FLEETNEWS #259

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2024 #259 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Οι κατασκευαστές φρενάρουν τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης Διαφορετικές τάσεις στην ευρωπαϊκή αγορά βαρέων επαγγελματικών Ανω του 20% η πτώση στα επιβατικά - κυριαρχούν SUV και HEV

16.09.24 #259 2 Η Toyota φέρεται να περιορίζει τις φιλοδοξίες της παραγωγής BEV για το 2026 κατά ένα τρίτο. Σε αυτήν την περίπτωση, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία εντάσσεται στους κατασκευαστές που περιορίζουν τις φιλοδοξίες τους για την ηλεκτροκίνηση λόγω μείωσης της παγκόσμιας ζήτησης BEV - συμπεριλαμβανομένης της Volvo. Στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, η Nikkei Shimbun ανέφερε ότι η Toyota σχεδίαζε να μειώσει τις προβλέψεις της παραγωγής BEV για το 2026 από 1,5 εκατομμύριο σε 1 εκατομμύριο μονάδες, κάτι που η ιαπωνική οικονομική εφημερίδα απέδωσε στην επιβράδυνση της παγκόσμιας αγοράς BEV. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΚΊΝΗΣΗΣ Σε δήλωσή της στο Reuters, η Toyota ανέφερε πως δεν υπήρξε καμιά αλλαγή στα σχέδιά της: 1,5 εκατομμύρια BEV έως το 2026, 3,5 εκατομμύρια έως το 2030. Ωστόσο, πρόσθεσε ότι αυτά τα στοιχεία δεν αποτελούν στόχους, αλλά «αναφορά προς τους μετόχους». Υπάρχουν επίσης αναφορές ότι η αυτοκινητοβιομηχανία ειδοποίησε τους προμηθευτές της ότι θα χρειαστεί λιγότερα εξαρτήματα. Η (ανεπίσημη) μείωση εντάσσεται στο πλαίσιο συνετής στρατηγικής της Toyota για τα συστήματα κίνησης, που συνδυάζει διαφοροποίηση με πραγματική ζήτηση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία κατέβαλε τόση προσπάθεια στην προώθηση υβριδικών, τόσο plug-in (PHEV), όσο και ήπιων (HEV), καθώς και στην ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών υδρογόνου (FCEV). Αντιθέτως, η Toyota κατέβαλε μικρή προσπάθεια για την αμιγώς ηλεκτρική (BEV) γκάμα της. Προς το παρόν, η μάρκα διαθέτει μόνον ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή αγορά, το Toyota bZ4X και μια έκδοση BEV του ProAce LCV. Τα BEV αντιπροσωπεύουν περίπου το 1% των παγκόσμιων πωλήσεων της Toyota. Το 2023, πούλησε λίγο περισσότερα από 100.000 BEV παγκοσμίως και θα τα καταφέρει λίγο καλύτερα φέτος, έχοντας ήδη πουλήσει 80.000 μονάδες τους πρώτους επτά μήνες του 2024. Βάσει αυτών των στοιχείων, ακόμα και ο μειωμένος στόχος της κατασκευής 1 εκατομμυρίου BEV έως το 2026 μοιάζει ιδιαίτερα φιλόδοξος. ΠΟΛΛΑΠΛΆ ΣΥΣΤΉΜΑΤΑ ΚΊΝΗΣΗΣ Η αναφορά στα πιθανά σχέδια της Toyota για μείωση της παραγωγής BEV προστίθεται στη σταθερή ροή παρόμοιων ειδήσεων για άλλους κατασκευαστές. „ Η Volvo ανέβαλε το στόχο της να καταστεί αμιγώς ηλεκτρική έως το 2030, προβλέποντας πως 10% των πωλήσεών της θα εξακολουθήσει να είναι υβριδικά μέχρι τότε. „ Η GM περιόρισε το στόχο της πωλήσεων EV για το 2024 και η Ford ανέβαλε το στόχο της για αμιγώς ηλεκτρικά στην Ευρώπη έως το 2030. Άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες των ΗΠΑ περιόρισαν επίσης ή ακύρωσαν προγραμματισμένα μοντέλα BEV. „ Η Mercedes-Benz ανέβαλε το στόχο της για 50% πωλήσεις EV (BEV και PHEV) από το 2025 στο 2030. „ Οι Volkswagen, Nissan και Hyundai μετατόπισαν την εστίασή τους από τα BEV στα PHEV, λόγω μειωμένης ζήτησης αμιγώς ηλεκτρικών στις κύριες αγορές τους. Και άλλοι κατασκευαστές υιοθετούν πλέον τη στρατηγική πολλαπλών συστημάτων κίνησης της Toyota. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, οι BMW και Toyota ανακοίνωσαν την από κοινού ανάπτυξη επιβατικών FCEV επόμενης γενιάς. Η BMW σχεδιάζει να λανσάρει την πρώτη της σειρά οχημάτων κυψελών καυσίμου το 2028. Θα δούμε τι θα πει η αγορά τότε… ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Εν τω μεταξύ, η μονάδα μπαταριών της Volkswagen, PowerCo, πρόκειται να κατασκευάσει μόνο μία από τις δύο προγραμματισμένες γραμμές παραγωγής στο εργοστάσιό της στο Salzgitter στη Γερμανία λόγω χαμηλής ζήτησης, ενώ η Northvolt θα αναστείλει την παραγωγή καθόδων στο εργοστάσιό της στη Σουηδία, καθώς περιορίζει την επέκτασή της και προσπαθεί να μειώσει το κόστος. Τέλος, η Stellantis ανακοίνωσε την αναστολή παραγωγής του αμιγώς ηλεκτρικού Fiat 500 για τέσσερις εβδομάδες, αρχής γενομένης από την 13η Σεπτεμβρίου, λόγω της υποτονικής ζήτησης ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ Η Toyota περιορίζει τις φιλοδοξίες της για BEV; FLEET NEWS #259 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ.

