FLEETNEWS #26
13.05.19 #26 9 Τα ηλεκτροκίνητα έχουν αρχίσει να περιλαμβάνονται σε ευρωπαϊκούς στόλους και ένα από τα μοντέλα που αξίζει να εξεταστεί, είναι το Hyundai Ioniq Electric . Το βασικό του αντα- γωνιστικό πλεονέκτημα είναι ότι προ- σφέρει ένα πολύ αποδοτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που σημαίνει ότι μπορεί να έχει μια λιγότερο ογκώδη και κατά συνέπεια λιγότερο δαπανη- ρή μπαταρία. Το 2016, το Ioniq προ- σέφερε καλή σχέση ποιότητας-τιμής σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του, το VWe-Golf και το Nissan Leaf . Ωστόσο, και τα δύο αυτά βελτίωσαν τη χωρητικότητα της μπαταρίας τους και άρα την αξία τους, αφήνοντας το Ioniq σε λιγότερο ανταγωνιστική θέση. Η Hyundai το βελτιώνει τώρα με μια ανανέωση, η οποία περιλαμ- βάνει την τοποθέτηση μπαταρίας 38,3kWh - αύξηση κατά 36% σε σχέση με το πρώτο μοντέλο και αρκετή για εμβέλεια σχεδόν 300 χλμ. υπό συν- θήκες WLTP, με βάση κατανάλωση 13kWh/100km. Αυτό αποτελεί βετίω- ση κατά 10% σε σχέση με το standard Nissan Leaf και πλεονεκτεί ακόμα και κατά 28% έναντι του VW e-Golf. Παρ' όλα αυτά, το Ioniq προσφέρεται σε μια πιο μέτρια τιμή, η οποία αυξά- νεται κατά περίπου 1.500 ευρώ σε σχέση με το σημερινό μοντέλο. ΕΝΙΣΧΥΜΈΝΗ ΣΥΝΔΕΣΙΜΌΤΗΤΑ Πέρα από τη μεγαλύτερη μπαταρία, το ανανεωμένο Hyundai Ioniq δια- θέτει βελτιωμένο ενσωματωμένο φορτιστή (7.2kW αντί 6.6) και τώρα μπορεί να πάρει 70kW DC για να φτάσει στο 80% της φόρτισης σε 54 λεπτά. Το κερασάκι στην τούρτα είναι πως το νέο Ioniq προσφέρεται με πρόσθετη συνδεσιμότητα με μια εφαρμογή που επιτρέπει το κλείδω- μα/ξεκλείδωμα και την ενεργοποίη- ση του κλιματισμού από απόσταση, καθώς και τον προγραμματισμό και την παρακολούθηση της διαδικασίας φόρτισης. Τέλος, οι υπηρεσίες Live του συστήματος sat nav παρέχουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΕΜΒΕΛΕΙΑWLTP 300 ΧΛΜ. Αναβαθμίστηκε το Hyundai Ioniq ΒΑΣΙΚΈΣ ΤΕΧΝΙΚΈΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΉΡΑΣ (IQONIC Electric) Τύπος Σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη Μέγιστη ισχύς 136PS Μέγιστη ροπή 295 Nm Μέγιστη ταχύτητα 102 μίλια / ώρα ή 164,15 χλμ Συνδυασμένο CO2 (γραμ/χλμ) 0 Σύνολο ηλεκτρικής εμβέλειας (στόχος) 182,6 μίλια ή 293,87 χλμ ΜΠΑΤΑΡΊΑ (IQONIC Electric) Τύπος Πολυμερής ιόντων λιθίου Χωρητικότητα (kWh) 38,3 kWh Ισχύς εξόδου (kW) 113 Πυκνότητα ενέργειας (kwh / kg) 112,4 (χωρίς θερμαντήρα μπαταριών) 112,2 (με θερμαντήρα μπαταριών) Τάση (V) 319,4 ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΈΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΉΣ Μέγιστη. χωρητικότητα (kW): 7,2 ΧΡΌΝΟΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ Ταχύτητα φόρτισης / στάνταρ 50 kW: Περίπου 57 λεπτά 100 kW: Περίπου 54 λεπτά Οι ταξινομήσεις καινούργιων επι- βατικών τον Απρίλιο 2019 υπήρξαν αυξημένες κατά +17,2% ως προς τον Απρίλιο του 2018. Συνολικά, στο τετράμηνο Ιανουα- ρίου-Απριλίου 2019 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αυξήθηκαν ελαφρώς κατά +3,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018. Ας σημειωθεί πως η αγορά αυτοκινή- του κατά το πρώτο τετράμηνο του 2019 κινήθηκε -61,3% χαμηλότερα ως προς τον μέσο όρο προ κρίσης (2000-2009). Στα καινούργια φορ- τηγά παρατηρείται +7,8% αύξηση από τις αρχές του έτους, ως προς την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ και στα και- νούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά +12,3% ως προς το 2018. ΟΙ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Απρίλιος 2019 Απρίλιος 2018 Μεταβολή Καινούργια επιβατικά 12.303 10.498 +17,2% Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 662 570 +16,1% Καινούργια λεωφορεία 40 14 +185,7% Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 3.336 2.709 +23,1% Ιαν.-Απρ. 2019 Ιαν.-Απρ. 2018 Μεταβολή Καινούργια επιβατικά 38.592 37.274 +3,5% Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 2.684 2.490 +7,8% Καινούργια λεωφορεία 154 89 +73,0% Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 9.138 8.140 +12,3% Πηγή: Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=