FLEETNEWS #253

08.07.24 #253 9 Η αναμονή για την Alfa Romeo Junior μόλις τελείωσε. Μέσα από τη δυναμική σχεδίαση και το απαράμιλλο οδηγικό ταπεραμέντο, η Junior στοχεύει στην προσέλκυση νέων πελατών. Ταυτόχρονα υιοθετεί και εξελίσσει τα ιδανικά που έχουν καταστήσει την Alfa Romeo ένα θρύλο με φανατικό κοινό, αποτελώντας μια πρόταση με μοναδικό ενδιαφέρον στα B-SUV. Η δυνατότητα για παραγγελίες στο επίσημο δίκτυο αντιπροσώπων είναι ήδη ενεργή, με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τιμοκατάλογο που ξεκινά από τα 29.900 ευρώ για την υβριδική έκδοση των 136 HP. Εξίσου ενδιαφέρουσα είναι και η ηλεκτρική των 156 HP, που ξεκινάει από τα 30.900 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος σε όλες τις Junior. Η έκδοση Core, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, 17άρες ζάντες αλουμινίου με διαμαντέ φινίρισμα (18” στην ηλεκτρική έκδοση), ενεργό cruise control, κιβώτιο ταχυτήτων με paddles αλλαγών και λειτουργία coasting (στην υβριδική έκδοση), συνθετικό δερμάτινο τιμόνι, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και αυτόνομο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών. Η εκκίνηση γίνεται χωρίς κλειδί και οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED, ενώ την υψηλή ψηφιακή τεχνολογία υποστηρίζουν το connectivity box μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25” και το infotainment με οθόνη αφής 10,1” που διαθέτει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Στην υβριδική έκδοση των 136 HP το σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν αποδοτικό κινητήρα βενζίνης με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργία στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Στο τελευταίο βρίσκεται ενσωματωμένος ένας 48V ηλεκτρικός κινητήρας με ισχύ 21 kW, που υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για μέγιστη οικονομία. Η ηλεκτρική έκδοση χρησιμοποιεί ένα πολύ εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα με “Hybrid Synchronous” κινητήρα, ισχύ 156 HP και μέση αυτονομία που αγγίζει τα 410 km. Η μπαταρία έχει μικτή χωρητικότητα 54 kWh και η μέγιστη ισχύς φόρτισης που υποστηρίζει στο συνεχές ρεύμα (DC) είναι τα 100 kW, ενώ στο εναλλασσόμενο τα 11 kW. Σε όλες τις Junior προσφέρεται 4ετής εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και οδική βοήθεια, ενώ στις ηλεκτρικές το σύστημα κίνησης και η μπαταρία καλύπτονται από 8 έτη. ΔΙΑΘΈΣΙΜΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Alfa Romeo Junior To Dacia Spring, το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia, που έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές, προσφέρεται από 17.950 ευρώ. Το Dacia Spring καθιστά την ηλεκτροκίνηση πιο απλή, προσφέροντας όλα όσα είναι απαραίτητα στον πελάτη (σύστημα πλοήγησης, A/C, ηλεκτρικά παράθυρα, σύνδεση με smartphone). Κάτω από το συμπαγές, SUV αμάξωμά του κρύβεται ένα εξαιρετικά άνετο αυτοκίνητο, με χώρους για 4 επιβάτες, μεγάλο χώρο αποσκευών (290 λίτρα) για τις διαστάσεις του (3,73 μ. μήκους) και ένας αποδοτικός και αξιόπιστος ηλεκτροκινητήρας. Το Spring διατίθεται στην κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση Extreme, η οποία συνδυάζεται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα Electric 65 (65hp/48kW). Ο ηλεκτροκινητήρας αυτός συνδυάζεται με ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εξασφαλίζει δυναμικές επιταχύνσεις και κορυφαία ανάκτηση ενεργείας για μεγαλύτερη αυτονομία. Χάρη στον κινητήρα Electric 65, το Dacia Spring Extreme εξασφαλίζει αυτονομία της τάξεως των 220 χλμ. (WLTP) σε μικτό κύκλο και 310 χλμ. σε αστικό κύκλο (WLTP). Η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τις 14,5 kWh/100χλμ., νούμερο το οποίο πέφτει στο ασυναγώνιστο 10,4 kWh/100χλμ. όταν το Spring κινείται στην πόλη. Παράλληλα, με το καλώδιο και την πρίζα της έκδοσης Extreme η φόρτιση μπορεί να ολοκληρωθεί σε περίπου 13,5 ώρες, μέσω μια απλής οικιακής παροχής ρεύματος, χρόνος που πέφτει σε κάτι λιγότερο από 60 λεπτά, αν αξιοποιηθεί η προαιρετική δυνατότητα ταχείας φόρτισης (DC), για μέχρι και το 80% φόρτισης της μπαταρίας. ΤΟ DACIA SPRING ELECTRIC 65 ΑΠΟ 17.950 ΕΥΡΩ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=