16.09.24 #259 4 Η Bentley παρουσίασε το πρώτο της τετράθυρο supercar, τη νέα Flying Spur, η οποία εισέρχεται στην τέταρτη γενιά της, μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες. Η νέα Flying Spur, που αρχικά λανσαρίστηκε με την εστιασμένη στις επιδόσεις Speed, είναι κατασκευασμένη γύρω από το νέο Ultra Performance Hybrid σύστημα της Bentley, προσδίδοντάς της ένα εξαιρετικό εύρος δυνατοτήτων. Από τη μία, είναι ικανή για ξέγνοιαστη, αθόρυβη κίνηση σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για έως και 76 χλμ., ιδανική για ζώνες μηδενικών εκπομπών ρύπων ή για διαδρομές εντός αστικού ιστού και με εκπομπές CO2, 90% χαμηλότερες από την απερχόμενη Flying Spur Speed. Για πιο δυναμική οδήγηση, η συνδυασμένη ισχύς των 782 ίππων του V8 κινητήρα της Bentley -147 ίπποι περισσότεροι συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο- και του ηλεκτροκινητήρα προσφέρει εκπληκτικές επιδόσεις, ξεπερνώντας το σημείο αναφοράς των 0-60 mph σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα (0-100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα) - μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από τον προκάτοχό της. Ενώ η εξωτερική σχεδίαση διατηρεί σε μεγάλο βαθμό τη γνώριμη, μυώδη αλλά κομψή σχεδιαστική γραμμή της τρίτης γενιάς Flying Spur που κυκλοφόρησε το 2019, οι πραγματικές αλλαγές εντοπίζονται κάτω από την «επιφάνεια» του αυτοκινήτου - με το καινούργιο σύστημα μετάδοσης κίνησης που συνδυάζεται με μια επίσης νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική, προσφέροντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία αυτοκινήτου που έχει τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε πραγματικά πολυτελές σεντάν. Οι επεμβάσεις στο εσωτερικό βελτιώνουν την καμπίνα της Flying Spur με νέες επιλογές ραφών, δέρμα σε μοτίβο τρισδιάστατου διαμαντιού που επεκτείνεται σε πόρτες και κολόνες, αλλά και επιπλέον χαρακτηριστικά ευεξίας, όπως ο έξυπνος ιονισμός αέρα και η επιλογή αυτόματης ρύθμισης στάσης και στα τέσσερα καθίσματα, που σηματοδοτεί ακόμη περισσότερες δυνατότητες για απεριόριστη εξατομίκευση. Επιπλέον, η εισαγωγή του My Bentley App Studio φέρνει μια σειρά από χρήσιμες εφαρμογές κατευθείαν στα χέρια του οδηγού. Αναλυτικά στο fleetnews.gr Η ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΗ ΤΕΤΡΑΘΥΡΗ BENTLEY Νέα Flying Spur Με ισχύ από την 1η Οκτωβρίου 2024, θα υπάρξουν αλλαγές στο Δ.Σ. της Volkswagen Passenger Cars και στο Δ.Σ. της SEAT S.A. Ο Patrik A. Mayer θα διαδεχθεί τον David Powels, ως Chief Financial and IT Officer της Seat. S.A. και ο David Powels θα αναλάβει τα καθήκοντα του Patrik A. Mayer ως Chief Financial Officer of the Volkswagen Passenger Cars. «Στην παρούσα συγκυρία, η οικονομική διεύθυνση έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. Ο Patrik Mayer, ως οικονομικός διευθυντής της Volkswagen, συνέβαλε σημαντικά στη συγκροτημένη και επιτυχή έναρξη του προγράμματος επιδόσεων. Ο David Powel θα συνεχίσει βάσει αυτού. Και συγχρόνως -υπό δυσκολότερες συνθήκες- θα δώσει ώθηση στο ανταγωνιστικό κόστος και τις δομές. Θα υπάρξει επίσης και αξιοποίηση των συνεργειών εντός του Brand Group Core για μέγιστη συνοχή», ανέφερε ο Thomas Schäfer, μέλος του Δ.Σ. της Volkswagen AG, Brand Group Core & CEO της μάρκας Volkswagen. «Η συνεισφορά του David υπήρξε καθοριστική για το μετασχηματισμό της εταιρείας μας και μας βοήθησε να επιτύχουμε τα καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα μέχρι σήμερα. Ο ρόλος του για επιστροφή της Seat S.A. στην κερδοφορία ήταν σημαντικός για την ανάπτυξη της εταιρείας μας. Τον ευχαριστώ για την υποστήριξή του και είμαι πεπεισμένος πως θα συνεχίσει το εξαιρετικό έργο του στο Δ.Σ. της μάρκας Volkswagen και υπολογίζουμε στην υποστήριξή του για την εφαρμογή της στρατηγικής Seat και Cupra. Για να συνεχίσουμε την πορεία μας για βιώσιμη κερδοφορία, είναι απαραίτητο να διαθέτουμε έμπειρους και καταρτισμένους ηγέτες, όπως ο Patrik Mayer. Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που τον καλωσορίζουμε στη Seat και στην Cupra», δήλωσε ο Wayne Griffiths, CEO των Seat και Cupra. Περισσότερα στο fleetnews.gr PATRIK A. MAYER ΚΑΙ DAVID POWELS ΑΝΤΑΛΛΑΣΣΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗ VOLKSWAGEN Patrik A. Mayer David Powels

