02.09.24 #257 10 Πρόσφατα, δημοσιεύθηκαν επίσημα τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφαλείας Asean NCAP πέντε αστέρων και η Omoda ακολουθεί πάντα την ίδια ποιότητα. Το πρώτο της παγκόσμιο μοντέλο, το Omoda C5, σημείωσε εξαιρετικές επιδόσεις με την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία του, με συνολική βαθμολογία 88,64 βαθμών, κερδίζοντας την πιστοποίηση ασφάλειας πέντε αστέρων και αποδεικνύοντας την ηγετική του δύναμη. Το Omoda C5 έχει προηγουμένως κερδίσει την περίφημη βαθμολογία ασφάλειας 5 αστέρων τόσο από το ευρωπαϊκό Euro NCAP όσο και από το αυστραλιανό A-NCAP - δύο από τις πιο έγκυρες και αυστηρές πιστοποιήσεις ασφάλειας νέων αυτοκινήτων παγκοσμίως. Το Omoda C5 αντιμετώπισε πρόσφατα και με επιτυχία τα πιο αυστηρά πρότυπα ασφαλείας του Asean NCAP - την πρώτη κοινή δοκιμή Κίνας-Μαλαισίας. Το όχημα διακρίθηκε επιτυγχάνοντας άριστες βαθμολογίες σε 11 από τις 18 υποκατηγορίες της δοκιμής, θέτοντας πολλαπλά ιστορικά ρεκόρ με τις υψηλές βαθμολογίες του. Ειδικότερα, στις κατηγορίες δοκιμών Προστασίας Ενηλίκων Επιβατών (AOP) και Υποβοήθησης Ασφάλειας (SA), το Omoda C5 σημείωσε εξαιρετικές επιδόσεις, εξασφαλίζοντας την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία του. OMODA C5 Κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας Η Toyota Motor και η BMW ετοιμάζονται να ενισχύσουν τη συνεργασία τους στην ανάπτυξη οχημάτων κυψελών καυσίμου (FCV), καθώς αμφότερες αναγνωρίζουν τις δυνατότητες αυτών των οχημάτων ως επόμενης γενιάς μεταφορών φιλικών προς το περιβάλλον, αναφέρει η Nikkei Asia. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται σε μια στιγμή που η ζήτηση για EV δείχνει σημάδια επιβράδυνσης. Η ιαπωνική και η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να επισημοποιήσουν τη συνεργασία τους, υπογράφοντας μνημόνιο κατανόησης σύντομα. Η ανακοίνωση αναμένεται να πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της συζήτησης στρογγυλής τραπέζης της BMW με τα μέσα ενημέρωσης στις 5 Σεπτεμβρίου, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στην κοινή τους δέσμευση για τα οχήματα που κινούνται με υδρογόνο. Και οι δύο κατασκευαστές βασίζονται στη συνεργασία τους, για να εξασφαλίσουν ηγετική θέση και να αντιμετωπίσουν τον κινεζικό και τον κορεατικό ανταγωνισμό. ΤΟ ΜΈΛΛΟΝ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΏΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝ ΜΕΤΑΦΟΡΏΝ Τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου, τα οποία παράγουν ηλεκτρική ενέργεια μέσω μιας χημικής αντίδρασης μεταξύ υδρογόνου και οξυγόνου, θεωρούνται από ορισμένους το «απόλυτο φιλικό προς το περιβάλλον όχημα». Σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα FCV εκπέμπουν μόνο υδρατμούς κατά την παραγωγή ενέργειας, καθιστώντας τα ελκυστική εναλλακτική λύση στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών άνθρακα. Επιπλέον, τα FCV προσφέρουν ένα βασικό πλεονέκτημα έναντι των EV: σημαντικά μικρότερους χρόνους ανεφοδιασμού. Ενώ τα EV απαιτούν συχνά ώρες για να επαναφορτιστούν, τα οχήματα που κινούνται με υδρογόνο μπορούν να ανεφοδιαστούν σε μόλις τρία έως τέσσερα λεπτά. ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΉΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΕΙΣΈΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΈΑ ΦΆΣΗ Η Toyota και η BMW συνεργάστηκαν για πρώτη φορά στα οχήματα κυψελών καυσίμου τον Ιούνιο του 2012, με την Toyota αρχικά να διαδραματίζει περιορισμένο ρόλο προμηθεύοντας μικρό αριθμό εξαρτημάτων στην BMW. Με τη νέα διευρυμένη συνεργασία, ωστόσο, η Toyota θα παρέχει στην BMW μια ευρύτερη σειρά βασικών εξαρτημάτων, συμπεριλαμβανομένων δεξαμενών υδρογόνου και συστημάτων κυψελών καυσίμου. Η BMW, με τη σειρά της, θα ενσωματώσει αυτά τα εξαρτήματα στη δική της εσωτερική τεχνολογία EV, όπως συστήματα μετάδοσης κίνησης, για την παραγωγή του τελικού οχήματος. TOYOTA ΚΑΙ BMW ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=