FLEETNEWS #254

15.07.24 #254 17 σε παιδική προστασία του μικρού Swift, δεδομένου ότι το τελευταίο παρέχει οριακή έως κακή προστασία σε ορισμένες λειτουργίες. Τα γερμανικά και τσεχικά οχήματα, αντιθέτως, έχουν γενικά καλή απόδοση σε όλα τα επίπεδα και τα E-Class, Kodiaq, Passat και Superb λαμβάνουν πέντε αστέρια έκαστο. Και τα τέσσερα παρέχουν υποδειγματική προστασία επιβατών και τα Passat και Superb παρείχαν καλή προστασία σε όλες τις κρίσιμες περιοχές του σώματος των ενηλίκων και των παιδιών και στις τέσσερις δοκιμές πρόσκρουσης. Ωστόσο, η E-Class είναι οριακή στην προστασία λεκάνης των πεζών, βάσει του πρόσφατου πρωτοκόλλου του Euro NCAP. Η BMW X2 έλαβε πέντε αστέρια βάσει του πρωτοκόλλου του 2022, ως δίδυμο της X1 και, όπως και η E-Class, παρέχει κακή προστασία λεκάνης πεζών. Τα Renault Espace και Rafale λαμβάνουν επίσης βαθμολογίες του 2022, ως δίδυμα του Austral. «Οι τελευταίες δοκιμές αποκαλύπτουν την αυξανόμενη διαφορά στις επιδιώξεις ασφαλείας των διαφόρων μαρκών. Η διαφορά στις βαθμολογίες οφείλεται εν μέρει στον ανταγωνισμό των κατηγοριών, αλλά το Euro NCAP πιστεύει ότι είναι και θέμα προτεραιοτήτων. Ορισμένες μάρκες, όπως οι MercedesBenz, Škoda, VW, BMW και Renault, γνωρίζουν τη δέσμευση των πελατών τους στην ασφάλεια και την αξία της στην προσφορά προϊόντων. Η Dacia και η Suzuki δίνουν έμφαση στην προσιτή τιμή, αλλά οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν πως υπάρχουν ανταγωνιστικά οχήματα του Duster και του Swift στην αγορά, τα οποία προσφέρουν σημαντικά υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας. Αυτό είναι ανεκτίμητο», δήλωσε ο δρ Michiel van Ratingen, γενικός γραμματέας του Euro NCAP. Η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes-Benz G580 με τεχνολογία EQ προστίθεται ως παραλλαγή στην G Class που δοκιμάστηκε το 2019. Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) και πέντε κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν με μια κοινή επιστολή την εταιρεία διαχείρισης ευρεσιτεχνιών να υποστηρίξει τη διαφάνεια. Οι κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες έστειλαν επιστολή στην Avanci, την εταιρεία διαχείρισης διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας για αδειοδότηση της χρήσης 5G σε συνδεδεμένα οχήματα. Η επιστολή καλεί την Avanci να παράσχει μεγαλύτερη διαφάνεια για τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας του προγράμματός της, τηρώντας τις αρχές του σχεδίου κανονισμού της Ε.Ε. για αδειοδότηση βασικών διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας (SEP). Πιο συγκεκριμένα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες ρωτούν εάν και πώς αξιολογείται η σημασία των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και πώς προσδιορίζονται δίκαια, λογικά και χωρίς διακρίσεις τα ποσοστά των δικαιωμάτων (FRAND). Εάν δεν υιοθετηθούν ταχέως οι προτεινόμενοι κανόνες αδειοδότησης SEP της Ε.Ε., ο κλάδος αυτοκινήτου και όσοι παρέχουν συνδεδεμένα προϊόντα και υπηρεσίες στο Internet of Things (IoT) θα συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα στην απόκτηση αδειών για τη χρήση ασύρματης τεχνολογίας με δίκαιους και λογικούς όρους. ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ 5G AVANCI Σε δημόσια διαβούλευση τίθεται η διαγωνιστική διαδικασία για την προμήθεια 700 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων και τρόλεϊ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Σε διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης εισήλθε την Τετάρτη 10 Ιουλίου 2024 το σχέδιο Τεύχους Διακήρυξης για τη διαγωνιστική διαδικασία ανανέωσης στόλου λεωφορείων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, με αναθέτουσα Αρχή το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τελικούς ωφελούμενους τους Οργανισμούς Αστικών Συγκοινωνιών στις δύο μητροπολιτικές περιοχές. Ο διαγωνισμός εντάσσεται στο σχετικό μεσοπρόθεσμο πλάνο του υπουργείου, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Κοινότητα και τους εμπλεκόμενους φορείς. Αφορά 700 οχήματα με προεπιλογή αναδόχων για ηλεκτρικά λεωφορεία βραχείας, καθώς και ταχείας φόρτισης, αλλά και τρόλεϊ σύγχρονης τεχνολογίας κίνησης. Θα προκηρυχθεί σε μορφή συμφωνίας-πλαίσιο με ανοικτή διαδικασία μέσω ΕΣΗΔΗΣ, η οποία εκτιμήθηκε σε συνέχεια ενδελεχούς ανάλυσης ως η πλέον πρόσφορη για την επίτευξη του βέλτιστου αποτελέσματος. Όλες οι προτάσεις - παρατηρήσεις που θα υποβληθούν στο πλαίσιο της διαδικασίας της δημόσιας διαβούλευσης, θα αξιολογηθούν από τη Διεύθυνση Επιβατικών Μεταφορών του Υπουργείου. Η δημόσια διαβούλευση έχει χαρακτήρα μη δεσμευτικής συμμετοχής των δυνητικά ενδιαφερόμενων οικονομικών φορέων, με σκοπό τη συλλογή εποικοδομητικών παρατηρήσεων και σχολίων επί των τεχνικών προδιαγραφών και του ενδεικτικού προϋπολογισμού. Η διάρκεια της δημόσιας διαβούλευσης ορίζεται σε είκοσι πέντε (25) ημέρες από την ανάρτησή της στον ιστότοπο του ΕΣΗΔΗΣ, δηλαδή έως και τις 4 Αυγούστου 2024. ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ 700 ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=