16.09.24 #259 5 VOLVO EX40 Δελεαστικό όσο ποτέ advertorial «Ηλεκτρικό», αλλά ποιο; Για όσους θέλουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην ηλεκτροκίνηση και μαζί μια μοναδική εμπειρία οδήγησης με σιγουριά και κορυφαία ασφάλεια, το κύρος και η τεχνογνωσία της Volvo είναι μονόδρομος. Και το εικονιζόμενο μοντέλο, που εγκαινίασε τη σειρά των αμιγώς ηλεκτρικών Volvo ως XC40 Recharge, αποτελεί στην τωρινή, μετεξελιγμένη του εκδοχή, ένα από τα πιο ελκυστικά μοντέλα της σουηδικής εταιρείας. Ανανεωμένο και ως προς το όνομά του, για να δηλώνει άμεσα την ταυτότητά του, το Volvo EX40 κλέβει τις εντυπώσεις με το όμορφο, διαχρονικό του look και την άριστη εκμετάλλευση χώρων στο εσωτερικό του, ενώ η νέα του έκδοση Black Edition, με άψογο ολόμαυρο στυλ μέσαέξω, κατακτά αυτοδίκαια τον τίτλο της πιο ξεχωριστής και δυναμικής εμφάνισης στην γκάμα του μοντέλου. Πρόκειται για μια γκάμα που δημιουργεί αρκετά ακόμη ευχάριστα διλήμματα στον πελάτη, όχι μόνο σε επίπεδο στυλ και εξοπλισμού (άρτιος ήδη από τις στάνταρ εκδόσεις, Core) αλλά και στην επιλογή κινητήρων-μετάδοσης και μπαταρίας. Η απολαυστική εμπειρία οδήγησης ξεκινά ήδη από την έκδοση EX40 Single Motor RWD των 238 ίππων, που συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις και αυτονομία (με μικτή τιμή τα 478 km, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP). Αμέσως επόμενη επιλογή, η Single Motor RWD Extended Range, με 252 ίππους και κορυφαία αυτονομία (573 km σε μικτό κύκλο), εγγυάται ξένοιαστη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η Twin Motor AWD των 408 ίππων, που διαθέτει την καλύτερη επιτάχυνση της σειράς (με «0-100» της τάξης των 4,8 δευτερολέπτων), αλλά και αυτονομία 537 km, χάρη στην μπαταρία των 82 kWh - την ίδια που εξοπλίζει και την έκδοση Single Motor RWD Extended Range. Οι κορυφαίες τεχνολογίες ασφάλειας και συνδεσιμότητας, με ενσωματωμένες εφαρμογές και υπηρεσίες Google, συμπεριλαμβάνονται φυσικά σε κάθε έκδοση, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV της Volvo είναι διαθέσιμο με νέα προνομιακά μισθώματα που ξεκινούν από €399 + ΦΠΑ/ μήνα. Η εταιρική χρήση του EX40 συνοδεύεται από σειρά κινήτρων όπως ο μηδενικός ή ιδιαίτερα χαμηλός φόρος (ανάλογα με την έκδοση) για παροχή σε είδος, η έκπτωση του μισθώματος από τα ακαθάριστα έξοδα με προσαύξηση 50% και ο αυξημένος συντελεστής φορολογικής απόσβεσης 50%. Το ΕΧ40 είναι φυσικά επιλέξιμο για επιδότηση από το Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ, ενώ η πενταετής εγγύηση και η δωρεάν τριετής συντήρηση συμπληρώνουν ιδανικά τη σιγουριά που αποπνέει το όνομα Volvo.

16.09.24 #259 6 H Škoda αποκάλυψε τα πρώτα εξωτερικά σκίτσα του καινούργιου Elroq, του πρώτου της μοντέλου παραγωγής που υιοθετεί τη σχεδιαστική γραμμή Modern Solid. Τα σκίτσα προσφέρουν μια πρώτη γεύση της ξεχωριστής σχεδίασης, συμπεριλαμβανομένων του νέου μπροστινού μέρους με λογότυπο της Škoda, της μάσκας “Tech-Deck Face” και των προβολέων Matrix LED οι οποίοι είναι ενσωματωμένοι στον εντυπωσιακό προφυλακτήρα. Άλλα οπτικά highlight περιλαμβάνουν τις λεπτομέρειες σε unique dark chrome και το νέο, αποκλειστικό για το Elroq, χρώμα πράσινο Timiano. Όπως εξήγησε ο Karl Neuhold, επικεφαλής Εξωτερικής Σχεδίασης της Škoda Auto, «το ολοκαίνουργιο Škoda Elroq ενσωματώνει τη νέα μας σχεδιαστική γραμμή Modern Solid και οδηγεί την εξωτερική σχεδίαση ακόμα πιο μακριά με το ελκυστικό “Tech-Deck Face” και τον ξεχωριστό μπροστινό προφυλακτήρα. Το λογότυπο της Škoda στο καπό ξεχωρίζει ως ένα ακόμη χαρακτηριστικό του ολοκαίνουργιου, αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου μας, με τις πινελιές σε Unique Dark Chrome να ολοκληρώνουν την εμφάνιση. Χάρη στη μεγάλη αυτονομία και το στιβαρό στυλ αμαξώματος, το Elroq θα είναι ο τέλειος σύντροφος για τους Καθημερινούς Εξερευνητές σε υπαίθριες περιπέτειες, ενώ το συμπαγές μέγεθός του το καθιστά επίσης ιδανικό για οδήγηση στην πόλη». Τα εξωτερικά σκίτσα του αμιγώς ηλεκτρικού Škoda Elroq απεικονίζουν ένα εντυπωσιακό μπροστινό μέρος νέας σχεδίασης. Βασικό χαρακτηριστικό είναι το καινοτόμο “Tech-Deck Face”, μια επίπεδη, πλατιά δομή που