FLEETNEWS #258

09.09.24 #258 17 Η εταιρεία Omoda & Jaecoo βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της τεχνολογικής καινοτομίας. Λανσάροντας συνεχώς υψηλής ποιότητας και διαφοροποιημένα οχήματα, ανταποκρίνεται στις διαφοροποιημένες ανάγκες των παγκόσμιων καταναλωτών. Φέτος, οι σωρευτικές εξαγωγικές πωλήσεις των Omoda & Jaecoo παγκοσμίως έχουν φτάσει τις 146.383 μονάδες, με μηνιαίες πωλήσεις που ξεπερνούν τις 20.000 για τέσσερις συνεχόμενους μήνες. Από το ντεμπούτο της τον Απρίλιο του περασμένου έτους, οι πωλήσεις της μάρκας έχουν διατηρήσει ταχεία ανάπτυξη, φτάνοντας σωρευτικά τις 307.954 μονάδες. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΑΝΩ ΤΩΝ 300.000 ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ OMODA & JAECOO Η Volvo Cars ανέφερε παγκόσμιες πωλήσεις 52.944 αυτοκινήτων τον Αύγουστο, αυξημένες κατά 3% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στις ισχυρές επιδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών της αυτοκινήτων στην Ευρώπη (+97%). Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων της εταιρείας, αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά, αυξήθηκαν κατά 47% σε σύγκριση με πέρυσι και αντιπροσώπευαν το 47% του συνόλου των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν τον Αύγουστο. Το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποτελούσε το 25% του συνόλου των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν τον περασμένο μήνα. Οι συνολικές πωλήσεις του οκταμήνου ανήλθαν σε 498.464 αυτοκίνητα παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση 11% σε σύγκριση με το αντίστοιχο οκτάμηνο του 2023. Τον Αύγουστο, το Volvo XC60 ήταν το μοντέλο με τις κορυφαίες πωλήσεις με 14.723 μονάδες (2023: 16.476), ακολουθούμενο από το XC40/EX40, με συνολικές πωλήσεις 10.668 μονάδων (2023: 13.942) και το EX30 με 8.346 αυτοκίνητα (2023: 0). ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ VOLVO CARS ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ 3% ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ Η ηγεσία της Volkswagen υπερασπίστηκε στις 4 Σεπτεμβρίου 2024 ενώπιον περισσότερων από 10.000 εργαζομένων της τα αυστηρότερα μέτρα λιτότητας τα οποία προανήγγειλε πρόσφατα και προβλέπουν το κλείσιμο ενός εργοστασίου, την άρση του καθεστώτος «εγγυημένης απασχόλησης» που ισχύει από το 1994 και ενδεχομένως την περικοπή θέσεων εργασίας. «Σκληρή αντίσταση» ανακοίνωσαν οι εκπρόσωποι των εργαζομένων. Στο πλαίσιο του προγράμματος εξυγίανσης του ομίλου με ορίζοντα το 2026, το διοικητικό συμβούλιο διαπίστωσε ότι το έλλειμμα 5 δισ. ευρώ δεν είναι εφικτό να καλυφθεί με ήπια μέτρα. Όπως διευκρίνισε πρόσφατα ο CEO του Volkswagen Group, Oliver Blume, «το οικονομικό περιβάλλον έχει επιδεινωθεί εκ νέου και οι νέοι πάροχοι ασκούν πίεση προς την Ευρώπη», ενώ «η Γερμανία υστερεί σημαντικά σε ανταγωνιστικότητα. Ως εταιρεία, οφείλουμε να ενεργήσουμε με συνέπεια σε αυτό το περιβάλλον, καθώς κινδυνεύουμε να χάσουμε τους στόχους εξοικονόμησης που έχουμε θέσει», τόνισε. Η Volkswagen είναι ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες του ιδιωτικού τομέα, απασχολώντας περίπου 670.000 άτομα παγκοσμίως, με περισσότερους από 290.000 εργαζομένους μόνο στη Γερμανία. Οι απολύσεις μεγάλης κλίμακας θα μπορούσαν να δημιουργήσουν σοβαρές κοινωνικές προκλήσεις. Η επικεφαλής του συμβουλίου των εργαζομένων της Volkswagen, Daniela Cavallo, έκανε λόγο για «κήρυξη πτώχευσης», προανήγγειλε «σκληρή αντίσταση» σε ενδεχόμενο κλείσιμο εργοστασίων και απολύσεις, ενώ κατηγόρησε τη διοίκηση της εταιρείας για «έλλειψη ιδεών». Η κ. Cavallo, μέλος του πανίσχυρου Συνδικάτου Μετάλλου της Γερμανίας, δήλωσε σε συνέντευξή της στο intranet της Volkswagen ότι η διοίκηση έχει λάβει πολλές λανθασμένες αποφάσεις τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένων της μη επένδυσης σε υβριδικά ή της ταχύτερης ανάπτυξης ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπαταρίας σε προσιτές τιμές. Αντί για κλείσιμο εργοστασίων, το Δ.Σ. θα πρέπει να μειώσει την πολυπλοκότητα και να εκμεταλλεύεται τις συνέργειες του ομίλου Volkswagen, επισήμανε η κ. Cavallo. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ Σχέδια εξυγίανσης της Volkswagen

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=