FLEETNEWS #258

09.09.24 #258 12 Η Kosmocar - Volkswagen, στηρίζοντας σημαντικά γεγονότα και αναγνωρίζοντας τη διεθνή ακτινοβολία και σημασία της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, θα δώσει «το παρών» παρέχοντας τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τις ανάγκες μετακίνησης της ΔΕΘ - HELEXPO. Ειδικότερα, τα ξεχωριστά ID. Buzz και ID.7 θα είναι τα «Επίσημα Αυτοκίνητα» στη φετινή 88η ΔΕΘ, που θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 7 - 15 Σεπτεμβρίου 2024. Το ID. Buzz είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό icon car από τη Volkswagen. Πολυλειτουργικό, πλήρως δικτυωμένο και με εντελώς νέα σχεδίαση, συνδυάζει μικρές διαστάσεις με την ευρυχωρία και την καινοτόμο τεχνολογία και είναι ιδανικό για μετακινήσεις εντός και εκτός πόλεως για οικογένειες και παρέες που θέλουν να καλύψουν τις προκλήσεις της καθημερινότητας - και όχι μόνο. Το πρώτο παγκόσμιο ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας για τη μεσαία κατηγορία, το ID.7, συνδυάζει αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα. Το ανώτερο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το ευρύχωρο εσωτερικό και οι premium τεχνολογίες καθιστούν το μοντέλο μια άνετη λιμουζίνα για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Με σχεδόν πέντε μέτρα μήκος και με βελτιωμένη φιλοσοφία λειτουργίας, το ID.7 παρέχει υψηλή ποιότητα. ΤΑ «ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ» ΤΗΣ ΔΕΘ – HELEXPO ID. Buzz και ID.7 Η Nissan φέρνει στην αγορά αυτοκινήτου ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα. Σε μια περίοδο αυξήσεων, η Νissan μειώνει δραστικά το κόστος απόκτησης ενός νέου αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, τα βασικά σημεία του προγράμματος είναι: Επιτόκιο 2,9% σταθερό (πλέον 0,6% εισφ. Ν.128). Ελάχιστη Προκαταβολή: 40%. Διάρκεια χρηματοδότησης: έως 48 μήνες. Για εκείνους που θα προτιμήσουν ένα άλλο χρηματοδοτικό πρόγραμμα ή θα προχωρήσουν σε αγορά μετρητοίς, ισχύουν σημαντικές εκπτώσεις, οι οποίες ανάλογα με το μοντέλο και την έκδοση, ξεκινούν από 1.000 ευρώ και φθάνουν έως και 5.000 ευρώ. ΝΕΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗ NISSAN Η BMW δημιούργησε μια καινοτόμο καμπάνια για να στρέψει τα βλέμματα του διεθνούς κοινού στην τρέχουσα γκάμα μοντέλων της μάρκας στην πολυτελή κατηγορία. Τα αποκλειστικά μοντέλα BMW Σειρά 7, BMW Σειρά 8, BMW X7 και BMW XM παρουσιάζονται ως αριστουργήματα στους τομείς του σχεδιασμού και της μηχανικής μέσα σε τοπία απαράμιλλου φυσικού κάλλους. Οι εντυπωσιακές εικόνες στέλνουν ένα μήνυμα αποκλειστικότητας με «άρωμα» καινοτομίας, που απευθύνεται σε όλες τις ανθρώπινες αισθήσεις με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, αντανακλά τις πνευματικές μας προοπτικές και μας προσφέρει ουσιαστικές εμπειρίες. Η νέα πολυκαναλική καμπάνια ξεκίνησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης YouTube και Instagram. Θα ακολουθήσει πρόσθετο περιεχόμενο ειδικά για κάθε χώρα με τηλεοπτικά και outdoor/ έντυπα πακέτα διαφήμισης. Οι επικοινωνιακές αυτές δραστηριότητες θα ξεκινήσουν από τις ΗΠΑ και θα ακολουθήσουν - από τον Σεπτέμβριο του 2024 - η Γερμανία, η Κίνα, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιαπωνία, η Νότια Κορέα, η Τσεχία, η Πολωνία και η Μέση Ανατολή. «Στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας βρίσκονται οι ασυμβίβαστες επιδόσεις, η φινέτσα και το αμίμητο στυλ των πιο αποκλειστικών μοντέλων μας», σχολιάζει ο Bernd Körber, ανώτερος αντιπρόεδρος Brand Management & Product Management της BMW, προσθέτοντας: «Οι εικόνες που χρησιμοποιούνται στην καμπάνια καλούν το θεατή να βιώσει το αχαλίνωτο πάθος για τη σχεδίαση, την κατασκευαστική δεξιοτεχνία και την καινοτόμο τεχνολογία που ενυπάρχει σε κάθε BMW». Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ BMW ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=