αντικαθιστά την παραδοσιακή μάσκα Škoda. Το μπροστινό μέρος ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο χάρη στη σχεδίαση των διαιρεμένων προβολέων, με το λεπτότερο επάνω τμήμα να εκτείνεται ομαλά προς τα φτερά. Στο καπό φιγουράρει το λογότυπο της Škoda σε Unique Dark Chrome, σηματοδοτώντας το Elroq ως το πρώτο όχημα που ενσωματώνει τη νέα εταιρική ταυτότητα της Škoda. Το νέο χρώμα Πράσινο Timiano κάνει το ντεμπούτο του στο Elroq, ενισχύοντας την ξεχωριστή του εμφάνιση, ενώ η δυναμική του όψη τονίζεται από τους στιβαρούς προφυλακτήρες τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος. Το πίσω μέρος του Elroq διαθέτει ένα ξεχωριστό σπόιλερ οροφής και λεπτά πίσω φώτα LED. Επιπρόσθετα οπτικά highlight περιλαμβάνουν λεπτομέρειες σε Unique Dark Chrome, όπως το κεντρικά τοποθετημένο λογότυπο στο καπό του χώρου αποσκευών και το δισδιάστατο λογότυπο της Škoda που κοσμεί τα κεντρικά καπάκια των ζαντών αλουμινίου. ΤΑ ΠΡΏΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΆ ΣΚΊΤΣΑ Škoda Elroq Το Ariya Nismo, κομψό, δυναμικό, 100% ηλεκτρικό και σχεδιασμένο για κορυφαίες επιδόσεις, ετοιμάζεται να κάνει την παρουσία του αισθητή στην Ευρώπη. Με αφορμή τον εορτασμό της World EV Day, η Nissan αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Το Ariya Nismo δεν συμβιβάζεται - παρέχοντας καθαρότερη κινητικότητα, παράλληλα με όλα τα χαρακτηριστικά που έχουν κάνει τα μοντέλα Nismo τόσο διάσημα σε όλο τον κόσμο. Η Nissan είναι πρωτοπόρος ως προς τον εξηλεκτρισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας και αυτή η τελευταία προσθήκη στην γκάμα της προσφέρει ταχύτερη, πιο συναρπαστική, ασφαλή οδήγηση, παρέχοντας μια εντυπωσιακή εμπειρία που ξεπερνά τα δεδομένα της ηλεκτροκίνησης. Βασισμένο στην πλούσια κληρονομιά Nismo της Nissan, και διατηρώντας παράλληλα μια σχεδίαση εμπνευσμένη από την ιαπωνική παράδοση, το Ariya Nismo ανεβάζει την ήδη εντυπωσιακή απόδοση του Ariya e-4ORCE των 87 kWh σε νέα ύψη. Συνδυάζει την τεχνολογία που προέρχεται από τις εμπειρίες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με την κομψή σχεδίαση και το εσωτερικό του Nissan ARIYA, για να αποτελέσει τελικά ένα “NISMO masterpiece”. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΤΟ ARIYA NISMO ΦΘΑΝΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

16.09.24 #259 7 Η DS Automobiles παρουσίασε το SM Tribute στη δέκατη επέτειο του διαγωνισμού Chantilly Arts & Elegance, που πραγματοποιήθηκε στους κήπους του Château de Chantilly στη Γαλλία. Το Citroën SM, ένα μοντέλο που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της κληρονομιάς της μάρκας, επιστρέφει ως μια σχεδιαστική άσκηση με τα σήματα της DS Automobiles. To SM Tribute είναι μια εκπληκτική δουλειά που δημιουργήθηκε για την επέτειο των 10 χρόνων τέχνης και φινέτσας, από το Design Studio της DS Automobiles στο Παρίσι. «Εργαζόμαστε χτίζοντας πάνω στην κληρονομιά των εμβληματικών μας μοντέλων, δίνοντας υλικό στην έρευνά μας για τη μορφή των μελλοντικών μοντέλων που θα έρθουν στο τέλος της δεκαετίας», λέει ο Thierry Metroz, διευθυντής Σχεδιασμού της DS Automobiles, επισημαίνοντας: «Αυτό που παρουσιάζουμε, ένα έργο που ξεκίνησε το 2020, και η παρουσία μας στο Chantilly με το SM Tribute, αποτελεί αδιάψευστη απόδειξη αυτής της δραστηριότητας και της έρευνάς μας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Δεν είναι απλώς μια νέα εκδοχή του SM. Η ομάδα του DS Design Studio Paris διασκέδασε με ένα φιλόδοξο project. Έχουμε σεβαστεί τον αρχικό σχεδιασμό μέσω του πνεύματος και των λεπτομερειών του. Έχουμε δουλέψει πάνω σε μια μετουσίωση και έχουμε ερμηνεύσει ξανά τη γλώσσα του SM. Αλλά καθώς δεν το συνηθίζουμε να αποσυνδεόμαστε από τις υπόλοιπες δουλειές μας, έχουμε συμπεριλάβει πολλές λεπτομέρειες από τα σημερινά μοντέλα και τα μελλοντικά projects της DS Automobiles», καταλήγει ο Thierry Metroz. Αναλυτικά στο fleetnews.gr CITROËN SM TRIBUTE 10 χρόνια τέχνης και φινέτσας Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας της με την KGM, η οποία σχεδιάζει, εξελίσσει, παράγει και διαθέτει ευρεία γκάμα αυτοκινήτων στην παγκόσμια αγορά. Η KGM, εταιρεία με μεγάλη εμπειρία στο χώρο του αυτοκινήτου, αποτελεί συνέχεια της