16.09.24 #259 17 Παρά τους επαίνους, το Jeep Avenger πέτυχε μέτρια βαθμολογία τριών αστέρων. Για ένα αυτοκίνητο που εστιάζει στην οικογενειακή μεταφορά, εξέπληξε το γεγονός ότι παρείχε κακή προστασία στήθους για 10χρονο παιδί στη δοκιμή πλευρικής σύγκρουσης και δεν διαθέτει σύστημα ανίχνευσης παιδικής παρουσίας, που είναι στάνταρ στα αυτοκίνητα των ανταγωνιστών. Επιπλέον, το Euro NCAP διαπίστωσε ότι το ηχητικό σήμα του συστήματος προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης δεν ήταν αποτελεσματικό. Κατόπιν επιμονής του Euro NCAP, η αυτοκινητοβιομηχανία βελτίωσε το προειδοποιητικό σήμα στα οχήματα παραγωγής και προσφέρει στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν ήδη τη δυνατότητα αναβάθμισής τους. Ωστόσο, το Avenger είχε κακή απόδοση στις δοκιμές αποφυγής σύγκρουσης με πεζούς, μοτοσικλετιστές και ποδηλάτες. «Τα αποτελέσματα δοκιμών δείχνουν σαφή έλλειψη φιλοδοξίας εκ μέρους ενός κατασκευαστή που έχει επιδείξει ιδιαίτερη καινοτομία στον σχεδιασμό των αυτοκινήτων του και μιας μάρκας που στοχεύει άμεσα στην οικογενειακή κατηγορία. Παρατηρείται αυξημένος ανταγωνισμός στην αυτοκινητοβιομηχανία και η Stellantis έκανε πολλές προσπάθειες για να εξασφαλίσει το μέλλον των μαρκών της. Αλλά η ασφάλεια δεν πρέπει να αποτελεί πεδίο εξοικονόμησης για μια εταιρεία. Το Euro NCAP θα συνεχίσει να επισημαίνει τις ελλείψεις σε αυτόν τον τομέα, προς όφελος των Ευρωπαίων αγοραστών αυτοκινήτων», δήλωσε ο δρ Michiel van Ratingen. Τέλος, το Euro NCAP απένειμε επίσης πέντε αστέρια στην έκδοση SEAL-U PHEV της BYD. Κατόπιν θετικών δοκιμών το 2023 στο Saint-Quentin-en-Yvelines (Γαλλία), το Renault Group και η Bruitparif υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας για τη δημιουργία της πρώτης ακουστικής αποτύπωσης των δρόμων της περιφέρειας Ile-de- France, προς όφελος της οδικής ασφάλειας, της υγείας και του περιβάλλοντος. Εξοπλισμένα με αισθητήρες και τη συσκευή Apache, που αναπτύχθηκε από τους μηχανικούς του Renault Group, τριάντα οχήματα Megane E-Tech θα καταγράφουν τα επίπεδα θορύβου των δρόμων κατά προσέγγιση μέτρου, για δύο έτη, κατά τις μετακινήσεις των ιδιοκτητών τους. Η ένταση του θορύβου ενός δρόμου δείχνει τη φθορά του, ακόμα κι αν δεν είναι εμφανής. Μεταξύ ενός καινούργιου οδοστρώματος με καλές ηχοαπορροφητικές ιδιότητες και ενός κατεστραμμένου ή πολύ φθαρμένου, ο θόρυβος κύλισης ενός οχήματος μπορεί να ποικίλλει από το 1 έως το 10. Ένας φθαρμένος δρόμος αυξάνει επίσης την αντίσταση κύλισης και συνεπώς την κατανάλωση ενέργειας, τις εκπομπές CO2 και τα σωματίδια ρύπων οχημάτων εσωτερικής καύσης, καθώς και τη φθορά των ελαστικών. Η ύπαρξη λεπτομερούς αποτύπωσης της ακουστικής του δρόμου θα βοηθήσει τις τοπικές αρχές να κατανοήσουν την πραγματική κατάσταση των υπό την ευθύνη τους οδοστρωμάτων και θα τους επιτρέψει να ελέγχουν την εξέλιξη. RENAULT GROUP - BRUITPARIF: ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=