FLEETNEWS #254

15.07.24 #254 13 Το επιχειρηματικό μοντέλο της Dacia έχει εξελιχθεί με βάση το συνδυασμό τριών βασικών πυλώνων: „ Σχεδιασμό σε συνάρτηση με το κόστος κατασκευής (Design-tocost), με στόχο ένα πλεονέκτημα στο κόστος της τάξεως περίπου στο -15% έναντι του ανταγωνισμού, χάρη στην προτεραιότητα που έχει δοθεί σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία για τους πελάτες, την πλήρη εκμετάλλευση τεχνολογίας από το Renault Group και την τεχνογνωσία 3.000 μηχανικών. „ Ένα μοναδικό βιομηχανικό αποτύπωμα, με προμήθειες με υψηλή ανταγωνιστικότητα, που υποστηρίζονται από υψηλά ποσοστά εκμετάλλευσης των εγκαταστάσεων και υψηλό ποσοστό ενσωμάτωσης των τοπικών προμηθευτών. „ Ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό μοντέλο διανομής, με κόστος διανομής περίπου 50% κάτω από τον μέσο όρο της Δυτικής Ευρώπης, σχεδόν καθόλου εκπτώσεις και το 30% των πωλήσεων να προέρχεται από ψηφιακά κανάλια διάθεσης. Στα μέσα του 2024, η Dacia βρίσκεται στον σωστό δρόμο ώστε να εδραιώσει για τέταρτη συνεχή χρονιά τη θέση της στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων στην Ευρώπη, καθώς προσελκύει όλο και περισσότερους πελάτες σε ένα παγκόσμιο πληθωριστικό περιβάλλον. Η επιτυχία της Dacia αντικατοπτρίζεται και στα μοντέλα της, επισημαίνει ανακοίνωση της εταιρείας. Μέχρι και τον Απρίλιο του 2024 στην Ευρώπη: „Το Sandero ήταν πρώτο στις πωλήσεις (και ηγέτης της αγοράς για τις λιανικές πωλήσεις οχημάτων από το 2017) „Το Duster κατείχε την πρώτη θέση των λιανικών πωλήσεων στην κατηγορία των SUV Το Jogger ήταν μεταξύ των τριών πρώτων στις λιανικές πωλήσεις του segment C, και το best-seller στις λιανικές πωλήσεις όχημα στο segment C (εξαιρουμένων των SUV) „Το Spring κατελάμβανε την τέταρτη θέση των πωλήσεων λιανικής στα ηλεκτρικά μοντέλα (EV), στα segments A+B. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌ ΜΟΝΤΈΛΟ ΤΗΣ DACIA A la Dacia Το Renault Group εντάσσεται στο Συνασπισμό New Energies που ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2019 από τον Rodolphe Saadé, CEO του CMA CGM Group. Μέλη του είναι οι εταιρείες και οργανισμοί Airbus, Air Liquide, ArcelorMittal, AWS, Bureau Veritas, Crédit Agricole CIB (Corporate and Investment Banking), Carrefour, Cluster Maritime Français, CMA CGM, Engie, GRTgaz, Kuehne+Nagel, Michelin, PSA International, Rolls, Schneider Electric, Total Energies, Veolia και Wartsila. Το Renault Group και οι άλλοι φορείς του Συνασπισμού δεσμεύονται για ενεργειακή μετάβαση στους τομείς των μεταφορών και των logistics. Οι προσπάθειες του Συνασπισμού επικεντρώνονται στην Έρευνα και Ανάπτυξη, καθώς και στη διαβιομηχανική συνεργασία. Εκπροσωπείται το σύνολο της αλυσίδας αξίας των τομέων μεταφορών και logistics - από κατασκευαστές και παραγωγούς ενέργειας έως τελικούς χρήστες. Αυτή η συλλογική προσέγγιση παρέχει τα μέσα για καλύτερη κατανόηση των θεμάτων και των προκλήσεων ανάπτυξης συγκεκριμένων και ρεαλιστικών λύσεων για νέες ενέργειες και τεχνολογίες απανθρακοποίησης των μεταφορών (θαλάσσιων, εναέριων και οδικών) και διαδικασίες logistics παγκοσμίως. ΤΟ RENAULT GROUP ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ NEW ENERGIES Το BMW Group επεκτείνει το παγκόσμιο δίκτυο των κόμβων πληροφορικής (ΙΤ) και λογισμικού με την έναρξη λειτουργίας μιας νέας εγκατάστασης στην Cluj-Napoca της Ρουμανίας. Σε συνεργασία με την NTT Data, η BMW TechWorks Romania θα καταστεί κόμβος για ευρωπαϊκά project στους τομείς της πληροφορικής και του λογισμικού και θα επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας. «Με την BMW TechWorks Romania ενισχύουμε το αποτύπωμά μας στην Ε.Ε. και συμβάλλουμε σημαντικά στην ψηφιακή εμπειρία των πελατών μας», εξηγεί ο Alexander Buresch, CIO και ανώτερος αντιπρόεδρος του τμήματος ΙΤ του BMW Group, τονίζοντας: «Οι κόμβοι πληροφορικής μας σε όλο τον κόσμο διασφαλίζουν μακροπρόθεσμα την τεχνογνωσία μας στο Business IT και στο λογισμικό. Παράλληλα, επιταχύνουν την υλοποίηση της στρατηγικής μας στον τομέα της πληροφορικής, που βασίζεται στις τελευταίες τεχνολογίες, όπως οι καινοτομίες στο cloud και η τεχνητή νοημοσύνη». ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ BMW GROUP - NTT DATA

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=