γνωστής και στην Ελλάδα κορεατικής SsangYong και η ιστορία της ξεκινά το 1954. Με 70 χρόνια πείρας στην παραγωγή οχημάτων και βάση της τη Νότιο Κορέα, η KGM συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται. Φημισμένη για την υψηλή ποιότητα κατασκευής, σε συνδυασμό με τις ανταγωνιστικές της τιμές, η KGM διαθέτει ευρεία γκάμα αυτοκινήτων, πόλης και compact SUV και σκληροτράχηλα pick-up. Το ελληνικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει από κοντά σε πρώτη εμφάνιση τα αυτοκίνητα της KGM στην επερχόμενη έκθεση αυτοκινήτων “Auto Athina 2024”, στις αρχές Οκτωβρίου. Η ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡAΚΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕI ΤΗΝ KGM Η Ford Pro θα πραγματοποιήσει το παγκόσμιο δημόσιο ντεμπούτο του καινούργιου plug-in υβριδικού (PHEV) Ranger στο περίπτερό της, στο πλαίσιο της φετινής παρουσίας της εταιρείας στην έκθεση επαγγελματικού αυτοκινήτου IAA Transportation. Το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο στην κατηγορία των pick-up οχημάτων συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα με τον καταξιωμένο βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων της Ford, αποδίδοντας τη μεγαλύτερη ροπή από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της οικογένειας Ranger - και όλα αυτά χωρίς συμβιβασμούς στο ωφέλιμο φορτίο, την ικανότητα ρυμούλκησης και τις εκτός δρόμου ικανότητες. Εκτός από την παρουσίαση του καινούργιου αυτού μοντέλου στο περίπτερό της, η Ford Pro θα φιλοξενεί σημαντικά στελέχη του προγράμματος εξέλιξης του νέου Ranger PHEV, τα οποία θα είναι διαθέσιμα για να απαντήσουν σε ερωτήσεις. Το περίπτερό της Ford Pro στην έκθεση επαγγελματικού αυτοκινήτου IAA Transportation θα φιλοξενήσει επίσης την πιο πρόσφατη και εξηλεκτρισμένη σειρά μοντέλων της οικογένειας Transit, καθώς και ένα αναδυόμενο Liive Centre που θα χρησιμοποιεί δεδομένα συνδεδεμένων οχημάτων για την αύξηση του χρόνου λειτουργίας και της παραγωγικότητας των πελατών. Η IAA Transportation 2024 θα πραγματοποιηθεί στο Ανόβερο από τις 16 έως τις 22 Σεπτεμβρίου. Η Ford Pro θα βρίσκεται στο περίπτερο D90, Hall 13. TΟ ΝΕΟ FORD RANGER PHEV ΣΤΗΝ IAA TRANSPORTATION 2024

16.09.24 #259 8 Ο Όμιλος Autohellas ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου του 2024. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανέρχεται σε 256,1 εκατ. ευρώ έναντι 255,2 εκατ. το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων (ΕBT) για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 ανήλθαν σε 32,3 εκατ. ευρώ έναντι 29,8 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο, παρουσιάζοντας αύξηση 8,2%, ενώ τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 29,2 εκατ. ευρώ έναντι 23,8 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο, παρουσιάζοντας αύξηση 22,6%. Σε επίπεδο εξαμήνου, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 473,2 εκατ. ευρώ έναντι 476,8 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2023. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων (ΕBT) για το πρώτο εξάμηνο του 2024 ανήλθαν σε 42,3 εκατ. ευρώ έναντι 40,1 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο, παρουσιάζοντας αύξηση 5,4%, ενώ τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 37 εκατ. ευρώ έναντι 31,2 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο, παρουσιάζοντας αύξηση 18,6%. Αντίστοιχα, τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 34,3 εκατ. ευρώ έναντι 27,2 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο παρουσιάζοντας αύξηση 26%. Συνολικά, η δραστηριότητα των βραχυχρόνιων και μακροχρόνιων μισθώσεων στην Ελλάδα, και στις οκτώ χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος, απασχολεί στόλο που υπερβαίνει πλέον τα 60.000 αυτοκίνητα, με επενδύσεις σε 9.000 νέα αυτοκίνητα εντός του τρέχοντος έτους. Η λειτουργική κερδοφορία υποστηρίχθηκε με 8,0 εκατ. ευρώ από τα μερίσματα της Aegean Airlines, και 1,0 εκατ. ευρώ από τη διανομή μερίσματος της Trade Estates, καλύπτοντας τη μερική υποχώρηση της λειτουργικής κερδοφορίας από τον κλάδο της εμπορίας των αυτοκινήτων. Επιπλέον, η έκδοση διαπραγματεύσιμου ομολογιακού δανείου και οι συναλλαγές αντιστάθμισης