16.09.24 #259 9 Η Stellantis εισήλθε στο δεύτερο εξάμηνο του έτους με μερίδιο αγοράς 18% στις αγορές της ΕΕ29 μέχρι τον Αύγουστο και διατήρησε την ισχυρή της θέση όντας δεύτερη στην ευρωπαϊκή κατάταξη. Οι μάρκες Citroën, Dodge και Jeep απέδωσαν πολύ καλά, αυξάνοντας τις πωλήσεις τους. Η εταιρεία είναι πρώτη στη Γαλλία, την Ιταλία και την Πορτογαλία τον Αύγουστο και όλο το 2024. Στη Γαλλία, η Stellantis έχει μερίδιο αγοράς 30% το 2024, με τέσσερα μοντέλα (Peugeot 208, 308, 2008 και Citroën C3) στην πρώτη δεκάδα, στην Ιταλία πέτυχε πάνω από 32% μερίδιο με τέσσερα μοντέλα πρώτα, Fiat Panda, Lancia Ypsilon, Citroën C3 και Jeep Avenger, που ανέβηκε στο βάθρο τον περασμένο μήνα και εδραιώνει το ρόλο του ως το SUV με τις περισσότερες πωλήσεις στη χώρα αυτή. Στη Γερμανία, οι πωλήσεις αυξήθηκαν πάνω από 13%, με όλες σχεδόν τις μάρκες του ομίλου να καταγράφουν διψήφια ανάπτυξη σε σχέση με πέρυσι, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς στο 14%. Το Opel Astra πούλησε περισσότερες από 4.300 μονάδες τον Αύγουστο, ένα από τα αυτοκίνητα της κατηγορίας C με τις περισσότερες πωλήσεις στην γερμανική αγορά. Σημαντική αύξηση πωλήσεων κατέγραψε επίσης στη Βουλγαρία, την Κροατία, την Τσεχία, τη Δανία, την Ιρλανδία και τη Σλοβενία. Η Stellantis Pro One είναι πρώτη στην αγορά επαγγελματικών με σχεδόν 29% μερίδιο και 1,4% αύξηση όγκου σε ετήσια βάση. Στη Γερμανία, η ανάπτυξη ήταν ιδιαίτερα αξιοσημείωτη, με αύξηση 3,3 μονάδων στο μερίδιο αγοράς και αύξηση πωλήσεων 29,5%. Αύξηση κατέγραψε επίσης στην Ολλανδία (+13%), στην Ισπανία (+17%) και στην Πορτογαλία (+6%), ενώ στην Αυστρία ήταν και πάλι ηγέτης στην αγορά επαγγελματικών τον περασμένο μήνα. Ο Uwe Hochgeschurtz, Chief Operating Officer της Stellantis Διευρυμένης Ευρώπης, σχολίασε: «Ξεκινήσαμε το δεύτερο εξάμηνο του έτους με τη σωστή δυναμική στην Ευρώπη, διατηρώντας σταθερή ανάπτυξη σε όλους τους τομείς και τους τύπους ενέργειας, παρά τις διακυμάνσεις της αγοράς. Η ανθεκτικότητα των εργαζομένων και των συνεργατών μας, σε συνδυασμό με την άφιξη νέων συναρπαστικών προϊόντων πολλαπλής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων αυτών της Leapmotor που λανσάρονται αυτόν το μήνα, διασφαλίζουν ότι θα συνεχίσουμε να ανταγωνιζόμαστε για την πρώτη θέση». Η Stellantis ανέφερε σταθερή ανάπτυξη στην αγορά LEV, χάρη στην ευρεία προσφορά της σε νέα μοντέλα BEV, PHEV και MHEV. Στα BEV κατέκτησε μερίδιο 13% το οκτάμηνο του 2024 στην ΕΕ29 και, στη Γαλλία ο όγκος αυξήθηκε σχεδόν κατά 40%, με το Peugeot E-208 να είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις το 2024. Στην Ιταλία, η μάρκα Peugeot κατέκτησε πάνω από 9% μερίδιο στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον περασμένο μήνα, ενώ η Stellantis είναι ο κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών βαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, με την Vauxhall να πρωτοστατεί στα κανάλια λιανικής και κινητικότητας EV το οκτάμηνο. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΚΡΑΤΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ Η πορεία της Stellantis το οκτάμηνο Το Διοικητικό Συμβούλιο της BMW AG αναπροσάρμοσε τις προβλέψεις για το οικονομικό έτος 2024. Αυτό προκλήθηκε εν μέρει από πρόσθετες αντιξοότητες στον τομέα αυτοκινήτου, ως αποτέλεσμα διακοπών στις παραδόσεις και τεχνικών ενεργειών που συνδέονται με το σύστημα πέδησης Integrated Braking System (IBS) ενός προμηθευτή, με αποτέλεσμα την ανάκληση μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων. Σύμφωνα με την Continental, την εταιρεία που κατασκευάζει αυτό το σύστημα πέδησης, ένα ελαττωματικό ηλεκτρονικό εξάρτημα προκάλεσε το πρόβλημα, αλλά τα οχήματα εξακολουθούν να είναι απολύτως ασφαλή. Οι διακοπές στις παραδόσεις οχημάτων που δεν βρίσκονται στα χέρια των πελατών, θα έχουν αρνητική επίδραση στις παγκόσμιες πωλήσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Οι τεχνικές ενέργειες που σχετίζονται με το IBS, επηρεάζουν πάνω από 1,5 εκατομμύριο οχήματα και οδηγούν σε πρόσθετο κόστος εγγύησης, που θα αγγίξει υψηλό τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων κατά το τρίτο τρίμηνο. Την ίδια στιγμή, η συνεχιζόμενη υποτονική ζήτηση στην Κίνα επηρεάζει τον όγκο των πωλήσεων. Παρά τα μέτρα τόνωσης από τη γερμανική κυβέρνηση, το καταναλωτικό κλίμα παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Λαμβάνοντας υπόψη τις ανωτέρω εξελίξεις στον Τομέα Αυτοκινήτου, το BMW Group έχει αναπροσαρμόσει τις προβλέψεις για το οικονομικό έτος 2024 ως εξής: Ελαφρά μείωση των παραδόσεων σε σχέση με το περασμένο έτος (προηγούμενη πρόβλεψη: ελαφρά αύξηση). Περιθώριο EBIT το 2024 μεταξύ 6% και 7% (προηγούμενη πρόβλεψη: 8% - 10%). Απόδοση χρησιμοποιούμενου κεφαλαίου (RoCE) μεταξύ 11% και 13% (προηγούμενη πρόβλεψη: 15% - 20%). Οι ελεύθερες ταμειακές ροές (FreeCash-Flow) στον Τομέα Αυτοκινήτου εκτιμάται ότι θα υπερβούν τα 4 δισ. ευρώ για το οικονομικό έτος 2024. Περισσότερα στο fleetnews.gr TO BMW GROUP ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2024
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=