29.07.24 #256 13 Χάρη στην ευρωπαϊκή στρατηγική του (+6,7%), το Renault Group συνεχίζει να αυξάνει τις συνολικές πωλήσεις πρώτου εξαμήνου του έτους (+1,9%), φτάνοντας τα 1.154.700 οχήματα. Στην Ευρώπη ο όμιλος βρίσκεται στην τρίτη θέση, πουλώντας 847.623 οχήματα, αύξηση 6,7% σε μια αγορά που αυξήθηκε κατά 5,5%. Η μάρκα Renault υπερβαίνει τις επιδόσεις της αγοράς με 535.238 πωλήσεις οχημάτων, αύξηση 8,2% σε μια αγορά που αυξήθηκε κατά 5,5% και κατατάσσεται τρίτη στην Ευρώπη και πρώτη στη Γαλλία (PC+LCV). Η ανάπτυξη των επιβατικών αυτοκινήτων βασίζεται στις πολύ ισχυρές επιδόσεις των αμιγώς υβριδικών κινητήρων E-Tech (+45% έναντι του α΄ εξαμήνου 2023). Στην αγορά ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, η Renault ηγείται και πάλι με 171.202 πωλήσεις (+19,2% έναντι του α΄ εξαμήνου 2023). Η μάρκα Dacia πούλησε 309.816 οχήματα, σημειώνοντας άνοδο 4,0% το α΄ εξάμηνο του 2023. Συνεχίζει να κατατάσσεται στις 10 κορυφαίες μάρκες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Το Sandero σημείωσε τις περισσότερες πωλήσεις συνολικά. Η μάρκα Alpine σημείωσε 2.569 ταξινομήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2024, αύξηση 47,7% έναντι του πρώτου εξαμήνου 2023, λόγω του νέου A110 R Turini. ΣΩΣΤΌ ΜΕΊΓΜΑ ΚΑΙ ΔΊΑΥΛΟΙ ΠΩΛΉΣΕΩΝ Οι λιανικές πωλήσεις αντιπροσώπευσαν σχεδόν το 62% του συνόλου των πωλήσεων οχημάτων στις πέντε κύριες ευρωπαϊκές χώρες του ομίλου, πάνω από το 20% του μέσου όρου της αγοράς. Τέσσερα οχήματα [4] του ομίλου κατατάσσονται στις 10 κορυφαίες λιανικές πωλήσεις στην Ευρώπη. Η μάρκα Renault επιταχύνει στην κατηγορία C και άνω, ιδιαιτέρως στα C-SUV και D-SUV (+10%), κυρίως λόγω των αμιγώς υβριδικών Austral και Espace E-Tech, των οποίων οι πολυτελείς εκδόσεις εκτιμώνται πολύ από τους πελάτες. Τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευσαν το 29,6% των πωλήσεων του Renault Group στην Ευρώπη (+4,3% έναντι του 2023). Αυτή η απόδοση οφείλεται κυρίως στην επιτυχία των υβριδικών κινητήρων, των οποίων οι πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά (+59,6% έναντι του πρώτου εξαμήνου 2023). Σχεδόν ένα στα δύο επιβατικά αυτοκίνητα της μάρκας Renault που πωλούνται είναι ηλεκτροκίνητο, χάρη στην ιδιαίτερη επιτυχία των υβριδικών κινητήρων της. Η Renault είναι η δεύτερη ευρωπαϊκή μάρκα στην κατάταξη υβριδικών επιβατικών αυτοκινήτων, με τα Clio, Austral και Captur στα πρώτα 10. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευσαν σχεδόν το 12% των πωλήσεων της μάρκας Renault και θα συνεχίσουν να αυξάνονται το δεύτερο εξάμηνο του έτους με την κυκλοφορία των Scenic E-Tech electric και Renault 5 E-Tech electric. Σχεδόν το 10% των πωλήσεων της μάρκας Dacia αφορά σε ηλεκτροκίνητα οχήματα, κυρίως λόγω της επιτυχίας του Jogger Hybrid 140. Η Alpine ξεκίνησε την ηλεκτρική της καμπάνια με την παρουσίαση του A290, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού hot hatch, στις 13 Ιουνίου 2024. Το βιβλίο παραγγελιών του ομίλου στην Ευρώπη παρουσιάζει πρόβλεψη πωλήσεων 2,6 μηνών στα τέλη Ιουνίου 2024. Με 10 νέα επαγγελματικά λανσαρίσματα το 2024, το Renault Group συνεχίζει την ηλεκτροκίνηση και την επέκτασή του στις διεθνείς αγορές. ΟΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Το Renault Group το α΄ εξάμηνο Η Tesla και η Intersect Power ανακοίνωσαν σύμβαση για Megapacks 15,3 GWh, το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας μπαταριών της Tesla, για υποστήριξη των έργων ηλιακής ενέργειας και αποθήκευσης της Intersect Power έως το 2030. Αυτή η συμφωνία, σε συνδυασμό με προηγούμενες δεσμεύσεις, καθιστά την Intersect Power έναν από τους μεγαλύτερους αγοραστές και διαχειριστές Megapacks παγκοσμίως, με αποθήκευση ενέργειας ευρείας κλίμακας σχεδόν 10 GWh, που θα αναπτυχθεί μέχρι τα τέλη του 2027. Η Tesla έχει προμηθεύσει στο παρελθόν Megapacks για το βασικό έργο της Intersect Power για εγκαταστάσεις ηλιακής ενέργειας + αποθήκευσης συνολικής χωρητικότητας 2,4 GWh σε λειτουργία ή υπό κατασκευή. Η Intersect Power σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει πάνω από το ήμισυ της νέας παραγγελίας Megapacks για τέσσερα έργα στην Καλιφόρνια και το Τέξας, που προβλέπεται να λειτουργήσουν μέχρι τα τέλη του 2027, συμπεριλαμβανομένων των μεγαλύτερων εγκαταστάσεων μπαταριών στη χώρα. Το υπόλοιπο θα χρησιμοποιηθεί στο επόμενο έργο ηλιακής ενέργειας + αποθηκευτικών εγκαταστάσεων της Intersect Power, που θα πραγματοποιηθεί το 2028-30. «Η Intersect εξακολουθεί να είναι εξαιρετικός συνεργάτης, και η εξειδίκευσή της σε συνδυασμό με τη δραστηριότητα plug-and-play της κάθετοποιημένης τεχνολογίας της Tesla επιτρέπει τη βελτίωση της ανθεκτικότητας του δικτύου και την ευρύτερη ενοποίηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας», δήλωσε ο Mike Snyder, Senior Director της Tesla Energy. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΣΥΜΒΑΣΗ TESLA - INTERSECT POWER
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=