επιτοκιακού κινδύνου συνέβαλαν στη συνολική διαδικασία επαναπροσδιορισμού της δομής και του κόστους χρηματοδότησης του ομίλου αποφέροντας σημαντικά οφέλη τόσο σε μειωμένα spreads όσο και στην μείωση της επίδρασης της αύξησης των επιτοκίων βάσης. Παράλληλα, τα ίδια κεφάλαια του ομίλου στις 30/06/2024 διαμορφώθηκαν στα 457,4 εκατ. ευρώ. Αναλυτικά στο fleetnews.gr AUTOHELLAS Αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου 2024 Το instacar διευρύνει τη δραστηριότητά του, δημιουργώντας μια νέα υπηρεσία πώλησης οχημάτων που είναι ήδη διαθέσιμη. Το instacar, από το 2019, όταν ξεκίνησε τη λειτουργία του, συνέδεσε την ανάπτυξή του με την επέκταση του ευέλικτου leasing οχημάτων στην ελληνική αγορά, υπηρεσία που καταγράφει συνεχώς αυξανόμενη δυναμική στη χώρα. Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης πενταετίας από τη δημιουργία του, το instacar επεκτείνει τη δραστηριότητά του με τη νέα υπηρεσία πώλησης αυτοκινήτων, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν οχήματα σαν καινούργια από επίσημες ελληνικές αντιπροσωπίες με την εγγύηση του instacar. Τα οχήματα προς αγορά είναι χρονολογίας από το 2019 και μετά, έχουν περάσει από τον απαραίτητο μηχανικό έλεγχο στα instacar points και συνοδεύονται από εγγύηση πραγματικών χιλιομέτρων από ανεξάρτητους φορείς. Επιπλέον, το instacar παρέχει -για την πρώτη περίοδο λειτουργίας της νέας υπηρεσίας πώλησης- δωρεάν παροχές μικτής ασφάλειας, όχημα αντικατάστασης αλλά και service για ένα χρόνο, ενώ οι νέοι ιδιοκτήτες των οχημάτων έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιούν το service του instacar καθώς και την επιλογή της προνομιακής δανειοδότησης για την απόκτησή τους. Παράλληλα, το instacar προσφέρει στους χρήστες του τη δυνατότητα να αγοράσουν το όχημα που μισθώνουν και να πληρώσουν την αντικειμενική αξία του οχήματος τη δεδομένη στιγμή, υποβάλλοντας το αίτημά τους στην εταιρεία. Ο Αντώνης Σαμοθράκης, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του instacar, δήλωσε σχετικά: «Από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας, θέλουμε να παρέχουμε στους χρήστες μας καινοτόμους υπηρεσίες, διαφορετικές επιλογές, καθώς και ευελιξία στην απόκτηση του οχήματος που επιθυμούν. Σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά, για εμάς στο instacar έχει μεγάλη σημασία ο εκσυγχρονισμός και η βελτίωση των υπηρεσιών μας, αυξάνοντας παράλληλα τις επιλογές για τους πελάτες μας. Η είσοδός μας στην πώληση οχημάτων αποτελεί ένα σπουδαίο βήμα, που επιβεβαιώνει την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη που έχουμε κερδίσει από τους χρήστες της πλατφόρμας μας». Η νέα υπηρεσία του instacar είναι ήδη διαθέσιμη στο https://www. instacar.gr/buy και προοδευτικά θα προστίθενται νέες επιλογές οχημάτων όλων των κατηγοριών. ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ INSTACAR

16.09.24 #259 9 Η Stellantis εισήλθε στο δεύτερο εξάμηνο του έτους με μερίδιο αγοράς 18% στις αγορές της ΕΕ29 μέχρι τον Αύγουστο και διατήρησε την ισχυρή της θέση όντας δεύτερη στην ευρωπαϊκή κατάταξη. Οι μάρκες Citroën, Dodge και Jeep απέδωσαν πολύ καλά, αυξάνοντας τις πωλήσεις τους. Η εταιρεία είναι πρώτη στη Γαλλία, την Ιταλία και την Πορτογαλία τον Αύγουστο και όλο το 2024. Στη Γαλλία, η Stellantis έχει μερίδιο αγοράς 30% το 2024, με τέσσερα μοντέλα (Peugeot 208, 308, 2008 και Citroën C3) στην πρώτη δεκάδα, στην Ιταλία πέτυχε πάνω από 32% μερίδιο με τέσσερα μοντέλα πρώτα, Fiat Panda, Lancia Ypsilon, Citroën C3 και Jeep Avenger, που ανέβηκε στο βάθρο τον περασμένο μήνα και εδραιώνει το ρόλο του ως το SUV με τις περισσότερες πωλήσεις στη χώρα αυτή. Στη Γερμανία, οι πωλήσεις αυξήθηκαν πάνω από 13%, με όλες σχεδόν τις μάρκες του ομίλου να καταγράφουν διψήφια ανάπτυξη σε σχέση με πέρυσι, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς στο 14%. Το Opel Astra πούλησε περισσότερες από 4.300 μονάδες τον Αύγουστο, ένα από τα αυτοκίνητα της κατηγορίας C με τις περισσότερες πωλήσεις στην γερμανική αγορά. Σημαντική αύξηση πωλήσεων κατέγραψε επίσης στη Βουλγαρία, την Κροατία, την Τσεχία, τη Δανία, την Ιρλανδία και τη Σλοβενία. Η Stellantis Pro One είναι πρώτη στην αγορά επαγγελματικών με σχεδόν 29% μερίδιο και 