΠΑΓΩΝΕΙ» ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΤΣΙΠ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=