FLEETNEWS #258

09.09.24 #258 6 H Cupra παρουσίασε το Terramar, το νέο SUV που τοποθετεί τη μάρκα στην καρδιά της ταχύτερα αναπτυσσόμενης κατηγορίας στην Ευρώπη. «Με το Cupra Terramar, όχι μόνο θα αυξήσουμε το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας, αλλά ταυτόχρονα θα βοηθήσουμε τη μάρκα να μεγαλώσει, φέρνοντας την Cupra σε νέους πελάτες και νέες αναπτυσσόμενες κατηγορίες, χωρίς ωστόσο να χάσουμε το επαναστατικό μας πνεύμα που αμφισβητεί τα καθιερωμένα. Ένα αυτοκίνητο που ενισχύει την Cupra σήμερα ως μια μάρκα που είναι πιο ώριμη, πιο αποφασιστική για την κατεύθυνσή της και πιο σίγουρη για την ταυτότητά της από ποτέ, χωρίς να συμβιβάζεται με το επαναστατικό πνεύμα και την αυθεντικότητά της», δήλωσε ο Wayne Griffiths, CEO Cupra. Το Cupra Terramar υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, με μια τολμηρή και γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνιση. Το νέο σπορ SUV διαθέτει την εμβληματική υπογραφή των τριών τριγώνων και προβολείς Cupra Matrix LED Ultra με τεχνολογία φωτισμού υψηλής ανάλυσης (HD). Η εμπρόσθια εξωτερική σχεδίαση καθίσταται πιο εκφραστική, καθώς η μάσκα δίνει τη θέση της στο λειτουργικό κάτω άνοιγμα, που παραπέμπει σε σπορ αυτοκίνητα. Οι σπορ αναλογίες συνεχίζονται από το μπροστινό μέρος του SUV στο πλαϊνό τμήμα, με τις ρέουσες γραμμές να ενισχύουν την αίσθηση επιδόσεων του SUV. Οι φαρδιές αναλογίες χαρίζουν στο SUV ισχυρή παρουσία, ενώ το ενσωματωμένο και φωτιζόμενο λογότυπο Cupra είναι τοποθετημένο κεντρικά ανάμεσα στα πίσω φώτα. Το εσωτερικό περιλαμβάνει ένα οδηγοκεντρικό cockpit, το οποίο αναδεικνύεται από τη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας. Η ψηφιοποίηση βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής του οδηγού. Μία νέας σχεδίασης και βελτιωμένη διεπαφή ανθρώπου/μηχανής (HMI) ενσωματώνεται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι καθώς και στο σύστημα infotainment 12.9”, με ένα slider αφής με ρετρό φωτισμό. Επιπλέον, η Cupra συνεχίζει τη συνεργασία της με τους ειδικούς ήχου της Sennheiser Mobility, ενσωματώνοντας ένα υψηλής πιστότητας ηχοσύστημα 12 ηχείων. Το Cupra Terramar συνδυάζει τις δυνατότητες του κινητήρα εσωτερικής καύσης και της ηλεκτροκίνησης με πέντε διαφορετικά κινητήρια σύνολα που υιοθετούν τρεις διαφορετικές τεχνολογίες: TSI (βενζινοκινητήρας), eTSI (ήπια υβριδικό σύστημα), καθώς και τη νέα γενιά του συστήματος plug-in hybrid (eHybrid), με απόδοση από 150PS έως 272PS. Η δυναμική συμπεριφορά αναβαθμίζεται χάρη στη στάνταρ σπορ ανάρτηση, το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, το νέο προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πλαισίου (adaptive chassis) και τα φρένα της εταιρείας Akebono. Το νέο Cupra Terramar σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στη Βαρκελώνη και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο Györ της Ουγγαρίας. ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΚΟ ΑΓΩΝΑ Η Cupra παρουσίασε το νέο SUV, Terramar Το πιο δημοφιλές κινητήριο σύνολο στην ελληνική αγορά, η έκδοση ECO-G 100 του νέου Renault Captur με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG) 100 ίππων, προσφέρεται από 21.950 ευρώ. Το Captur ECO-G 100 εφοδιάζεται με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, που τοποθετείται κατευθείαν στη γραμμή παραγωγής του μοντέλου και καλύπτεται από τις ίδιες εγγυήσεις που ισχύουν για όλη την γκάμα. Το υγραέριο είναι πιο φιλικό στο περιβάλλον από τα λοιπά ορυκτά καύσιμα, εκπέμποντας έως και 10% λιγότερο CO2, ενώ αποτελεί, με διαφορά, το πιο προσιτό καύσιμο κίνησης στην ελληνική αγορά. Έτσι το μέσο κόστος καυσίμου ανά χιλιόμετρο είναι τουλάχιστον 40% χαμηλότερο σε σχέση με τη βενζίνη. Το νέο Renault Captur ECO-G 100 μπορεί να διανύσει με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (48 λτ. βενζίνης & 40 λτ. LPG) έως και 1.300 χιλιόμετρα, κάτι που το καθιστά ένα δρομέα μεγάλων αποστάσεων και ιδανικό σύντροφο για μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης. Με έως 121 γρ./ χλμ. εκπομπές CO2, το Captur με κινητήρα διπλού καυσίμου δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει ελευθέρας στον πράσινο δακτύλιο. Περισσότερα στο fleetnews.gr TΟ ΝΕΟ RENAULT CAPTUR ECO-G 100

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=