1,4% αύξηση όγκου σε ετήσια βάση. Στη Γερμανία, η ανάπτυξη ήταν ιδιαίτερα αξιοσημείωτη, με αύξηση 3,3 μονάδων στο μερίδιο αγοράς και αύξηση πωλήσεων 29,5%. Αύξηση κατέγραψε επίσης στην Ολλανδία (+13%), στην Ισπανία (+17%) και στην Πορτογαλία (+6%), ενώ στην Αυστρία ήταν και πάλι ηγέτης στην αγορά επαγγελματικών τον περασμένο μήνα. Ο Uwe Hochgeschurtz, Chief Operating Officer της Stellantis Διευρυμένης Ευρώπης, σχολίασε: «Ξεκινήσαμε το δεύτερο εξάμηνο του έτους με τη σωστή δυναμική στην Ευρώπη, διατηρώντας σταθερή ανάπτυξη σε όλους τους τομείς και τους τύπους ενέργειας, παρά τις διακυμάνσεις της αγοράς. Η ανθεκτικότητα των εργαζομένων και των συνεργατών μας, σε συνδυασμό με την άφιξη νέων συναρπαστικών προϊόντων πολλαπλής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων αυτών της Leapmotor που λανσάρονται αυτόν το μήνα, διασφαλίζουν ότι θα συνεχίσουμε να ανταγωνιζόμαστε για την πρώτη θέση». Η Stellantis ανέφερε σταθερή ανάπτυξη στην αγορά LEV, χάρη στην ευρεία προσφορά της σε νέα μοντέλα BEV, PHEV και MHEV. Στα BEV κατέκτησε μερίδιο 13% το οκτάμηνο του 2024 στην ΕΕ29 και, στη Γαλλία ο όγκος αυξήθηκε σχεδόν κατά 40%, με το Peugeot E-208 να είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις το 2024. Στην Ιταλία, η μάρκα Peugeot κατέκτησε πάνω από 9% μερίδιο στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον περασμένο μήνα, ενώ η Stellantis είναι ο κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών βαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, με την Vauxhall να πρωτοστατεί στα κανάλια λιανικής και κινητικότητας EV το οκτάμηνο. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΚΡΑΤΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ Η πορεία της Stellantis το οκτάμηνο Το Διοικητικό Συμβούλιο της BMW AG αναπροσάρμοσε τις προβλέψεις για το οικονομικό έτος 2024. Αυτό προκλήθηκε εν μέρει από πρόσθετες αντιξοότητες στον τομέα αυτοκινήτου, ως αποτέλεσμα διακοπών στις παραδόσεις και τεχνικών ενεργειών που συνδέονται με το σύστημα πέδησης Integrated Braking System (IBS) ενός προμηθευτή, με αποτέλεσμα την ανάκληση μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων. Σύμφωνα με την Continental, την εταιρεία που κατασκευάζει αυτό το σύστημα πέδησης, ένα ελαττωματικό ηλεκτρονικό εξάρτημα προκάλεσε το πρόβλημα, αλλά τα οχήματα εξακολουθούν να είναι απολύτως ασφαλή. Οι διακοπές στις παραδόσεις οχημάτων που δεν βρίσκονται στα χέρια των πελατών, θα έχουν αρνητική επίδραση στις παγκόσμιες πωλήσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Οι τεχνικές ενέργειες που σχετίζονται με το IBS, επηρεάζουν πάνω από 1,5 εκατομμύριο οχήματα και οδηγούν σε πρόσθετο κόστος εγγύησης, που θα αγγίξει υψηλό τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων κατά το τρίτο τρίμηνο. Την ίδια στιγμή, η συνεχιζόμενη υποτονική ζήτηση στην Κίνα επηρεάζει τον όγκο των πωλήσεων. Παρά τα μέτρα τόνωσης από τη γερμανική κυβέρνηση, το καταναλωτικό κλίμα παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Λαμβάνοντας υπόψη τις ανωτέρω εξελίξεις στον Τομέα Αυτοκινήτου, το BMW Group έχει αναπροσαρμόσει τις προβλέψεις για το οικονομικό έτος 2024 ως εξής: „ Ελαφρά μείωση των παραδόσεων σε σχέση με το περασμένο έτος (προηγούμενη πρόβλεψη: ελαφρά αύξηση). „ Περιθώριο EBIT το 2024 μεταξύ 6% και 7% (προηγούμενη πρόβλεψη: 8% - 10%). „ Απόδοση χρησιμοποιούμενου κεφαλαίου (RoCE) μεταξύ 11% και 13% (προηγούμενη πρόβλεψη: 15% - 20%). Οι ελεύθερες ταμειακές ροές (FreeCash-Flow) στον Τομέα Αυτοκινήτου εκτιμάται ότι θα υπερβούν τα 4 δισ. ευρώ για το οικονομικό έτος 2024. Περισσότερα στο fleetnews.gr TO BMW GROUP ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2024

