FLEETNEWS #26
13.05.19 #26 7 του VW Group . Οι τιμές δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, αλλά ένας εκπρό- σωπος της VWδήλωσε πως το χαμη- λότερο κόστος καυσίμων και συντή- ρησης της τεχνολογίας μπαταριών, σε συνδυασμό με την εξοικονόμηση των τελών της ζώνης χαμηλής εκπομπής ρύπων, θα μπορούσαν να αντισταθ- μίσουν τα υψηλότερα αναμενόμενα έξοδα αγοράς των vans. Πριν από τo λανσάρισμα των οχημάτων μηδενικών εκπομπών, η Volkswagen Financial Services ανέπτυξε ένα online ερ- γαλείο που επιτρέπει στις εταιρείες να εισάγουν δεδομένα στόλου και τηλεματικής για τον εντοπισμό του βέλτιστου τύπου κινητήρα για κάθε επιχειρησιακή χρήση. Η FORD ΛΑΝΣΆΡΕΙ ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΌ LCV Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής LCV του Η.Β., η Ford , έχει επίσης δε- σμευθεί να διαθέτει ηλεκτροκίνητες επιλογές όλων των μελλοντικών οχη- μάτων της, συμπεριλαμβανομένου του Transit , από το 2021. Η Ford θα λανσάρει μια plug-in υβριδική έκδο- ση του Transit Custom στο τέλος του τρέχοντος έτους, το οποίο θα έχει δυνατότητα μηδενικών εκπο- μπών στις πόλεις. Το van συνδυάζει ηλεκτρικό κινητήρα μπαταρίας με βενζινοκινητήρα που επαναφορτίζει την μπαταρία (οι τροχοί δεν κινούνται ποτέ με βενζίνη). Το Transit Custom PHEV έχει ωφέλιμο φορτίο 1 τόνου και εμβέλεια 500 χλμ. ανά δεξαμενή καυσίμου. Η τιμή φαίνεται πως θα εί- ναι ακριβή σε σύγκριση με τις παραλ- λαγές ντίζελ και η σειρά PHEV ξεκινά από περίπου 39.145 λίρες στερλίνες (45.000 ευρώ) πλέον ΦΠΑ, σε σύγκρι- ση με τις 22.295 λίρες για το βασικό πετρελαιοκίνητο Transit Custom. MITSUBISHI OUTLANDER PHEV COMMERCIAL Η Mitsubishi είναι άλλος ένας κα- τασκευαστής που ακολουθεί την υβριδική διαδρομή, προσφέροντας το Outlander PHEV Commercial . Το ηλεκτρικό LCV βενζίνης έχει δυ- νατότητες μηδενικών εκπομπών για στόλους που λειτουργούν σε ευαίσθητες αστικές περιοχές, με εμ- βέλεια μπαταρίας 45 χλμ., αλλά δεν έχει περιορισμούς εμβέλειας χάρη στον κινητήρα του εσωτερικής καύ- σης. Το όχημα μπορεί να ρυθμιστεί έτσι ώστε να αποφεύγει τη χρήση της μπαταρίας του μέχρι να φθάσει σε μια ζώνη χαμηλών εκπομπών και μπορεί επίσης να επαναφορτισθεί ενώ λειτουργεί με βενζίνη. ΟΧΉΜΑΤΑ-ΨΥΓΕΊΑ ΜΗΔΕΝΙΚΏΝ ΕΚΠΟΜΠΏΝ Σε περιοχές όπου οι μηδενικές εκπο- μπές είναι υποχρεωτικές, δεν είναι απλώς ο κινητήρας του οχήματος που δυνητικά προκαλεί προβλήματα στους στόλους. Η αύξηση των online αγορών από παντοπωλεία έχει αυξήσει πολύ τη ζήτηση για ψυγεία LCVs, πολλά από τα οποία βασίζονται σε μηχανή εσω- τερικής καύσης για την τροφοδοσία της μονάδας ψύξης. Για την επίλυση αυτού του προβλή- ματος, η Thermo King έχει αναπτύξει μια πλήρως ηλεκτρική μονάδα ψύξης ειδικά για vans κάτω των 3,5 τό- νων. Το ψυγείο της E-200 λειτουργεί ανεξάρτητα από το όχημα, με ισχύ μπαταρίας. PANELTEX: ΚΑΘΑΡΉ ΚΑΙ ΑΘΌΡΥΒΗ ΠΑΡΆΔΟΣΗ ΚΑΤ' ΟΊΚΟΝ Η εταιρεία μετατροπών LCV, Paneltex , παρουσίασε ένα ηλεκτρι- κό van BD Auto μηδενικών εκπομπών σχεδιασμένο ειδικά για την αγορά της παράδοσης κατ' οίκον. Το EV έχει ωφέλιμο φορτίο 1.100 κιλών και, παρόλο που ζυγίζει 4,25 τόνους, εκμεταλλεύεται μια αλλαγή στη νο- μοθεσία του Η.Β. που επιτρέπει να το οδηγούν κάτοχοι απλής άδειας οδήγησης. Σύμφωνα με τους συνή- θεις κανόνες, οι οδηγοί αυτοκινήτων περιορίζονται σε οχήματα των 3,5 τόνων, αλλά επιτρέπεται η υπέρβαση αν η αύξηση του βάρους οφείλεται στην τεχνολογία μπαταριών. ΤΟ ΝΤΊΖΕΛ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΊ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΊ Η έρευνα της Εταιρείας Κατασκευ- αστών και Εμπόρων Αυτοκινήτων , που ανακοινώθηκε στο CV Show , αποκάλυψε πως μόλις το 0,3% των νέων vans που ταξινομήθηκαν το 2018 ήταν ηλεκτροκίνητα, αν και το ποσοστό αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 20,8% έναντι του 2017. Το άγχος της εμβέλειας και του ωφέλι- μου φορτίου περιορίζει τη ζήτηση, σύμφωνα με τη μελέτη. Ο Mike Hawes , διευθύνων σύμβουλος της SMMT , δήλωσε: «Οι κατασκευαστές φέρνουν στην αγορά μια καταπληκτική γκάμα vans εξαιρετικά χαμηλών και μηδενικών εκπομπών. Ωστόσο, ενώ ο κλάδος μπορεί να αναπτύξει νέα τεχνο- λογία, δεν μπορεί να καθορίσει το ρυθμό απορρόφησής της. Τα εναλλακτικά τρο- φοδοτούμενα vans αντιπροσώπευσαν μόλις το 0,3% των ταξινομήσεων πέρυσι, υπογραμμίζοντας την πρόκληση των επι- χειρήσεων για την υιοθέτηση ηλεκτρο- κίνητων LCVs. Για να αυξηθεί η ζήτηση, πρέπει να προωθήσουμε τα οφέλη αυτής της τεχνολογίας, να λύσουμε το θέμα της εμβέλειας και του ωφέλιμου φορτίου και να αντιμετωπίσουμε τις συγκεκριμένες απαιτήσεις υποδομής για φόρτιση. Πάνω απ ‘όλα, χρειαζόμαστε πολιτικές και κίνη- τρα που θα ενθαρρύνουν τις επιχειρή- σεις να ανανεώσουν τους στόλους τους με την πλέον πρόσφατη και καθαρότερη τεχνολογία, που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους».
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=