16.09.24 #259 10 Η Volvo Cars επεκτείνει τη συνεργασία με την Nvidia και θα παρουσιάσει στο μέλλον αυτοκίνητα βασισμένα στο Nvidia Drive Thor, με δυνατότητα έως και 1.000 Tops. Αυτό ισοδυναμεί με τετραπλάσιες λειτουργίες ανά δευτερόλεπτο σε σχέση με το Drive Orin SoC, προσφέροντας επταπλάσια εξοικονόμηση ενέργειας. Η ενσωμάτωση του Drive Thor θα συμβάλει περαιτέρω στη διαχρονική εξέλιξη των επόμενης γενιάς αυτοκινήτων. Το Drive Thor, που ενσωματώνει την αρχιτεκτονική Nvidia Blackwell GPU, θα επιτρέψει στη Volvo να εφαρμόσει ακόμη πιο προηγμένες λειτουργίες ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, να εξελίξει την αυτόνομη οδήγηση και να εισαγάγει δυνατότητες με βάση την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη (generative AI) και νέες in-car εμπειρίες. «Με το Nvidia Drive Thor στα μελλοντικά μας αυτοκίνητα, το εσωτερικά ανεπτυγμένο λογισμικό μας γίνεται πιο επεκτάσιμο σε όλο το εύρος της γκάμας μας, κάτι το οποίο θα μας βοηθήσει να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την ασφάλεια στα αυτοκίνητά μας, να προσφέρουμε κορυφαίες για την κατηγορία εμπειρίες πελάτη, να μειώνουμε τα κόστη μας και να αυξάνουμε τα περιθώριά μας», δήλωσε ο Jim Rowan, CEO της Volvo Cars. Για να διερευνήσει περαιτέρω το δυναμικό της τεχνητής νοημοσύνης, η Volvo Cars, μέσω της θυγατρικής της εταιρείας λογισμικού, Zenseact, χρησιμοποιεί επίσης τα συστήματα Nvidia DGX -μια πλατφόρμα υπερυπολογιστή τεχνητής νοημοσύνης, βελτιστοποιημένη για μεγάλο όγκο εργασιών- ώστε να αναπτύξει με ασφάλεια την αυτόνομη οδήγηση. Τα συστήματα DGX για εκπαίδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης θα χρησιμοποιηθούν προτού εφαρμοστούν στη μελλοντική γκάμα των μοντέλων της μάρκας. Βασισμένη στην ισχύ της πλατφόρμας Nvidia DGX -και συγκεκριμένα με χρήση της ειδικά εξελιγμένης υποδομής AI και της βελτιστοποιημένης στοίβας λογισμικού που διαθέτει- μπορεί να αυξήσει την αποτελεσματικότητα εκμάθησης τόσο των τρεχόντων όσο και μελλοντικών μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης. ΤΟ NVIDIA DRIVE THOR ΣΕ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΆ ΜΟΝΤΈΛΑ VOLVO CARS Επέκταση συνεργασίας Volvo Cars - Nvidia Στην Capital Markets Day της Volvo Cars, που πραγματοποιήθηκε στις 5 Σεπτεμβρίου στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, παρουσιάστηκε η νέα πρωτοποριακή προσέγγιση της μάρκας στην τεχνολογία. Είναι η προσέγγιση που θα χαρακτηρίζει την εταιρεία στο μέλλον, διοχετεύοντας όλες τις προσπάθειες τεχνολογικής εξέλιξης στην ίδια κατεύθυνση: την κατασκευή αυτοκινήτων που γίνονται καλύτερα όσο περνά ο χρόνος. Ξεκινώντας με το EX90, τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της μάρκας θα βασίζονται στον ίδιο θεμελιώδη πυρήνα συστημάτων, κατασκευαστικών στοιχείων, λογισμικού και hardware, που ονομάζεται τεχνολογική στοίβα Volvo Cars Superset. Πρόκειται για μία και μοναδική βάση λογισμικού και τεχνολογίας, η οποία εμπεριέχει όλες τις μονάδες και τις λειτουργικότητες που θα χρησιμοποιούνται στη μελλοντική γκάμα. Και μπορεί να διαμορφωθεί με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, όπως τα δομικά στοιχεία σε ένα κτίριο. Καθένα από τα νέα αυτοκίνητα Volvo θα αποτελεί μία επιλογή -ή ένα υποσύνολο- δομικών στοιχείων από την τεχνολογική στοίβα Superset, η οποία θα βελτιώνεται και θα αναπτύσσεται συνεχώς. «Η συγκεκριμένη προσέγγιση εξασφαλίζει ότι τα αυτοκίνητα θα γίνονται πραγματικά καλύτερα με την πάροδο του χρόνου, καθώς όλη η δουλειά στην εξέλιξη θα εστιάζει στη βελτίωση και την αναβάθμιση της μίας και μόνης τεχνολογικής στοίβας», όπως τονίστηκε. Αυτό σημαίνει ότι η δουλειά στο EX90 θα ωφελήσει απευθείας το ES90, και ότι η δουλειά που γίνεται για το ES90 θα συνεχιστεί - τόσο στην εξέλιξη του EX60 που ακολουθεί, όσο και στη βελτίωση του EX90, που βρίσκεται ήδη στα χέρια των πελατών, και ούτω καθεξής. «Η τεχνολογική στοίβα Volvo Cars Superset αλλάζει πραγματικά τους όρους του παιχνιδιού: μας επιτρέπει να διοχετεύσουμε όλες τις προσπάθειες μηχανολογικής εξέλιξης αποκλειστικά σε μία κατεύθυνση, που τροφοδοτεί όλα μας τα προϊόντα, αντί να δουλεύουμε πάνω σε project επιμέρους μοντέλων. Οι μηχανικοί μας θα εργάζονται πάνω σε ένα superset, βελτιώνοντας, αναπτύσσοντας και επεκτείνοντας συνεχώς τις δυνατότητες και τις λειτουργίες του. Αυτό θα αποφέρει δραστική βελτίωση της ποιότητας και των χρόνων μέχρι το λανσάρισμα, καθώς και αυτοκίνητα που συνεχώς θα βελτιώνονται για τους πελάτες μας», δήλωσε ο Anders Bell, επικεφαλής Μηχανολογικής Εξέλιξης και Τεχνολογίας στη Volvo Cars. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ VOLVO ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΣΤΟΙΒΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=